Plik .wri oczywiście zrobiony no i problem jasny, że aż idiotyczny i denerwujący. Dialog załącza się dopiero od SayRadio(ray,'aa6'); i mówi ją Steve zamiast Ray WTF ?
W CharacterSelection wszystko hula tylko "Maria" jest nie widoczna w okienku wybierania.
Nie rozumiem czemu ?
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Celowo dałem (...) w miejsca dialogów i przy medalach żeby nie zdradzać fabuły. Plik .wri identyczny jak w 2 misji gdzie wszystko działa tu tylko są inne dialogi i cele więc nie rozumiem. Moim zdaniem to nie tu jest problem.
$ aa1
- ...
$ aa2
- ...
$ aa3
- ...
$ aa4
- ...
$ aa5
- ...
$ aa6
- ...
# M1
Add Main baza
- Zajmnij royjską baze na wschodzie zanim dotrze do niej konwój.
del capture
del wait
del join
Add Secondary uwaga
- Postaraj się zniszczyć jak najmniej budynków.
#
# M2
add main cap
- Zdobądź rosyjską bazę im. Iwanowa. (Nie niszcz składu)
out baza
out uwaga
add secondary chron
- Chroń bazę rosyjską na wschodzie.
#
# M3
out baza2
#
# M4
out baza3
add main baza4
- Zbadaj karabin gatlinga.
#
# M5
out baza4
add main bal
- Ufortyfikuj bazę.
#
# M6
out bal
add main bal1
- Zbuduj pięć pojazdów z karabiem gatlinga.
#
| a
Straciłeś wielu ludzi
| b
Rosyjski konwój dotarł do bazy
| c
Skład z surowcami zniszczony
| d
Steve poległ !!!
| e
Maria nie żyje !!!
* A
+ ...
-...
*
* B
+ ...
- ...
*
* C
+ ...
- ...
*
Miałem podobny problem z dialogami. Było wszystko ok. Nie było się do czego przyczepić, a część dialogow po prostu nie chciała startować tak w grze jak i w modzie. W końcu się wkurzyłem zrobiłem nowy plik Texts i .wri, przekopiowałem wszystko ze starego i ... smigło.
Gdyby startowało od aa4, to może wina by była tego, że nie ma pustej linijki na początku (przynajmniej według wklejonego).
Co do Marii, chyba nawet nie stwarzasz na tej mapie - są steve, saw i ray. Kodu dla Marii nie widzę.
Night wrote:Miałem podobny problem z dialogami. Było wszystko ok. Nie było się do czego przyczepić, a część dialogow po prostu nie chciała startować tak w grze jak i w modzie. W końcu się wkurzyłem zrobiłem nowy plik Texts i .wri, przekopiowałem wszystko ze starego i ... smigło.
Gdyby startowało od aa4, to może wina by była tego, że nie ma pustej linijki na początku (przynajmniej według wklejonego).
Co do Marii, chyba nawet nie stwarzasz na tej mapie - są steve, saw i ray. Kodu dla Marii nie widzę.
Jak stworzę nowy plik zamiast kopiować to w ogóle go gra nie wczyta WINDOWS 7 kolego
Usunąłem cały folder z misją zrobiłem nową misję inne pliki zupełnie nowe. Nie czyta dialogów w ogóle pokazuje tylko dymek a potem od razu cele misji. POMOCY !!!! Plik wri jest poprawny (bo widzi cele misji) wszystko się kompiluję.
Żeby nie było trollingu.
Dwie poprzednie misje śmigają ja myślę że to wina Windowsa 7
Jeanks wrote:
Żeby nie było trollingu.
Dwie poprzednie misje śmigają ja myślę że to wina Windowsa 7
To myśl tak dalej i powodzenia
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Jeanks wrote:
Żeby nie było trollingu.
