Page 1 of 2
1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Mon Oct 03, 2011 8:55 pm
by Gothuk
Została wydana nowa beta. Zajrzyj
tu po więcej informacji.
Lista zmian:
- Added: New parameter 'BORDER'
- Added: New parameter 'WINDOWEX'
- Bug Fix: Multiplayer map fixes (Party, Bastard Pass)
- Bug Fix: Spectators no longer increase Sync Lost's
- Bug Fix: Editor no longer crashes when it comes back from fullscreen mode
- Bug Fix: Apeman engineering Leveling
- Bug Fix: Profession level text not updating
- Bug Fix: Remote vehicles no longer stuck linked to mechanics when destroyed
- Bug Fix: Upgrade bonuses now display correct information
- Bug Fix: Task queues fixed
- Bug Fix: Animals can no longer help build
- Bug Fix: Fixed Remote charges
- Bug Fix: Self-destruction of remote vehicles fixed
- Bug Fix: Quick dismantlement of buildings fixed
- Bug Fix: Sniper/mortar/bazooka massive damage attack fixed
- Bug Fix: Fixed sleeping people shooting
- Bug Fix: Fixed unlimited range attacks while being in effective time lapser's range
- Bug Fix: Fixed attacks on invisible units while being in effective time lapser's range
- Bug Fix: Fixed soporific ammo attacks on invisible units
- Bug Fix: Fixed gaining exp on sleeping people/apemen
- Bug Fix: Fixed gaining exp on crates
- Changed: Editor only creates'libarysources.txt' if needed
- Changed: Charges can only be placed by Arabian soldiers
- Changed: Buildings can be repaired only by human engineers, apeman engineers and cranes.
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Mon Oct 03, 2011 8:58 pm
by Serpent
A kiedy będzie dodana nowa kampania?

Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Mon Oct 03, 2011 10:19 pm
by ramhell
Obstawiam że przy wersji 1.426.5 beta 6
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Tue Oct 04, 2011 5:23 am
by Radzio
Będzie, kiedy ją skończycie.
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Tue Oct 04, 2011 4:34 pm
by Przem@S
Moze ktos przetłumaczyc poprawki na jezyk polski ...

dzieki

Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Tue Oct 04, 2011 5:26 pm
by Serpent
Lista zmian:
- Dodano: Nowy parametr 'BORDER'
- Dodano: Nowy parametr 'WINDOWEX'
- Bug Fix: Naprawiono mapy multiplayer (Impreza, Bękarcia Przełęcz)
- Bug Fix: Obserwator nie powoduje już utraty synchronizacji
- Bug Fix: Edytor nie zawiesza się, gdy powraca z trybu pełnoekranowego
- Bug Fix: Awansowanie małp-inżynierów
- Bug Fix: Brak aktualizacji w profesjach
- Bug Fix: Pojazdy zdalnie sterowane, które zostały zniszczone, nie są już podłączone pod mechanika
- Bug Fix: Bonusy z ulepszeń są poprawnie wyświetlane
- Bug Fix: Kolejka rozkazów naprawiona
- Bug Fix: Zwierzęta nie pomagają już budować
- Bug Fix: Naprawiono zdalnie wysadzane miny
- Bug Fix: Naprawiono wysadzanie zdalnych pojazdów
- Bug Fix: Naprawiono bug z szybkim rozbieraniem budynków
- Bug Fix: Naprawiono efekt masywnego ataku snajpera/bazooki/moździerza
- Bug Fix: Śpiący ludzie już nie strzelają
- Bug Fix: Naprawiono bug z nieograniczonym zasięgiem w spowalniaczu
- Bug Fix: Naprawiono bug z atakowaniem niewidzialnych ludzi w zasięgu spowalniacza
- Bug Fix: Naprawiono bug z usypianiem niewidzialnych ludzi
- Bug Fix: Zmieniono przyznawanie expa za usypianie ludzi/małp
- Bug Fix: Zmieniono przyznawanie expa za skrzynie
- Changed: Edytor tworzy 'libarysources.txt' tylko wtedy, gdy zachodzi taka potrzeba
- Changed: Miny mogą być podkładane jedynie przez Arabskich żołnierzy
- Changed: Budynki mogą być naprawiane jedynie przez inżynierów, małpy-inżynierów i dźwigi
// Poprawiłem. --Radzio
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Tue Oct 04, 2011 5:55 pm
by Radzio
W tych fixach chodzi głównie o exploity, dobrze znane buggerom.
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Tue Oct 04, 2011 9:07 pm
by ElPolaKo
nie rozumiem czemu poprawiono to:
Bug Fix: Pojazdy zdalnie sterowane, które zostały zniszczone, nie są już podłączone pod mechanika
Może mi ktoś to wytłumaczyć?
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Wed Oct 05, 2011 6:21 am
by Radzio
Prawie wszystkie pojazdy zdalnie sterowane były odłączane normalnie po zniszczeniu. Jednak podwójny laser i spowalniacz (gdyby ktoś go dał w zdalnym sterowaniu) nie były.
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Wed Oct 05, 2011 2:24 pm
by Bren
Good. Jak dla mnie, po przetestowaniu, to może wyjść jako nowy patch. Wyeliminowało praktycznie wszystkie bugi

W patchu 1.13 spodziewam się różnych fajnych bajerów

Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Wed Oct 05, 2011 5:01 pm
by Marcinszabla
Bug Fix: Zwierzęta nie pomagają już budować
Co? czy tu chodzi o zmiejszenie możliwości małpoludów-inżynierów?
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Wed Oct 05, 2011 5:11 pm
by Radzio
Marcinszabla wrote:czy tu chodzi o zmiejszenie możliwości małpoludów-inżynierów?
Nie. Chodzi tu o zwierzęta takie jak tygrys.
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Wed Oct 05, 2011 5:50 pm
by Antonio
Pozostala kwestia desyncow - z niewyjasnionych powodow, oraz przypadkowych 14 zamiast 15 ludzi na starcie. Aczkolwiek nie wiadomo, czy na tym patchu nadal sa.
Zaraz okresle co jeszcze nie zostalo ujete w changelogu, a byc powinno.
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Wed Oct 05, 2011 6:01 pm
by Serpent
Antonio wrote:
Zaraz okresle co jeszcze nie zostalo ujete w changelogu, a byc powinno.
Stukacz chyba wie co robi? xD
A synchry pewnie nigdy nie znikną ;(
Re: 1.12.0 Beta Test - 3 październik 2011
Posted: Wed Oct 05, 2011 8:06 pm
by Creative
Nowy patch , warto pobrać i testować go , zawsze coś nowego, ale czemu wersja beta tego patcha jest naprawia bugi ? ( beta powinna zawierać błędy a nie naprawić grę , już nie rozumiem).