Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Posted: Fri Aug 12, 2011 2:54 pm
Cześć !
Chcialbym Wam przedstawić swój poradnik do Original War.
Kampania Amerykańska - ma slużyć jako wprowadzenie do świata Original War. Przeznaczona jest dla graczy początkujących.
1.Przyjęcie - Niespodzianka
Na początku misji, musimy się udać do eon'a, który znajduje się po prawej stronie. Gdy tam dotrzemy, po rozmowie Twoich towarzyszy wyświetli się Tobie komunikat, jeśli chcesz udać się dalej wybierz opcje wejścia do eon'a , jeśli chcesz mieć spokojne życie - wycofaj się. Zapewne wybrałeś opcję pierwszą, teraz neon przeniósł Ciebie o miliony lat w tył, Twoja pozycja to Syberia, lecz nie jesteś w stanie określić jej dokładnie. Po chwili skontaktuje się z Tobą jakiś człowiek. Powie on Tobie , że masz się skryć. Naszym celem jest oczywiście przeżycie, więc idziemy w prawą stronę schować się w krzakach, po chwili widzimy dwa czołgi patrolujące teren, zaraz usłyszysz rozmowę dwóch żołnierzy, ustalą oni Twoją pozycję, dlatego zmierzaj dalej w stronę wodospadu. Spotkasz tam kaprala, będzie on ranny, i po chwili znowu dostaniesz raport, że w pobliżu znajduje się jeszcze jeden z Twoich. Razem ruszacie go znależć. Uważaj, na czołgi patrolujące teren, gdy już przejadą przejdz na drugą stronę drogi, zaraz ktoś się z Tobą skontaktuje, żebyś zmierzał na północny-wschód , nie słuchaj go !, to pułapka, zmierzaj na północ, tam gdzie kazał Tobie iść pierwszy człowiek , z którym rozmawiałes. Udając się na północ spotkasz trzeciego towarzysza, i razem we trójkę podążajcie w stronę północną (górny lewy róg mapy).Spotkacie tam dwóch ruskich, z pewnością uda Wam się ich zabić, nie zwlekając długo rozpraw się z nimi i wejdż w obszar zaznaczony na czerwono. I tak przeszedłeś pierwszą misję.
2.Kradzież Stali
Zostaniesz przeniesiony ponownie gdzieś na syberię, jesteś razem ze swoimi kompanami, których nie dawno uratowaleś. Po chwili spotkasz maly oddzial swoich ludzi, oraz skontaktuje się z Tobą przelożony Arthur Powell i powie on Tobie, że w pobliżu Ruscy mają baze, i Twoim celem jest jej zajęcie. Zmierzaj z calą swoją grupą na pólnoc, zaraz spotkach fizyka Paul'a Khattan'a, który dolączy się do Waszej grupy, będzie on mógl wyleczać Twoich ludzi, jeden z Was jest nieco ranny, odczekaj, aż naukowiec opatrzy jego ranę, po jej opatrzeniu kieruj się dalej na pólnoc. Gdy dojdziesz już do końca mapy, zobaczysz ciala swoich, naukowiec powie Wam, że nie żyją już od paru dni. Po chwli , dotrzesz do Ruskiej bazy, lecz wycofaj się, nie masz z nimi żadnych szans, po wycofaniu wylecz swoich ludzi. Jak już wiesz w starciu nie masz z nimi szas, więc skieruj się na poludniowy-wschód, tzn. okrąż bazę, gdy będziesz już zmierzal w tą stronę, napotkasz sklad Ruskich, w bazie wybuchnie alarm, rozpraw się najpierw z żolnierzami, a potem nie pozwól, aby ich mechanicy weszli do wozów ! I tak zyskaleś dwa nowiusienkie wozy, dzięki którym latwiej będzie Tobie przejąć wrogą bazę.Teraz swoim inżynierem przejmij sklad, gdy to zrobisz Twój przelożony skontaktuje się z Tobą i każe Tobie zając bazę, która znajduje się na pólnocy. Najlepszym sposobem, jest umieszczenie naukowca i inżyniera do wozów, żolnierze niech strzelają bez wozów, pomoże im to w awansowaniu na kolejny poziom. Teraz udaj się do wspomnianej już bazy, na początek zniszcz wrogi bunkier, potem piechotę i naukowca, który stara się ich wyleczać. Teraz każ swojemu inżynierowi zając kolejno sklad,labolatorium i koszary. Zaraz skontaktuje się z Tobą przelożony i będzie Tobie kazal utrzymać baze, każ swojemu inżynierowi zbierać skrzynki potrzebne do budowy. Po chwili przeteleportuje się do Ciebie jakiś Rusek, są trzy wyjścia, dać mu uciec,przesluchać go lub go zabić, chyba najrozsądniej będzie jeśli go przesluchasz.Powie on Tobie, że przybywa z przeszlości, i powie, że prezydentem nie jest żadne Prokonov, tylko inny, John nie będzie chcial go sluchać, więc najlepiej zamknij go w skladzie. Teraz wybuduj dwa bunkry, i wsadż tam żolnierzy, przy wejściu do bazy ustaw także dwa wozy i czekaj na Ruskich.Po chwili do bazy wjadą dwa wozy transportowe, zniszcz je oba ! , po ich zniszczeniu dostaniesz rozkaz przeniesienia skrzynek z wschodniej bazy do tej pólnocnej. Wyszkol jeszcze jednego inżyniera i każ im aby je zaczeli przenosić z jednej bazy do drugiej.Gdy już to zrobią wygrasz już drugą misje !
Misje będę stopniowo dodawał.
Jesli ktos chce sie przylączyc niech pisze misje w poscie, np:teraz by napisal 2 misje to bym ją tutaj dodal.
Ps. Na końcu poprawię wszystki blędy.
Chcialbym Wam przedstawić swój poradnik do Original War.
Kampania Amerykańska - ma slużyć jako wprowadzenie do świata Original War. Przeznaczona jest dla graczy początkujących.
1.Przyjęcie - Niespodzianka
Na początku misji, musimy się udać do eon'a, który znajduje się po prawej stronie. Gdy tam dotrzemy, po rozmowie Twoich towarzyszy wyświetli się Tobie komunikat, jeśli chcesz udać się dalej wybierz opcje wejścia do eon'a , jeśli chcesz mieć spokojne życie - wycofaj się. Zapewne wybrałeś opcję pierwszą, teraz neon przeniósł Ciebie o miliony lat w tył, Twoja pozycja to Syberia, lecz nie jesteś w stanie określić jej dokładnie. Po chwili skontaktuje się z Tobą jakiś człowiek. Powie on Tobie , że masz się skryć. Naszym celem jest oczywiście przeżycie, więc idziemy w prawą stronę schować się w krzakach, po chwili widzimy dwa czołgi patrolujące teren, zaraz usłyszysz rozmowę dwóch żołnierzy, ustalą oni Twoją pozycję, dlatego zmierzaj dalej w stronę wodospadu. Spotkasz tam kaprala, będzie on ranny, i po chwili znowu dostaniesz raport, że w pobliżu znajduje się jeszcze jeden z Twoich. Razem ruszacie go znależć. Uważaj, na czołgi patrolujące teren, gdy już przejadą przejdz na drugą stronę drogi, zaraz ktoś się z Tobą skontaktuje, żebyś zmierzał na północny-wschód , nie słuchaj go !, to pułapka, zmierzaj na północ, tam gdzie kazał Tobie iść pierwszy człowiek , z którym rozmawiałes. Udając się na północ spotkasz trzeciego towarzysza, i razem we trójkę podążajcie w stronę północną (górny lewy róg mapy).Spotkacie tam dwóch ruskich, z pewnością uda Wam się ich zabić, nie zwlekając długo rozpraw się z nimi i wejdż w obszar zaznaczony na czerwono. I tak przeszedłeś pierwszą misję.
2.Kradzież Stali
Zostaniesz przeniesiony ponownie gdzieś na syberię, jesteś razem ze swoimi kompanami, których nie dawno uratowaleś. Po chwili spotkasz maly oddzial swoich ludzi, oraz skontaktuje się z Tobą przelożony Arthur Powell i powie on Tobie, że w pobliżu Ruscy mają baze, i Twoim celem jest jej zajęcie. Zmierzaj z calą swoją grupą na pólnoc, zaraz spotkach fizyka Paul'a Khattan'a, który dolączy się do Waszej grupy, będzie on mógl wyleczać Twoich ludzi, jeden z Was jest nieco ranny, odczekaj, aż naukowiec opatrzy jego ranę, po jej opatrzeniu kieruj się dalej na pólnoc. Gdy dojdziesz już do końca mapy, zobaczysz ciala swoich, naukowiec powie Wam, że nie żyją już od paru dni. Po chwli , dotrzesz do Ruskiej bazy, lecz wycofaj się, nie masz z nimi żadnych szans, po wycofaniu wylecz swoich ludzi. Jak już wiesz w starciu nie masz z nimi szas, więc skieruj się na poludniowy-wschód, tzn. okrąż bazę, gdy będziesz już zmierzal w tą stronę, napotkasz sklad Ruskich, w bazie wybuchnie alarm, rozpraw się najpierw z żolnierzami, a potem nie pozwól, aby ich mechanicy weszli do wozów ! I tak zyskaleś dwa nowiusienkie wozy, dzięki którym latwiej będzie Tobie przejąć wrogą bazę.Teraz swoim inżynierem przejmij sklad, gdy to zrobisz Twój przelożony skontaktuje się z Tobą i każe Tobie zając bazę, która znajduje się na pólnocy. Najlepszym sposobem, jest umieszczenie naukowca i inżyniera do wozów, żolnierze niech strzelają bez wozów, pomoże im to w awansowaniu na kolejny poziom. Teraz udaj się do wspomnianej już bazy, na początek zniszcz wrogi bunkier, potem piechotę i naukowca, który stara się ich wyleczać. Teraz każ swojemu inżynierowi zając kolejno sklad,labolatorium i koszary. Zaraz skontaktuje się z Tobą przelożony i będzie Tobie kazal utrzymać baze, każ swojemu inżynierowi zbierać skrzynki potrzebne do budowy. Po chwili przeteleportuje się do Ciebie jakiś Rusek, są trzy wyjścia, dać mu uciec,przesluchać go lub go zabić, chyba najrozsądniej będzie jeśli go przesluchasz.Powie on Tobie, że przybywa z przeszlości, i powie, że prezydentem nie jest żadne Prokonov, tylko inny, John nie będzie chcial go sluchać, więc najlepiej zamknij go w skladzie. Teraz wybuduj dwa bunkry, i wsadż tam żolnierzy, przy wejściu do bazy ustaw także dwa wozy i czekaj na Ruskich.Po chwili do bazy wjadą dwa wozy transportowe, zniszcz je oba ! , po ich zniszczeniu dostaniesz rozkaz przeniesienia skrzynek z wschodniej bazy do tej pólnocnej. Wyszkol jeszcze jednego inżyniera i każ im aby je zaczeli przenosić z jednej bazy do drugiej.Gdy już to zrobią wygrasz już drugą misje !
Misje będę stopniowo dodawał.
Jesli ktos chce sie przylączyc niech pisze misje w poscie, np:teraz by napisal 2 misje to bym ją tutaj dodal.
Ps. Na końcu poprawię wszystki blędy.