1.11.0 wersja finalna wydana!
Posted: Sun Jul 24, 2011 9:07 pm
W końcu długo oczekiwany patch 1.11.0 ukazał się do ściągnięcia w wersji finalnej. Czas najwyższy na wydanie oraz upgrade. Bez owijania w bawełnę najlepiej przedstawić to co oferuje 1.11.0 w postaci opisu Pomka:
Nowy, arabski interfejs (by Morphid)
Wszyscy pamiętamy, że wybierając arabów mogliśmy trafić na interfejs amerykanów lub rosjan. Od teraz Arabowie posiadają swój.
Screenshot #1, Screenshot #2
Zmieniony serwer IRC w grze
Dalnet, poprzedni serwer IRC w grze często rozdawał bany za nic (Yuri: Dal.net lubił rozdawać K-line bez powodu), co uniemożliwiało kontakt z graczami, którzy obwiniali administrację o te bany. Nowy serwer - Freenode - nie rozdaje prezentów w postaci banów za nic.
Screenshot #1
Ranking CB (by Yuri & Stuart)
Dla wielu z nas jest to prawdziwa okazja by się zaprezentować. Puste słowa w końcu będzie można udowodnić grą, która zostanie na stale odnotowana na naszym koncie.
CB 1v1 Ladder, Logowanie w grze, Wynik na stronie
Survival Mode (by Radzio)
Twórcą tego pomysłu jest Antonio. Tryb gry jest prosty. Z góry dostajemy ograniczoną ilość surowców (5, 10, 25, 50 tysięcy skrzynek oraz 10% ilości skrzynek jako ropa oraz syberyt). W grze wyłączone zostały dostawy, więc musimy grać oszczędnie i szanować każdą jednostkę oraz budynek. Po wyczerpaniu surowców jedynym sposobem jest zajęcie wrogiego składu licząc, że coś tam się znajduje. Warto też zadbać o obronę składu, gdyż wypada z niego około 400 surowców, a może znajdować się tam nawet 40 tysięcy nie do odzyskania zasobów. W każdym respie gracza znajduje się złoże ropy, która zawsze się przyda, a niestety zawsze zużywa się jej najwięcej. Idea mapy BAZA OBCYCH została zachowana - złoża syberytu znajdują się na środku mapy.
Screenshot #1
Zasady jako listbox + limity (by Radzio)
W każdej grze możemy wybrać oficjalne zasady jako zasady gry. Wybranie dowolnej opcji poza "bez zasad" powoduje ignorowanie pozostałych ustawień mapy. Dodatkowo, wybierając zasadę po rozpoczęciu gry w prawym górnym rogu pojawiają sie limity, które po przekroczeniu wyświetlają informację, że któryś z graczy oszukuje.
Zasady #1, Limity #1
Własna nazwa serwera (by Stuart)
Od teraz możemy anulować zahostowanie gry oraz nazwać ją wedle swojego uznania. Na wcześniejszych wersjach było to niemożliwe.
Screenshot #1
Nowy system generowania ludzi (by Radzio)
Dziwnie to nazwałem... Mianowicie - chodzi o to, że każdy z graczy ma identyczny zestaw ludzi (różnią się tylko avatarkami). Przykładowo, grając 2v2 i mam tak zwanych 3 pro mechów, to pozostali 3 gracze również mają 3 pro mechów. Zwiększa to szanse na wyrównanie gry, gdyż wcześniej zdarzały się gry, gdzie jeden team mógł mieć przykładowo 12 pro mechaników, a drugi 0. Wiadome, że większe szanse z góry mają Ci z 12-stoma pro mechami.
Build Up Time - nowa odsłona (by Radzio)
Nowa odsłona.. Dobre sobie. Gracze starej daty (czytaj: oldplejerzy) doskonale znają tą koncepcję Build-UP'u. Od teraz możemy poruszać się po całej strefie neutralnej! Do wrogiej bazy siłą rzeczy się nie dostaniemy, więc jesteśmy tam bezpieczni. Pomysł ten zwiększa repertuar zagrań dla każdej nacji.
Screenshot #1
Wyświetlanie serwerów (by Radzio)
Od teraz będąc w sieci Hamachi nie musimy wpisywać IP użytkownika. Jego serwer automatycznie pojawi się na liście serwerów. Wszystkie serwery, które są dostępne będą się wyświetlały właśnie w tym miejscu.
Nowy interfejs serwera dedykowanego (by Stuart)
Raz, że został naprawiony i działa należycie, dwa - jego nowa szata graficzna. Pamiętać jednak należy, że aby hostować tym programem należy mieć zewnętrzne IP!
Screenshot #1
Zauważyłem również kilka krytycznych bugów, które już nie są szkodliwe, gdyż są naprawione. Mam tu na myśli między innymi kontrolowanie dowolnej jednostki na mapie, fałszowanie nicków (symbol #), crashowanie MSa (czyli nasz sposób przesunięcia ludzi na betę 1.11 RC9) oraz kilka mniejszych exploitów, o których pisać tutaj już nie muszę.
