Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar

0dd1
ArCamp Developer
Posts: 328
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#391

Post by 0dd1 » Sat Apr 09, 2016 5:30 pm

Przez XichtEd w folderze ow.

https://forum.original-war.net/viewtopi ... =42&t=4375

Robisz sobie galerie nowych twarzy, zapisujesz w pojedynczym pliku .xgl i wrzucasz do folderu Gallery w folderze twojego moda. Wtedy można tą galerie otworzyć w edytorze gry.
Do it!

User avatar

Topic author
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1287
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#392

Post by Creative » Tue Apr 12, 2016 10:26 am

Dzięki. Czy da się zmienić kodem SAIL np. z mechanika na naukowca? Albo pójście jednostki do koszar i zmianę z inżyniera na żołnierza?
Image

User avatar

Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#393

Post by Szulce » Tue Apr 12, 2016 10:54 am

Jeżeli chodzi o zmianę na naukowca, wystarczy komenda ComChangeProfession(ident,profesja). Co do wejścia, to wystarczy przed tym kodem dodać ComEnterUnit(ident_postaci,budynek).
Image

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4093
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#394

Post by Serpent » Tue Apr 12, 2016 11:06 am

Szulce wrote:Jeżeli chodzi o zmianę na naukowca, wystarczy komenda ComChangeProfession(ident,profesja). Co do wejścia, to wystarczy przed tym kodem dodać ComEnterUnit(ident_postaci,budynek).
Ta instrukcja nie jest do końca poprawna gdyż natychmiast po wydaniu komendy na wejście, gra wywoła komendę na zmianę profesji (która nie będzie w stanie się wykonać).

Trzeba użyć komendy z Add lub wstawić pętle repeat Wait(0$01); until IsInUnit(jednostka);
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1287
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#395

Post by Creative » Tue Apr 12, 2016 11:09 am

Szulce wrote:Jeżeli chodzi o zmianę na naukowca, wystarczy komenda ComChangeProfession(ident,profesja). Co do wejścia, to wystarczy przed tym kodem dodać ComEnterUnit(ident_postaci,budynek).
Dzięki ale nie działa.

ComChangeProfession(m,soldier);
ComEnterUnit(m, b2);

m - postac
b2 - koszary
soldier - żołnierz
Serpent wrote:
Szulce wrote:Jeżeli chodzi o zmianę na naukowca, wystarczy komenda ComChangeProfession(ident,profesja). Co do wejścia, to wystarczy przed tym kodem dodać ComEnterUnit(ident_postaci,budynek).
Ta instrukcja nie jest do końca poprawna gdyż natychmiast po wydaniu komendy na wejście, gra wywoła komendę na zmianę profesji (która nie będzie w stanie się wykonać).

Trzeba użyć komendy z Add lub wstawić pętle repeat Wait(0$01); until IsInUnit(jednostka);

Mógłbyś napisać taki kod?
Image

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4093
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#396

Post by Serpent » Tue Apr 12, 2016 11:27 am

Przecież ci napisałem co trzeba zrobić.
Moszna wrote:ComChangeProfession(m,soldier);
ComEnterUnit(m, b2);
Jak to ma działać skoro najpierw rozkazujesz zmianę profesji a potem wejście do budynku. Pominę idiotyczne nazewnictwo identów.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#397

Post by Szulce » Tue Apr 12, 2016 1:07 pm

Serpent wrote:Ta instrukcja nie jest do końca poprawna gdyż natychmiast po wydaniu komendy na wejście, gra wywoła komendę na zmianę profesji (która nie będzie w stanie się wykonać).

Trzeba użyć komendy z Add lub wstawić pętle repeat Wait(0$01); until IsInUnit(jednostka);
Wiem o tym, ale chciałem, żeby sam trochę pomyślał. :D
Image

User avatar

Topic author
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1287
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#398

Post by Creative » Sat Apr 30, 2016 3:09 pm

Możecie podać kod na osadzenie wszystkich ludzi do np. żołnierzy do koszar itd? Nawet z kampanii?
Image

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2591
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#399

Post by Antitheus » Sat Apr 30, 2016 5:20 pm

A możesz użyć w końcu magicznej opcji szukaj bo jak już od dłuższego czasu obiecuję będę takie pytania warnował?

User avatar

Topic author
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1287
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#400

Post by Creative » Thu Feb 27, 2020 10:51 am

Jak zmienić tło w modzie OW w SGUI?
Image

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4093
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Creative modding - Wątek roboczy

#401

Post by Serpent » Fri Feb 28, 2020 10:52 pm

Code: Select all

menu = getElementEX(nil,anchorLTRB,XYWH(0,0,LayoutWidth,LayoutHeight),true,{texture='mainbackground2.png'});
Wypakuj sobie folder z SGUI (patch2.owp lub patch3.owp) i podmień mainbackground2.png.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests