Atak Jednostek oraz wykonanie misji- MOD

Tematy zbędne, ale zbyt dobre by je usunąć znajdują się tutaj.

Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#46

Post by Radzio » Sun Jan 28, 2007 3:17 pm

jedyne co znalazlem to:

Code: Select all

Researched(1,technologia)
gdzie 1 to numer koloru gracza, a technologia to nazwa odpowiedniej tecnologii, ale nie mozna uzywac [] wiec nie mozna wprowadzic kilku technologii naraz

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#47

Post by NaDoL » Sun Jan 28, 2007 5:04 pm

No komendę czyta poprawnie, ale ja zapisać technologie?? jak pisze np. gun czy rocket to mówi że źle, próbowałem am_gun ale też nie idzie...i tak z każda techa (gun dałem za przykład bo jest chyba najkrótszy)
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#48

Post by Radzio » Sun Jan 28, 2007 5:26 pm

lista tech:

Code: Select all

tech_SolPow
tech_SolEng
tech_OilPow
tech_OilEng
tech_ApeLang
tech_ApePsych
tech_ApeAgres
tech_ApeNeural
tech_ApeBrain
tech_StimDrugs
tech_Radar
tech_MatDet
tech_BioDet
tech_MatPred
tech_LasSight
tech_Soporific
tech_Laser
tech_LasDouble
tech_RemCont
tech_RemCharge
tech_PartInvis
tech_HidCam
tech_SibDet
tech_SibLoc
tech_SibPow
tech_SibEng
tech_Behemoth
tech_Artifact
tech_SibFiss
tech_SibContam
tech_TauRad
tech_SpacAnom
tech_TauField
tech_Lapser
tech_LimTeleport
tech_TargTeleport
tech_AI
tech_AdvAI
tech_Virus
tech_AdvChassis
tech_Flame
tech_Gatling
tech_Gun
tech_AdvMet
tech_Rocket
tech_AdvRocket
tech_Mortar
tech_Explos
tech_SelfDest
tech_Bazooka
tech_Tech1
tech_Tech2
tech_Tech3
tech_Weap1
tech_Weap2
tech_Weap3
tech_Sib1
tech_Sib2
tech_Sib3
tech_Comp1
tech_Comp2
tech_Comp3
tech_Opto1
tech_Opto2
tech_Opto3
tech_ST1
tech_ST2
tech_ST3
tech_Bio1
tech_Bio2
tech_Bio3

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#49

Post by NaDoL » Sun Jan 28, 2007 9:20 pm

Ok, good:D a co do działania kilku to wystarczy dać
every 0$1 trigger Researched(1,technologia) and Researched(1,technologia2)
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#50

Post by Radzio » Mon Jan 29, 2007 10:13 am

tak, and ... i tak dalej

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#51

Post by NaDoL » Mon Jan 29, 2007 3:30 pm

potrzebuje jeszcze kilku fragmentów:
(wszystko every trigger, zeby dac do medali)
1. zbudował laser
2. nie stracil zadnego ludzika (z 10)
3. zbudowal podwojny laser
4. zabiles ''ktosia''
5. zbudowales pojazd komputerowy
6. zbudowales rakiete syb.
i chyba tyle;p
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#52

Post by Radzio » Mon Jan 29, 2007 4:40 pm

i ty mowisz ze nie prosisz o cale fragmenty...
sam to sprobuj zrobic, a wgoloe to nie mozna dac 6 medali

User avatar

Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 181
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

#53

Post by Odyseusz » Mon Jan 29, 2007 5:02 pm

Radzio wrote:i ty mowisz ze nie prosisz o cale fragmenty...
sam to sprobuj zrobic, a wgoloe to nie mozna dac 6 medali
Mu chyba nie chodzi o 6 medali w jednej misji, to pewnie medale do kilku misji.
Bo to każdy wie że nie może być 6 medali :)

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#54

Post by NaDoL » Tue Jan 30, 2007 6:05 pm

każdy jest do innej, chce tylko komendy na te medale, no to właśnie z kąd ja mam je wziąć?
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#55

Post by Radzio » Tue Jan 30, 2007 6:20 pm

wszystkie dzialaja z "if",
prawie wszystkie (bo oprocz 4) beda oparte na FilterAllUnits
4 bedzie oparte na IsDead

parametry pokombinuj sam

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#56

Post by NaDoL » Sun Feb 04, 2007 2:01 pm

No dobra załóżmy że mam, ale mam takie pytanie jest jakiś normalny kod które mówi że jak zginie side_3 (czyli ruscy budynki ludzie) np. to jest koniec gry...próbowałem z IsDead([F_side,3)] ale nie łapie próbowałem fillterallunits pod ruscy np. i IsDead(ruscy) też nie łapie (odrazu sie wygrywa po starcie misji) noi nie wiem...mam w kilku budynkach że isdead to dziala ale mało to jest praktyczne nazywać każdy budynek i isdead:/ a co od laseru to dałem taki kod jak z radarem mi dałes wcześniej tylko liczbe na 10 (bo tak psize w tym czyms o sailu) ale cały czas daje że nie zbudowałeś
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#57

Post by Radzio » Sun Feb 04, 2007 3:04 pm

to zalezy od laseru 10 to podwojny 9 to pojedynczy, moj kod powinien to obsluzyc tak samo jak i radar,
co do smierci calej side_3 to kod bedzie taki

Code: Select all

every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,3],[f_ok]])=0 do
//itd.

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#58

Post by NaDoL » Mon Feb 05, 2007 1:44 pm

okey thx, mam jeszcze jeden problem (chyba już ostatni) da się napisać że jeśli bomba spadnie na aree to coś tam? i jak by było że bomba tylko po wyprodukowaniu (czyli jak wyjeżdża z fabryki) to dialog sie włącza ?
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#59

Post by Radzio » Mon Feb 05, 2007 7:05 pm

co do arei, hmm, mozna by bylo to jakos obejsc np. zeby cos sie dzialo jak wszystkie jednostki danej nacji zostaly tam zniszczone, co do spadku na pusta aree to nie mam pojecia, to drugie to juz jest latwiejsze:

Code: Select all

//poczatek
var first_time;

// dalej w kodzie
on vehicleconstructed(veh) do
begin
if GetWeapon(veh)=us_siberium_rocket and not first_time then
begin
first_time=1;
//twoj dialog ;)
end;
end;

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#60

Post by NaDoL » Sun Feb 11, 2007 4:29 pm

To nie działa;p ale przecież może być to z filterallunits, a co do laseru to poprostu ten kod nie jest zbyt optymalny bo on sprawdza obecność laseru w czasie dawania medali a nie czy w ogóle był, ale zroibłem to trochę inaczej (po zbudowaniu za x podstawia 2 a później tylko przy medalach sprawdza czy x=2 ^^)
Ale mam teraz problem poza sailem, mam 16 misje i nie działają dialogi w niej:/ bo w mappreferences nie można ustawić 16 i nie zagdza się z plikami wri w ktorym są dialogi, da się to zrobić czy muszę kasować misje żeby było 15?
Image

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests