Page 1 of 1
Sail - kod ruchu jednostek
Posted: Mon Jan 14, 2013 8:08 pm
by Gutek
Cześć. Trochę bawię się w edytorze. Chciałbym aby postacie podeszły w okolice Eon'u (tj. w pierwszej misji amerykanów) oraz aby czas się zatrzymał, postacie coś do siebie mówią, a potem aby same weszły do Eon'u oczywiście w Sail'u.
Z góry dzięki za pomoc

Re: Sail - kod ruchu jednostek
Posted: Mon Jan 14, 2013 8:28 pm
by Night
Code: Select all
begin
InGameOn;
AddComMoveUnit(postać, budynek);
Say(postać, 'X');
InGameoff;
end;
gdzie X to odnośnik do tekstu jaki ma wypowiadać postać w pliku Texts.txt
lub
Code: Select all
begin
InGameOn;
AddComMoveToArea(postać, area);
Say(postać, 'X');
InGameoff;
end;
Chociaż to bardzo proste do znalezienia.
Edit
-------------
InGameOn jest na formę filmiku. Jeśli chcesz, żeby jeszcze nic się nie ruszało, to dodaj DialogueOn i później na zamnięcie DialogueOff.
Re: Sail - kod ruchu jednostek
Posted: Mon Jan 14, 2013 8:35 pm
by Nitek
Gutek wrote:(tj. w pierwszej misji amerykanów)
W takim razie otwórz pierwszą misję amerykanów i sprawdź jak zostało to wykonane.