Page 1 of 1
medale
Posted: Sun May 08, 2011 11:42 am
by Lavigo
Witam;
Na forum, ani w szukajce nie znalazłem wątków w których było by opisane jak przydziela się medale.
Czy ktoś mógłby mi napisać jaką komendę wpisać w pliku txts, a jaką w sailu, aby przydzielić medale pod koniec misji.
I jak się taką komendę daje, czy misja ma jakiś określony czas, po którym te medale są, czy to zależy od tego co się w tej misji zrobi?
Re: medale
Posted: Sun May 08, 2011 11:53 am
by Gothuk
Re: medale
Posted: Sun May 08, 2011 1:45 pm
by Lavigo
Czyli z tego co tam wynika jeżeli zrobię tak to będzie dobrze:
texts:
Code: Select all
^ MAIN
* Zniszcz
+ Zniszczyłeś wszystkie budynki przeciwnika
+ Zniszczyłeś prawie wszystkie budynki przeciwnika
- Nie zniszczyłeś budynków przeciwnika
- Zniszczyłeś tylko kilka budynków przeciwnika
*
a w sailu:
Code: Select all
...
AddMedal('Zniszcz',-2);
GiveMedals('MAIN');
End;
[ Added: 13:45, 08-05-2011 ]
i jeszcze jedno, skąd sail będzie wiedział, że jak w texts będzie napisane, że jak się zniszczy budynki wroga to jest medal, a jak się nie zniszczy to nie ma medalu?
Re: medale
Posted: Sun May 08, 2011 2:02 pm
by Incantatoris
Weź otwórz pierwszą misję amerykańską.
Re: medale
Posted: Sun May 08, 2011 2:06 pm
by Gothuk
Boże ... Czy ty Lavigo umiesz czytać ze zrozumieniem? Jest jak wół napisane w Przykład #1:
Medal nie zostanie dodany i następujący tekst zostanie wyświetlony po najechaniu kursorem na pusty slot: "Zniszczyłeś tylko kilka budynków przeciwnika".
2. SAIL tego nie będzie wiedział, musisz sam odpowiednio dać medal lub nie. Przeanalizuj kody z kampanii / innych modów. Trochę samodzielności, a nie z każdym duperelem latać na forum!
Re: medale
Posted: Sun May 08, 2011 2:44 pm
by Lavigo
no dobrze, ale jak ja sobie napisze w pliku texts że za coś jest medal, a osoba, która będzie przechodziła tą misje tego nie zrobi to medal dostanie?
Re: medale
Posted: Sun May 08, 2011 3:21 pm
by Serpent
Lavigo wrote:no dobrze, ale jak ja sobie napisze w pliku texts że za coś jest medal, a osoba, która będzie przechodziła tą misje tego nie zrobi to medal dostanie?
Ehh... Przykładowo:
Code: Select all
- Założenie " Zniszcz wszystkie jednostki przeciwnika "
- Nagroda " Medal 1 "
Code: Select all
Every 0$01 trigger FilterAllUnits([f_side,1]) = 0 do
begin
AddMedal('med1', 1);
end;
Potem na końcu misji:
Code: Select all
Function Koniec;
begin
// kod..
If FilterAllUnits([f_side,1]) > 0 then // Sprawdza czy ktoś jeszcze żyje.
begin
AddMedal('med1', -1);
end;
GiveMedal('Main');
// itd.
Dzięki temu na 100% nie będzie takiej sytuacji że medal dostaniesz za nic.
Re: medale
Posted: Mon May 09, 2011 2:26 pm
by Lavigo
dzięki
[ Added: 14:26, 09-05-2011 ]
Czyli musi być tak,
plik texts:
Code: Select all
^MAIN
* med1
- Założenie " Zniszcz wszystkie jednostki przeciwnika "
- Nagroda " Medal 1 "
Sail:
Code: Select all
Function Koniec;
begin
// kod..
If FilterAllUnits([f_side,1]) > 0 then // Sprawdza czy ktoś jeszcze żyje.
begin
AddMedal('med1', -1);
end;
GiveMedal('Main');
End;
Re: medale
Posted: Mon May 09, 2011 2:35 pm
by Serpent
Wiesz ja się zastawiam czy co niektórzy maja rozum -.-
Przeczytaj mój poprzedni post 7 razy.
Co do pliku XX.wri :
Code: Select all
^ MAIN
Target achieved
* med3
+ Zniszczyłeś wrogą bazę.
- Wroga baza nadal stoi!
*
* med2
+ Wszyscy Arabowie zostali zabici.
- Kilku Arabów przeżyło.
*
* med1
+ Udało ci się dotrzeć do bazy bez pomocy.
- Skorzystałeś dwa razy z radia!
*
#
Tak to ma wyglądać.
Co do kodu to musisz mieć oba bloki, jeden da ci medal jak spełnisz warunek, a drugi w razie nie spełnienia warunku ci go odbierze.
PS:
Mały błąd w kodzie wyżej:
Następnym razem pisz na gg jak masz jakiś duperelny problem.
Re: medale
Posted: Mon May 09, 2011 5:26 pm
by Lavigo
ok, dzięki