Page 1 of 1

Tekstury

Posted: Sun Sep 30, 2012 12:02 pm
by Silent_Scream
Witam was ponownie, mam kolejne problemy ale tym razem z teksturowaniem.
Mianowicie chodzi mi o to:
# Tworzymy sobie Galerię gotowców. Ułatwi nam ona pracę.
Aby ją stworzyć, należy wypakować kilka map z gry i wyeksportować ich bitmapy (jak w punkcie 4.) do folderu Gotowce.
Należy pamiętać, aby wcześniej wykasować trawę (tak unikniemy tekstur z trawą).
Pliki, które zawierają tekstury, to nazwamapy_obj.bmp.

# Tworzymy nową mapę w edytorze.

# Klikamy "Files" -> "Export Bitmaps" i wybieramy lokalizację naszej bitmapy.

# Włączamy nasz program graficzny i wczytujemy wyeksportowany plik: naszamapa_obj.bmp.
Stworzyłem moją mapę i wyeksportowałem jej bitmape "naszamapa_obj.bmp
którą stworzyłem została podzielona na : "*.bmp", "*_info.bmp" oraz "*_obj.bmp".
I tu jest problem gdyż obraz z końcówką "*_obj.bmp" jest cały czarny.
a w innych wyeksportowanych mapach z kampanii, plik "*_obj.bmp" zawiera góry i doliny itp.
Moje pytanie brzmi: czy wklejać tekstury na ten czarny obraz czy na obraz z widoczna ziemia?
Prosiłbym żeby to było przetłumaczone z polskiego na nasze :P

EDIT:
Wrócę jeszcze do poprzedniego tematu, który zacząłem.
Jak zrobić żeby w menu z wyborem kampanii był tylko jedna mozliość wyboru?
Tak jak w modzie "GSA Wars" Antitheus'a.

Re: Tekstury

Posted: Sun Sep 30, 2012 12:08 pm
by Serpent
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Tekstury nanosisz na plik z samą brązową ziemią.

Re: Tekstury

Posted: Sun Sep 30, 2012 12:10 pm
by Silent_Scream
Właśnie ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem więc wybacz.
A przeczytałem ten toturial kilka razy...

Re: Tekstury

Posted: Tue Oct 09, 2012 8:57 pm
by Nefarem
Randy Orton wrote: EDIT:
Wrócę jeszcze do poprzedniego tematu, który zacząłem.
Jak zrobić żeby w menu z wyborem kampanii był tylko jedna mozliość wyboru?
Tak jak w modzie "GSA Wars" Antitheus'a.
Odpowiednio musisz zmodyfikować obrazki z inferfejsu.

// + w pliku tekstowym zmienić położenie buttonów //