albo Backero zrób obrysy na napisach i grubszą czcionkęYuriStriatov wrote:Czerwony text na zoltym = nie da sie doczytac. We no to popraw.
Overload
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Overload
Re: Overload
i jak tam prace nad modem ?
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Trochę wolniej, ale mam coś do pokazania i myślę, że to dzisiaj zrobię ^^
Re: Overload
5 - 7 lat temu mod by zrobił furorę. Dziś po jego ukończeniu zagra ledwie garstka osób. Tym bardziej wielkie brawa za chęci i ambicję chyba, że to się wiążę z Twoją pracą czy szkołą albo po prostu się nudzisz heh powodzenia
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
@Jeanks
Mam jednak nadzieję, że uda się choć na trochę przywrócić tym sposobem jakiś graczy
A oto nowy screenshot:
Kolorystycznie jeszcze trochę to może ujednolicę. Przedstawiona została tutaj elektrownia syberytowa, nowy wygląd koszar na bazie behemota, a także manualna wieżyczka z nowym modelem uzbrojona w jedną z nowych broni - Emitera falowego (nazwa do przemyślenia pewnie jeszcze). Będzie to broń na bazie balisty z dużym zasięgiem i atakiem obszarowym. Możliwa będzie do zamontowania tylko i wyłącznie w wieżyczce. Wygląd pewnie ulegnie jeszcze zmianie, zwłaszcza wygląd "pocisków". W rogu zaś znajduje się niemiecki poduszkowiec z radarem.
Mam jednak nadzieję, że uda się choć na trochę przywrócić tym sposobem jakiś graczy
A oto nowy screenshot:
Kolorystycznie jeszcze trochę to może ujednolicę. Przedstawiona została tutaj elektrownia syberytowa, nowy wygląd koszar na bazie behemota, a także manualna wieżyczka z nowym modelem uzbrojona w jedną z nowych broni - Emitera falowego (nazwa do przemyślenia pewnie jeszcze). Będzie to broń na bazie balisty z dużym zasięgiem i atakiem obszarowym. Możliwa będzie do zamontowania tylko i wyłącznie w wieżyczce. Wygląd pewnie ulegnie jeszcze zmianie, zwłaszcza wygląd "pocisków". W rogu zaś znajduje się niemiecki poduszkowiec z radarem.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Overload
Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
E tam fajnie jeździ Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Overload
Jeden granat z moździerza i gut baj czopsBackero wrote:E tam fajnie jeździ Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Overload
no no za*****cie to ci wyszło. Aż ciekawi mnie podczas pierwszej gdy jakie błędy będą. Ale myśle że mało bo dużo roboty dałeś do tego moda.
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Kiedyś na pewno Póki co mam na głowie zaległy obowiązkowy kurs e-learningowy na studia, a czasu niewiele
Re: Overload
HAHAHAHAHA !Serpent wrote:Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
PS: Jak ten mod wyjdzie, to az zainstaluje ow. W koncu nie po to dalem lajka na fesjie ^^
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Oto nanokomora - nowe narzędzie używane przez Amerykanów. W Overload będą oni mogli wyposażyć w to pojazd lub wieżyczkę. Jest to konstrukcja defensywna, która umożliwia samonaprawianie się pobliskich pojazdów. Kod nie jest jeszcze gotowy, ale planowana jest możliwość zwiększenia zasięgu działania poprzez rozwinięcia technologii optycznej oraz mocy przez rozwinięcia technologii komputerowej. Konstrukcja tej "broni" jest automatycznie dostępna po przebadaniu pierwszego poziomu każdej z tych technologii i po zbudowaniu rozbudowy komputerowej i radarowej.
Chciałbym, żeby efekt leczenia się nie stackował, ale na razie nie mam koncepcji, jak to rozkminić
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Overload
Trochę na głupiego - wymieszać kod z spowalniacza czasu ruskich i samoleczenia w skrypcie gry bądź lekarzy, naprawy pojazdów przez mechaników? Taki pomysł na głupiego, a co do zasięgu to coś z kodem z radaru od amerykanów?
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Nic z tych rzeczy. Jeszcze gorzej. Wszystko w SAILu.
Ta nanokomora jest w buildzie już z pół roku, ale ciągle niedokończona i nietestowana, więc istnieje możliwość, że nie pojawi się w ogóle lub pojawi się trochę w innej formie.
Ta nanokomora jest w buildzie już z pół roku, ale ciągle niedokończona i nietestowana, więc istnieje możliwość, że nie pojawi się w ogóle lub pojawi się trochę w innej formie.