[CS] Misia 11

Dział poświęcony projektowi Arabian Campaign

Moderator: ArCamp Developer

Post Reply

Aký je váš názor na zmenenie poradia známych misií?

Poll ended at Sat Aug 11, 2012 6:47 pm

Spravte to tak, ako je v návrhu, veď je to predsa len nová kampaň.
0
No votes
Je to prijateľné, ale nesmie to byť veľmi nápadné.
0
No votes
Je to neprijateľné!!! Poradie udalosti by malo byť rovnaké ako v pôvodnej kampani.
0
No votes
Nemám nijaký fundovaný názor. Robte jak chcete, hlavne nech je to dobré.
0
No votes
 
Total votes: 0

User avatar
Timeshifter
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 65
Joined: Wed Jan 05, 2011 5:46 pm
Location: Brno, Czech Republic (but I am Slovak)
Contact:

[CS] Misia 11

Post by Timeshifter »

HLASOVANIE SA SKONČILO. Výsledné riešenie si môžete prečítať na konci príspevku.

POZOR!!! V tomto príspevku sa nachádza popis časti pripravovanej oficiálnej arabskej kampane. Kto chce pomôcť pri dôležitom rozhodovaní v rámci návrhu a vývoja tejto kampane a nebude ho bolieť to, že niektoré veci bude vedieť dopredu, nech číta ďalej. Ak má ale niekto chuť si zahrať novú kampaň bez akejkoľvek šajny o tom, čo sa stane, nech celé toto vlákno láskavo ignoruje.

Takže, naši dobrí súdruhovia z OWN a OWS pracujú na arabskej kampani a potrebujú vedieť názor komunity na určitú "drobnosť" ohľadne... a viac sa dočítate v spojleroch, ktoré môžete rozkliknúť tlačítkom na pravej strane každého spojlera...

(voľný preklad z príspevkov vytrhnutých z kontextu baj TS)
Popis misie
Spoiler:
McBenn wrote:Misia sa udeje na ruskej mape 09_cont s tým rozdielom, že americká základňa bude mať navyše pár elektrární. Malá arabská základňa vedená Gensherom, na západ od americkej bude tiež rovnaká ako v ruskej kampani. Rusi budú mať dobre opevnenú základňu na kopci v ľavom dolnom rohu mapky. Hráč začne v pravom dolnom rohu a jeho úlohou bude nájsť vhodné miesto na vybudovanie novej základne.
V prvej fáze hráč v žiadnom prípade nesmie prezradiť Američanom svoju prítomnosť v oblasti, inak by zrušili siberitovú spoluprácu s Gensherom a misia by bola neúspešná. Keď počas hrania hráč zistí prítomnosť ruského vojska, hlavná úloha misie sa zmení na "Nenechaj Rusov zasiahnuť do rokovania medzi Gensherom a Američanmi!" - Rusi nesmú zaútočiť na Američanov.
Počas misie budú Rusi náhodne útočiť na Genshera a hráča. Po nejakom čase a po získaní dostatočných informácií od Američanov sa začne druhá fáza misie.
Po úteku, hráč musí zničiť americkú základňu a uistiť sa, že žiadny americký vedec neutečie. Útoky Rusov budú naďalej sporadicky pokračovať. V kritickom okamihu, Peter Roth, ktorý vedie americkú základňu, sa pokúsi rozumne dohodnúť s Heike, a počas dialógu prezradí, že Arabi sú uviaznutí v minulosti tak isto ako ktokoľvek iný, a že šejkovia všetkým žoldnierom klamali o tejto skutočnosti. Koniec misie.

Nie je nám ešte úplne jasné kedy sa americký vedec Paul Khattam pokúsi o pripojenie k arabskej strane (hráčovi). Hráč má na výber, či ho odmietne alebo prijme. V prípade, ak ho odmietne, hráč má taktiež na výber, či Paula Khattáma nechá ísť alebo ho zastrelí (veď aj tak je to iba úbohý americký vedec...).
Problém
Spoiler:
McBenn wrote:
Almost Serpent wrote:[niečo ako] V ruskej kampani, hráč najprv zaútočí na Epsilon a až potom zachráni Gossudarova. Poradie je teda úplne iné.
Máš pravdu, ale do tejto arabskej kampane sa to tak dobre hodí, že to stojí za to, aby sa tieto udalosti odohrali opačne. Nepamätám si, či tu boli podobné časové paradoxy v rámci linearity americkej a ruskej kampane, ale pre hráča by sa to dalo vysvetliť tým, že už aj samotné akcie a rozhodnutia hráča menia históriu a tým aj tok udalostí. Ale ak máte inú predstavu o 11. misii arabskej kampane, spokojne sa vyjadrite.
McBenn wrote:Toto je najväčší problém. Základ celej misie vytvára paradox pri porovnaní s ruskou kampaňou. Misia ru09 je o útočení na základňu Epsilon a ru10 je o záchrane Gossudarova. Medzi americkou a ruskou kampaňou sa nevyskytujú také veľké paradoxy (prinajmenšom, priamo nie), no sem tam sa objavia podivné udalosti. Napr. ru06 korešponduje s am09 (boj o V. A. Ovsjenko) a ru09 korešponduje s am10 (základňa Epsilon). Medzi am09 a am10 je časový rozdiel 5 dní, no v prípade misií ru06 a ru10 je to dva a pol mesiaca. Misie ru09 a ru10 sú časovo vzdialené jeden týždeň, takže by bolo možné vysvetliť paradox vzniknutý v 11tej arabskej misii ako následok zmenenia minulosti kvôli rozhodnutiam hráča (ako som už povedal).
McBenn wrote:Najväčším problémom je konflikt v chronológii medzi arabskou a ruskou kampaňou. Je to akceptovateľné alebo nie? Nemôžem na tomto ďalej pracovať, dokým sa nedohodneme. V prípade, ak takýto paradox nie je prijateľný, je potrebné vytvoriť nový návrh misie.
Názory
Spoiler:
H1R3KD wrote:Myslím si, že tu nie sú žiadne paradoxy. MacMillan zničí základňu, ak Joan umrie. Inak, ak Joan prežije, nikto nezaútočí na základňu Trockyj. V pôvodnej osnove Arabi unesú Gossudarova, pretože im Američania zaplatili. V tejto kampani avšak hráč má ukradnúť artefakt a samotný Gossudarov nie je dôležitý. Preto si myslím, že by si mal pridať niečo o Gossudarovom úteku, prípadne to, že v tejto misii ho Rusi chcú späť.
Antitheus wrote:Pôvodné misie sú plné paradoxov - myslím tým to, že ty, ako hráč, zasahuješ do histórie (IMO, hra je hlavne o cestovaní v čase - Altar sa snažil hrať hru s teóriami o cestovaní v čase). Hranie za arabskú stranu "ohýba" minulosť, tak si myslím, že navrhnutá misia je v poriadku.
Nitek wrote:Existujú rozdiely medzi ruskou a americkou kampaňou, no udalosti sa v oboch kampaniach vyskytujú v rovnakom poradí a preto si myslím, že by to tak malo zostať aj v prípade arabskej kampane.
Bol by som veľmi rád, ak by ste sa vyjadrili v hlasovaní a prípadne aj v diskusii tuna alebo v zdroji (anglicky - viz nižšie).
Zdroj: http://forum.original-war.net/viewtopic ... 668#p35668
Výňatok z diskusie: Link

-------------------------------------------------------------

Keďže sa nám hlasovanie skončilo a všetci sa pekne dohodli na vhodnom riešení, tak tuna ho máte:
SPOILER AHEAD!
Spoiler:
McBenn wrote:Hlasovanie sa skončilo, hráči sa vyjadrili. Dejová línia bude pokračovať tak, ako bolo naplánované. Hneď na tom začnem pracovať.
Nasleduje malé zhrnutie návrhu misie. Vyjadrite sa, ak som na niečo zabudol.
------------------------------
Misia sa udeje na ruskej mape 09_cont s tým rozdielom, že americká základňa bude mať navyše pár elektrární. Malá arabská základňa vedená Gensherom, na západ od americkej bude tiež rovnaká ako v ruskej kampani. Rusi budú mať dobre opevnenú základňu na kopci v ľavom dolnom rohu mapky. Hráč začne v pravom dolnom rohu a jeho úlohou bude nájsť vhodné miesto na vybudovanie novej základne.
Rusi budú vedení T. M. Gajdarom. Ak sa hráčovi v 8. misii nepodarí zabiť Yašina, ďalšie preskúmanie odhalí, že Yašin stojí za samotnou ruskou prítomnosťou v konflikte a vďaka tomu budú Rusi všeobecne silnejší. Inak, Rusi budú odmietať vyjednávať. Ruská strana bude silná, no nebude nemožné ju poraziť (preto Burlak nemôže byť vodcom).
Americká strana je vedená Cathy Simmsovou.
Krátko po zahájení miesie, Joan Fergusson opustí americkú základňu vo vozidle (jej prítomnosť na základni Beta je nevyhnutná z podľadu iných kampaní, no v tomto prípade nechceme zopakovať udalosti, ktoré sa stali v ruskej kampani, kde ju Heike zabila. Je možné uvažovať nad motiváciou jej odchodu na základňu Beta tak, že John Macmillan neverí Arabom a preto požiadal o presunutie Joan na inú základňu).

V prvej fáze hráč v žiadnom prípade nesmie prezradiť Američanom svoju prítomnosť v oblasti, inak by zrušili siberitovú spoluprácu s Gensherom a misia by bola neúspešná. Keď počas hrania hráč zistí prítomnosť ruského vojska, hlavná úloha misie sa zmení na "Nenechaj Rusov zasiahnuť do rokovania medzi Gensherom a Američanmi!" - Rusi nesmú zaútočiť na Američanov. Počas misie budú Rusi náhodne útočiť na Genshera a hráča.

V nejakom okamihu v tejto prvej fázy, Andy Cornell náhodne objaví hráčovu základňu (Cornellovi sa podarilo utiecť z ruského zajatia a pár dní sa sám potuloval po džungli). Je nevyhnuté, aby ho hráč zlikvidoval pred tým, ako nájde cestu k americkej základni (inak hráč prehrá z rovnakého dôvodu, ako keby Američania odhalili prítomnosť Heike v oblasti).

Po nejakom čase a po tom, ako Gensher získa dostatočné informácie od Američanov sa začne druhá fáza misie. Gensher a jeho muži začnú utekať do pravého dolného rohu mapy (tam, kde sa hráč objavil na začiatku misie) a úlohou hráča je, obrániť Gensherove jednotky počas tohoto úteku. Nahnevaní Američania ich samozrejme budú prenasledovať všetkými, čo majú.
Po úteku, hráč musí zničiť americkú základňu. Útoky Rusov budú naďalej sporadicky pokračovať. Americký vedec Paul Khattam sa pokúsi o pripojenie k arabskej strane (hráčovi). Hráč má na výber, či ho odmietne alebo prijme. V prípade, ak ho odmietne, hráč má taktiež na výber, či Paula Khattáma nechá ísť alebo ho zastrelí (veď aj tak je to iba úbohý americký vedec...).
V kritickom okamihu, keď americká základňa bude takmer zničená, Peter Roth, ktorý vedie americkú základňu, sa pokúsi rozumne dohodnúť s Heike a počas dialógu prezradí, že Arabi sú uviaznutí v minulosti tak isto ako ktokoľvek iný, a že šejkovia všetkým žoldnierom klamali o tejto skutočnosti. Koniec misie.

Nové technológie:
Siberitový motor
Mínomety
Skryté kamery

Američania majú ostrelovačov, diaľkové ovládanie a umelú inteligenciu (iba v rámci automatických veží).
Rusi majú obmedzenú spontánnu teleportáciu a (ak Yašin nebol v 8. misii zabitý), taktiež rakety s efektom teleportácie.

Medaile:
Všetci Gensherovi muži prežili.
Otestovaná technológia skrytých kamier.
Hráč zabránil Rusom narúšať diplomaciu s americkou stranou.
Zdroj/Diskusia: LINK
"Time, who sees all things, he hath found thee out." -(Sofokles - Oedipus Rex)
Post Reply