Patch znajduje się do ściagnięcia tutaj: http://original-war.net/files.php?id=125. Zapraszam do gry.
Nowy, arabski interfejs (by Morphid)
Wszyscy pamiętamy, że wybierając arabów mogliśmy trafić na interfejs amerykanów lub rosjan. Od teraz Arabowie posiadają swój.
Screenshot #1, Screenshot #2
Zmieniony serwer IRC w grze
Dalnet, poprzedni serwer IRC w grze często rozdawał bany za nic (Yuri: Dal.net lubił rozdawać K-line bez powodu), co uniemożliwiało kontakt z graczami, którzy obwiniali administrację o te bany. Nowy serwer - Freenode - nie rozdaje prezentów w postaci banów za nic.
Screenshot #1
Ranking CB (by Yuri & Stuart)
Dla wielu z nas jest to prawdziwa okazja by się zaprezentować. Puste słowa w końcu będzie można udowodnić grą, która zostanie na stale odnotowana na naszym koncie.
CB 1v1 Ladder, Logowanie w grze, Wynik na stronie
Survival Mode (by Radzio)
Twórcą tego pomysłu jest Antonio. Tryb gry jest prosty. Z góry dostajemy ograniczoną ilość surowców (5, 10, 25, 50 tysięcy skrzynek oraz 10% ilości skrzynek jako ropa oraz syberyt). W grze wyłączone zostały dostawy, więc musimy grać oszczędnie i szanować każdą jednostkę oraz budynek. Po wyczerpaniu surowców jedynym sposobem jest zajęcie wrogiego składu licząc, że coś tam się znajduje. Warto też zadbać o obronę składu, gdyż wypada z niego około 400 surowców, a może znajdować się tam nawet 40 tysięcy nie do odzyskania zasobów. W każdym respie gracza znajduje się złoże ropy, która zawsze się przyda, a niestety zawsze zużywa się jej najwięcej. Idea mapy BAZA OBCYCH została zachowana - złoża syberytu znajdują się na środku mapy.
Screenshot #1
Zasady jako listbox + limity (by Radzio)
W każdej grze możemy wybrać oficjalne zasady jako zasady gry. Wybranie dowolnej opcji poza "bez zasad" powoduje ignorowanie pozostałych ustawień mapy. Dodatkowo, wybierając zasadę po rozpoczęciu gry w prawym górnym rogu pojawiają sie limity, które po przekroczeniu wyświetlają informację, że któryś z graczy oszukuje.
Zasady #1, Limity #1
Własna nazwa serwera (by Stuart)
Od teraz możemy anulować zahostowanie gry oraz nazwać ją wedle swojego uznania. Na wcześniejszych wersjach było to niemożliwe.
Screenshot #1
Nowy system generowania ludzi (by Radzio)
Dziwnie to nazwałem... Mianowicie - chodzi o to, że każdy z graczy ma identyczny zestaw ludzi (różnią się tylko avatarkami). Przykładowo, grając 2v2 i mam tak zwanych 3 pro mechów, to pozostali 3 gracze również mają 3 pro mechów. Zwiększa to szanse na wyrównanie gry, gdyż wcześniej zdarzały się gry, gdzie jeden team mógł mieć przykładowo 12 pro mechaników, a drugi 0. Wiadome, że większe szanse z góry mają Ci z 12-stoma pro mechami.
Build Up Time - nowa odsłona (by Radzio)
Nowa odsłona.. Dobre sobie. Gracze starej daty (czytaj: oldplejerzy) doskonale znają tą koncepcję Build-UP'u. Od teraz możemy poruszać się po całej strefie neutralnej! Do wrogiej bazy siłą rzeczy się nie dostaniemy, więc jesteśmy tam bezpieczni. Pomysł ten zwiększa repertuar zagrań dla każdej nacji.
Screenshot #1
Wyświetlanie serwerów (by Radzio)
Od teraz będąc w sieci Hamachi nie musimy wpisywać IP użytkownika. Jego serwer automatycznie pojawi się na liście serwerów. Wszystkie serwery, które są dostępne będą się wyświetlały właśnie w tym miejscu.
Nowy interfejs serwera dedykowanego (by Stuart)
Raz, że został naprawiony i działa należycie, dwa - jego nowa szata graficzna. Pamiętać jednak należy, że aby hostować tym programem należy mieć zewnętrzne IP!
Screenshot #1
Zauważyłem również kilka krytycznych bugów, które już nie są szkodliwe, gdyż są naprawione. Mam tu na myśli między innymi kontrolowanie dowolnej jednostki na mapie, fałszowanie nicków (symbol #), crashowanie MSa (czyli nasz sposób przesunięcia ludzi na betę 1.11 RC9) oraz kilka mniejszych exploitów, o których pisać tutaj już nie muszę.
Patch znajduje się do ściagnięcia tutaj: http://original-war.net/files.php?id=125. Zapraszam do gry.