Page 1 of 1

Sail - kod ruchu jednostek

Posted: Mon Jan 14, 2013 8:08 pm
by Gutek
Cześć. Trochę bawię się w edytorze. Chciałbym aby postacie podeszły w okolice Eon'u (tj. w pierwszej misji amerykanów) oraz aby czas się zatrzymał, postacie coś do siebie mówią, a potem aby same weszły do Eon'u oczywiście w Sail'u.
Z góry dzięki za pomoc :arhello:

Re: Sail - kod ruchu jednostek

Posted: Mon Jan 14, 2013 8:28 pm
by Night

Code: Select all

begin
        InGameOn;
            AddComMoveUnit(postać, budynek);
            Say(postać, 'X');
        InGameoff;
end;
gdzie X to odnośnik do tekstu jaki ma wypowiadać postać w pliku Texts.txt

lub

Code: Select all

begin
        InGameOn;
             AddComMoveToArea(postać, area);
             Say(postać, 'X');
        InGameoff;
end;
Chociaż to bardzo proste do znalezienia.

Edit
-------------
InGameOn jest na formę filmiku. Jeśli chcesz, żeby jeszcze nic się nie ruszało, to dodaj DialogueOn i później na zamnięcie DialogueOff.

Re: Sail - kod ruchu jednostek

Posted: Mon Jan 14, 2013 8:35 pm
by Nitek
Gutek wrote:(tj. w pierwszej misji amerykanów)
W takim razie otwórz pierwszą misję amerykanów i sprawdź jak zostało to wykonane.