Możliwości modderskie

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Możliwości modderskie

Post by Radzio »

Napiszcie, jakich możliwości odnośnie moddingu Wam brakuje, a ja wybiorę kilka z pomysłów, którymi zajmę się w najbliższym czasie. :-)
Szatyn
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 67
Joined: Tue Jul 14, 2009 5:36 pm

Re: Możliwości modderskie

Post by Szatyn »

w sensie wsadzenia tego do edytora, sprecyzuj
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Możliwości modderskie

Post by Radzio »

Bardzo ogólnie.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4173
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Możliwości modderskie

Post by Serpent »

Od dawna czekałem na taki temat :D

Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.

Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).

Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.

Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.

Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.

Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.

Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.

I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.

To tyle, jak coś sobie przypomnę to dopiszę :P
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Możliwości modderskie

Post by Radzio »

Serpent wrote:1. Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.

2. Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).

3. Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.

4. Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.

5. Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.

6. Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.

7. Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.

8. I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.
1, 5. Dużo czasu zajęłoby mi przepisanie edytora GM tak, by w końcu naprawdę działał. Ale na wakacjach mogę się zająć.

2. Send me the map.

3. Zajmę się.

4. Kup większy monitor. Srsly, albo źle rozumiem, albo jesteś dziwny :P

6. Gorzej niż 1, 5 :P

7. Również pomyśli się na wakacjach. Ogólnie być może przejdziemy na OGL do tej pory.

8. Zajmę się.
Szatyn
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 67
Joined: Tue Jul 14, 2009 5:36 pm

Re: Możliwości modderskie

Post by Szatyn »

ciekawym rozwiazaniem by bylo stworzyc cos nowego, nacje, jakas czesc budynku, albo nowy jakis z nowym zastosowaniem, bron, cokolwiek co dodaloby powiewu nowosci
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4173
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Możliwości modderskie

Post by Serpent »

GM Editor jest zepsuty więc na razie zapomnij o tym ;p

Co do monitora, mam 21 calowy ale chodziło mi o możliwość rozciągania, zwijania okien tych po bokach.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Możliwości modderskie

Post by Radzio »

No to się zobaczy.
deekline
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 8
Joined: Thu Jan 19, 2012 10:33 pm

Re: Możliwości modderskie

Post by deekline »

mnie zastanawia jak dodać głos do moda
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4173
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Możliwości modderskie

Post by Serpent »

deekline wrote:mnie zastanawia jak dodać głos do moda
http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... s/pl#Intro
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Możliwości modderskie

Post by Nitek »

Headers.wri nie obsługuje więcej niż jedno cont, tj. przy 03_cont_cont w grze w ekranie ładowania daje mi informacje z 03_cont, a wszystko mam zrobione dobrze.
Post Reply