Page 1 of 1
Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 8:24 pm
by Newmember
Zaczął mi wyskakiwać błąd "List index out of bound(86)" gdy chciałem testować mapę. Po "klamerowaniu" kodu okazało się, że błąd tkwi w funkcji SetBName.
Nie mam pojęcia gdzie ow_editor "widzi" tu błąd:
albo w BNames:
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 8:50 pm
by mattin111
a masz tez folder #POL? Jak nie to zrob i wklej SetBNames.wri :/
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 9:14 pm
by Serpent
Wklej kod, bo dziwie się że błąd wywala przez nazwę bazy.
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 9:51 pm
by Newmember
@Serpent - Moim zdaniem niewiele to da, bo biorę wszystko w komentarz oprócz tej funkcji i wyskakuje błąd, wezmę tą funkcję w komentarz i działa...
Code: Select all
starting
begin
InGameOn;
// beginning;
SetBName(base_sth,'ntaj');
{enable(02);
enable(03); }
InGameOff;
end;
PS. Gdzieś czytałem o tych plikach *.wri. Wziąłem z projektu mojego brata, którym pracował parę ładnych lat temu i nie mam pojęcia skąd go wziął... Jak się upewnić, że jest zgodny z OW?
EDIT: OMFG! Znalazłem błąd - identyfikator musi mieć min. 5 znaków... Ale jest kolejny problem... Otóż na magazynie widnieje "BNAME error". Pliki BNames zapisałem w "\mods\mojmodek\texts\" i "\mods\mojmodek\texts\#POL\" - czy to poprawna ścieżka?
EDIT2: Cofam swoje słowa... Wystarczyło, że zrestartowałem ow_editor i to samo... To musi być błąd albo ścieżki, gdzie zapisałem te wri albo samego tekstu, bo jak korzystam z zapisanych identów, jak 'alpha' to jest ok...
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 10:12 pm
by Jeanks
Może ID base_sth w ogóle nie istrnieje ? nic by mnie nie zdziwiło
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 10:21 pm
by Serpent
Ja to bym sobie wziął wypakował plik BNames z Data1.owp.
Następnie sprawdził twoją nazwę na innej mapie.
Co do błędu to nie jest to rzadki błąd, ostatnio kilka osób tez ma z tym problemy.
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 10:24 pm
by Newmember
to był mój pierwszy "podejrzany", upewniłem się parę razy, nawet teraz zajrzałem(poza tym pisałem, że jak dam ident znany jak "alpha" to jest ok)
EDIT: Serpent, ale ścieżka, gdzie zapisałem te pliki jest ok?
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 10:24 pm
by Serpent
Tak.
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 02, 2011 10:47 pm
by Newmember
Szlag człowieka może trafić... Nic to nie dało, załątwiłem to tak, że w idencie 'alpha' po prostu nadałem nazwę swojej bazy - chyba ktoś kto włączy mojego moda, raczej nie będzie grać w amerykańską? Ew. się uśmieje

(choć prawdę mówiąc nie wiem czy wgl się wykorzystuje tą nazwę

)
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 09, 2011 4:48 pm
by Antonio
A moze to kwestia polskiej czcionki?
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 09, 2011 4:50 pm
by Radzio
Antonio wrote:A moze to kwestia polskiej czcionki?
Nie.
Re: Problem z SetBName
Posted: Mon May 09, 2011 6:34 pm
by NNPlaya
Jak miałem kiedyś taki błąd, to wystarczyło dodać pustą linię enterem na końcu pliku z nazwami baz. A właściwie to dodałem jeszcze jeden, nieużywany identyfikator, po nim enter i po zapisaniu chodziło jak trzeba.