Page 1 of 1

Finální verze 1.11.0 konečně vydána

Posted: Wed Jul 27, 2011 8:27 am
by Bulisek
Dlouho očekávaný patch 1.11.0 je konečně dostupný ke stažení. Už bylo na čase, aby došlo k vydání stejně tak bylo na čase, aby přibyla nějaká vylepšení. Bez dalšího povyku, nejlepší způsob, jak prezentovat co je nového ve verzi 1.11.0 nabízí podoba teaseru, který napsal Pomek:

Nový arabský interface (od Morphida)
Všichni si pamatujeme, jak v minulosti arabové neměli svůj vlastní interface a používali americký. Od teď však mají svůj vlastní vytvořený českou komunitou a je součástí oficiálního patche.
Ukázka #1, Ukázka #2

Lepší IRC server pro chat uvnitř hry
Předchozí IRC kanál hostovaný na dal.net by často banoval lidi zdánlivě bez důvodu. Toto negativně ovlivňovalo komunitu po dlouhou dobu. Nový IRC kanál je nyní hostovaný na freenode a už nebude více způsobovat takové problémy.
Ukázka #1

Hodnocení multiplayeru (od Yuriho & Stuarta)
Pro mnoho z nás je toto opravdová šance ukázat své schopnosti. Prázdná slova budou konečně podložena statistikami, které budou prezentovaný na webu a spojeny s uživatelskými účty.
Žebříček CB 1v1, Login ve hře, Výsledek na stránkách

Survival Mode (od Radzia)
Idea stvořená Antoniem. Pravidla hry jsou prostá – na počátku zápasu obdržíte pevně určený počet surovin (5, 10, 25 nebo 50 tisíc beden + 10% ropy a siberitu z tohoto počtu. Po čas hry nedopadnou na mapu žádné zásilky, takže hráči jsou donuceni vyjít s tím co mají a důkladně si chránit svoje budovy a tanky, jakožto uložené suroviny. Když už jsou vaše suroviny ze skladu vyčerpané, jediná cesta jak získat další, je ukrást si je z cizího skladu – pokud tam ještě nějaké jsou. Skladiště se tedy stává zdaleka nejdůležitější budovou ve hře, jelikož po jejím zničení příjdete o naprostou většinu materiálu, dávaje nepříteli obrovskou výhodu.

Na mapě Cizácká základna má zde každý hráč přístup pouze k ropnému ložisku, jediná možnost jak získat víc siberitu, je vytěžit si ho z velkého ložiska v prostředku mapy.
Ukázka #1

Přednastavená herní pravidla (od Radzia)
V každé hře si můžeme navolit přednastavená pravidla, ve kterých jsou veškeré možnosti předem nastaveny přesně pro typ hry, co jsme si zvolili. Tohle umožňuje lidem mnohem jednodušší přístup k hraní pravidel, která komunita vytvořila v letech minulých.
Herní pravidla #1, Limity #1

Vlastní jméno serveru (od Stuarta)
Od teď si můžeme vlastní založený server pojmenovat jakkoliv chceme, aniž by byl pojmenován po vašem jméně ve hře.
Ukázka #1

Nový systém pro generování vojáků v multiplayeru (od Radzia)
V minulosti se vojáci v multiplayerových hrách generovali pro každou stranu s naprosto odlišnými statistikami. To znamenalo, že někteří hráči měli přirozenou výhodu na začátku hry, zatímco jiní byli velmi znevýhodněni. To nepomáhalo fair play a tak byl tento systém změněn. Nyní je pro všechny hráče vygenerována a použita pouze jedna šablona statistik.

Změna „Času na rozestavění“ (od Radzia)
Nyní tato fíčura umožňuje hráčům pohybovat se po celé mapě mimo nepřítelovu základnu, namísto pohybu pouze ve své bázi, dokud nevyprší „čas na rozestavění“. Tímto teprve získáváme pravý „no rush“, který dovoluje zkoumání mapy a drobné potyčky mimo základu v prvních deseti minutách, tak jak to mělo být odjakživa.
Ukázka #1

Lepší viditelnost serveru (od Radzia)
Hamachi nyní správně zobrazuje v seznamu serverů hry založené hry právě skrz tento program. Otravné manuální přepisování IP adres je již minulostí.

Nový interface pro vyhrazený server (od Stuarta)
Nejen, že je dedikovaný server opravený a funkční, ale dokonce přichází s novým a příjemnějším uživatelským prostředím. Pamatujte ovšem, že využít dedikovaný server lze jedině, pokud máte externí IP adresu.
Ukázka #1

Mnoho kritických, které sužovaly hry v 1.10b, bylo opraveno, včetně chyby s ovládáním jednotek, padání kvůli neplatné přezdívce a dalších menších chybiček.

Patch je ke stažení zde: http://original-war.net/files.php?id=125. Naviděnou ve hře.
Z tohoto článku přeložili: Bulisek a Spooker

Re: Finální verze 1.11.0 konečně vydána

Posted: Wed Jul 27, 2011 9:24 pm
by Morphid
Paráda =)).. zní to všechno skvěle, tak to jdu hned sosnout =DD

Re: Finální verze 1.11.0 konečně vydána

Posted: Sun Jul 31, 2011 6:36 pm
by Minatory
Morphid dělal "nyní" oficiální interface pro Araby a teď sosá jak šílený nový patch. xD

Nechystá někdo verzi OW pro Mac OS? :) Asi zbožné přání, ale stejně jsem tak drzý, že se ptám.

Re: Finální verze 1.11.0 konečně vydána

Posted: Sun Jul 31, 2011 8:30 pm
by Radzio
OW works quite fine under Wine. MacOS X is supported by Wine since Leopard on x86_64 machines. For PPC there is a Darwine project but I can't tell much about it.
Take a look: http://wiki.winehq.org/MacOSX

Re: Finální verze 1.11.0 konečně vydána

Posted: Sun Jul 31, 2011 10:23 pm
by Minatory
Thanks very much Radzio

Re: Finální verze 1.11.0 konečně vydána

Posted: Tue Aug 02, 2011 10:26 am
by Spooker
Tohle je strašně pěkná odpověd pro všechny ty chytráky, co už dva roky tvrdili jak je celá komunita mrtvá a že nic nemá cenu... :amsolar:

Re: Finální verze 1.11.0 konečně vydána

Posted: Tue Aug 02, 2011 12:19 pm
by Timeshifter
Nebol si to náhodou ty, čo hovoril, že je mrtvá? :D Akurát, že byť mŕtvym ešte neznamená byť odpísaný - naša komunita je Zombík :mrgreen: !!!

Re: Finální verze 1.11.0 konečně vydána

Posted: Tue Aug 02, 2011 1:33 pm
by Spooker
Myslel jsem tím třeba ó Acarusse :)