
Możliwości modderskie
Możliwości modderskie
Napiszcie, jakich możliwości odnośnie moddingu Wam brakuje, a ja wybiorę kilka z pomysłów, którymi zajmę się w najbliższym czasie. 

Re: Możliwości modderskie
w sensie wsadzenia tego do edytora, sprecyzuj
Re: Możliwości modderskie
Bardzo ogólnie.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4173
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Możliwości modderskie
Od dawna czekałem na taki temat 
Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.
Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).
Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.
Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.
Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.
Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.
Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.
I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.
To tyle, jak coś sobie przypomnę to dopiszę

Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.
Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).
Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.
Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.
Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.
Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.
Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.
I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.
To tyle, jak coś sobie przypomnę to dopiszę

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Możliwości modderskie
1, 5. Dużo czasu zajęłoby mi przepisanie edytora GM tak, by w końcu naprawdę działał. Ale na wakacjach mogę się zająć.Serpent wrote:1. Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.
2. Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).
3. Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.
4. Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.
5. Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.
6. Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.
7. Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.
8. I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.
2. Send me the map.
3. Zajmę się.
4. Kup większy monitor. Srsly, albo źle rozumiem, albo jesteś dziwny

6. Gorzej niż 1, 5

7. Również pomyśli się na wakacjach. Ogólnie być może przejdziemy na OGL do tej pory.
8. Zajmę się.
Re: Możliwości modderskie
ciekawym rozwiazaniem by bylo stworzyc cos nowego, nacje, jakas czesc budynku, albo nowy jakis z nowym zastosowaniem, bron, cokolwiek co dodaloby powiewu nowosci
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4173
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Możliwości modderskie
GM Editor jest zepsuty więc na razie zapomnij o tym ;p
Co do monitora, mam 21 calowy ale chodziło mi o możliwość rozciągania, zwijania okien tych po bokach.
Co do monitora, mam 21 calowy ale chodziło mi o możliwość rozciągania, zwijania okien tych po bokach.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Możliwości modderskie
No to się zobaczy.
Re: Możliwości modderskie
mnie zastanawia jak dodać głos do moda
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4173
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Możliwości modderskie
http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... s/pl#Introdeekline wrote:mnie zastanawia jak dodać głos do moda
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Możliwości modderskie
Headers.wri nie obsługuje więcej niż jedno cont, tj. przy 03_cont_cont w grze w ekranie ładowania daje mi informacje z 03_cont, a wszystko mam zrobione dobrze.