Re: Overload
Verfasst: Mo Jul 18, 2016 10:09 pm
Cycat za Backero:
Gelwe napisał(a):
jedynym problemem były hitboxy które nie pokrywały się z oryginalnym fortem co myślę jest kwestią odpowiedniej korekty.
Nie wiem czy mam to samo na myśli, ale jeśli masz na myśli współrzedne kolizji to jest to do zrobienia.
MasterKiller napisał(a):
Jedyne co mozna bezproblemowo zrobic, to zmienic palety, zmienic koła/gąsienice i edytować kolory.
Da się wklejać nowe grafiki spoza przedziału palet. Wkrótce to pokażę na pewnym przykładzie jak skończę.
MasterKiller napisał(a):
Do tego nie ma możliwości dodania nowych technologii, ani przyciskow. Gdyby byl jakis plik, np. interface_buttons.txt, ktory zawieralby w sobie wszystkie mozliwe zestawy przyciskow, ktorych uzywa OW i bylby edytowalny, a także dałoby się przypisać dany przycisk technologii - to inna sprawa: moglibyśmy dodać jakiś przycisk w wolne miejsce i dodać już w SAILu jakieś specjalne możliwości, tudzież przypisać wymagane technologie w vehicles.txt. Polecialem grubo, ale taka mozliwosc bylaby swietna Nie wiadomo jednak, czy lub na ile takie coś jest możliwe :/
Istnieje taki plik, co umożliwia przestawianie ikonek, ale nie da się dodawać nowych ani ich programować. Jest za to taka możliwość w SAILu dzięki odpowiedniej funkcji, ale to pozwala dodawać nowe akcje jedynie na budynki. Fajnie by było stworzyć możliwość dodania czegoś takiego także na inne rodzaje jednostek.
Szymiew napisał(a):
Brakuje ekwipunku dla postaci Ale tego nigdy nie będzie.
Da się Co prawda z mało przyjaznym panelem, ale się da
edit: Praise the Lord! Nie jestem blacklisted