Dwie poprzednie misje śmigają ja myślę że to wina Windowsa 7
To myśl tak dalej i powodzenia
Nie nabijaj sobie postów cżłowieku skoro nic nie wnoszą do tematu. Nie chcesz nie pomagaj ale siedź cicho bo komentarze tego typu są zbędne więc zostaw je dla siebie.
Jeanks wrote:
Nie nabijaj sobie postów cżłowieku skoro nic nie wnoszą do tematu. Nie chcesz nie pomagaj ale siedź cicho bo komentarze tego typu są zbędne więc zostaw je dla siebie.
Rozwiązanie twojego problemu jest zapewne błahe ale z racji iż nie chcesz udostępnić nam swojego "moda" to jedynie można snuć przypuszczenia co do diagnozy.
Także powodzenia w dalszej "pracy" życzę
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Ostatni raz zajmuje się takimi jakby to krótko ująć "duperelkami" bo ten błąd to zwykłe przeoczenie. Wina leżała po stronie kodu, a błąd można byłoby wcześniej wykryć gdybyś wkleił CAŁY KOD a nie tylko jego fragment.
// oto nieznany kawałek
[[class_soldier, 1],class_mechanic, [class_engineer, 1], class_scientistic]);
used:=Steve^used;
used:=Maria^used;
Others:=FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human]])diff used;
{ zwróć uwagę na ten fragment i sam sobie zobacz co źle zrobiłeś...
For un in others do
RemoveUnit(un);
CenterOnUnits(steve);
InGameOn;
Say(michael,'a1');
say(steve,'a2');
Say(michael,'a3');
say(steve,'a4');
Say(michael,'a5');
say(steve,'a6');
SayRadio(ray,'a7');
say(steve,'a8');
SayRadio(ray,'a9');
InGameOff;
SetSide([Michael,a,b],1);
ChangeMissionObjectives('M1');
end;
Szkoda gadać, znalazłem też inny kwejk. Kod w którym wsadzasz ludzi do bunkrów i zapętlasz go 8 razy?! To i tak cud że gra nie wywalała erroru
Ostatni większy błąd masz w mission.dat.
Co do wczytywania postaci, działa w porządku tylko że musisz mieć save z misji poprzedniej (czyli musisz przejść misję 2) aby gra miała skąd wczytać te postacie, oczywiście moda musisz dalej testować w grze (tryb go to game mode odpada).
Ty chyba robiłeś to przez edytor, stąd brak tych postaci (błąd w mission.dat pokazuje że na pewno drugiej misji nie przeszedłeś ).
Na przyszłość lepiej sprawdzaj to co tam robisz w edytorze, bo obwinianie systemu operacyjnego to przejaw desperacji
Link z fixem masz na pw.
PS: Sory że tak długo to sprawdzałem ale mam matury itd.
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,8],[f_class,class_apeman]])=0 do
begin
malpy = malpy + 1;
end;
Every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,8],[f_class,class_tiger]])=0 do
begin
malpy = malpy + 1;
end;
Every 0$1 trigger GetSide(salv)=1 or GetSide(salv2)=1 do
begin
zajecie_bazy = zajecie_bazy + 1;
CenterOnUnits(steve);
Say(steve,'b1');
end;
Every 0$1 trigger zajecie_bazy = 1 and malpy = 2 do
begin
SetSide(Salvation,1);
CenterOnUnits(steve);
InGAMEOn;
Say(steve,'c1');
say(michael,'c2');
say(steve,'c3');
say(maria,'c4');
InGameoff;
ChangeMissionObjectives('M2');
Problem ten sam co poprzednio normalnie żal z tym Sailem. Kody się uaktywniają ale dla tych every dialogi nie działają a zamiast celów misji widze tekst typu "out baza", "del baza" itd :O.
W pierwszym dialogi podobnie jak wtedy cały dialog idzie ładnie a ostatni wers dialogu wypowiada zupełnie inna osoba i wypowiada zupełnie nie ten dialog co ma
Nie uczysz się na błędach lol, źle masz napisane cele misji skoro ci tak pokazuje.
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak