Creative modding - Wątek roboczy
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Tak wygląda kod który mi ostatnio wysłał Xander bo mu nie działał.
Moje oczy krwawią.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Xander cisnął Blackmena - widać niesłusznie
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Nefarem wrote: Tak wygląda kod który mi ostatnio wysłał Xander bo mu nie działał.
Moje oczy krwawią.
no kurde ale już to że byłem nie przytomny i samą linijke pisałem 30 minut to nie uwzględnisz D:
+ no w eventach to nie pójdzie, bo wywala sprzeczność (najwyżej ja to tak nazywam). [ [ doszedłem do tego co jest źle :I ]
[ps2 Nefarem twój kod nie działał musiałem go naprawiać ]
[ps3 to cox and moszna wątek roboczy ]
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
[ps4 This is for the players]
Ogólnie to nie wiem, po co te całe spiny z kodami. Wiadomo, że nie każdy jest wirtuozem SAIL' a i nie potrafi skleić profesjonalnego kodu. W tym wypadku ratowanie się "prymitywnym kodem" (jak to ktoś ładnie nazwał) jest najlepszym rozwiązaniem.
Ogólnie to nie wiem, po co te całe spiny z kodami. Wiadomo, że nie każdy jest wirtuozem SAIL' a i nie potrafi skleić profesjonalnego kodu. W tym wypadku ratowanie się "prymitywnym kodem" (jak to ktoś ładnie nazwał) jest najlepszym rozwiązaniem.
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
oczywiście do prymitywnych kodów nie wlicza się komend ComEnterUnit.... ta komenda jest domeną CreativaSzulce wrote:[ps4 This is for the players]
Ogólnie to nie wiem, po co te całe spiny z kodami. Wiadomo, że nie każdy jest wirtuozem SAIL' a i nie potrafi skleić profesjonalnego kodu. W tym wypadku ratowanie się "prymitywnym kodem" (jak to ktoś ładnie nazwał) jest najlepszym rozwiązaniem.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Jedna z podstawowych. Dobra na początek przygody z SAIL' em.Xander wrote:oczywiście do prymitywnych kodów nie wlicza się komend ComEnterUnit.... ta komenda jest domeną Creativa
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Czy może:Szulce wrote:
Dobra na początek przygody z SAIL' em.
Dobra na pierwsze 4 mody. XDDD
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Podstawowa komenda nie oznacza, że jest ona dla ułomów. Jeżeli ktoś nie ma pojęcia o modowaniu, albo wie co nie co, ale nic innego nie przychodzi mu do głowy to takie są dla tego kogoś najlepsze. Jeżeli ktoś już w tym siedzi, to doskonale wie, jak zastąpić jakąś prostszą linijkę kodu czymś bardziej wyszukanym, aby 100 razy nie wstukać tego samego.MarkedOne wrote:Poprosiłbym o spis podstawowych i niepodstawowych komend, ponieważ nie chciałbym pisać podstawowych modów.
Z góry dziękuję.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Chyba napisze Zbiór Komend Zakazanych. Huehuehuehueue ;>
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Mam taki jeden kod "CenteronUnits(A1);" czy da się to zrobić zamiast identów kordynaty x i y ?
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Da się. Wyglądało to jakoś tak: centeronxy();
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
CenterOnXY(x:integer y:integer)Creative wrote:Mam taki jeden kod "CenteronUnits(A1);" czy da się to zrobić zamiast identów kordynaty x i y ?
proszę o to twój własnoręcznie zrobiony kod, który ci nikt nie podpowiedział, ani nie dał gotowego. ty go sam zrobiles.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
- Szymiew
- Soldier level 7
- Posts: 711
- Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
- Location: Królestwo Polskie
- Contact:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Odpowiedź na wszystkie twoje pytania Creative:
https://original-war.net/files.php?id=83&lang=pl
Btw, powodzenia z tą recenzją.
https://original-war.net/files.php?id=83&lang=pl
Btw, powodzenia z tą recenzją.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Szukam kodu gdy zbuduje się dany budynek=wykonany kod.
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Myślę że do czegoś to zobowiązuje.Creative wrote:
Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler: