Cześć Wszystkim
Chciałbym wam zaprezentować mój mały mod, który robiłem przez ostatnie kilka miesięcy.
Modyfikacja przedstawia historię rosyjskiego mechanika Vladimira Sunrasov'a, który został wysłany przez państwo 2.000.000 lat wstecz.
Mod zawiera 3 misje. Kontynuacja modyfikacji będzie zależała od opinii graczy.
Link1:
http://www26.zippyshare.com/v/64243344/file.html
Link2:
http://chomikuj.pl/Extasis4361/Original ... ot*c4*99ga
Autor: Randy Orton aka Mr.Extasis
Dzięki za zagranie w moda.
Komentarze i opinie mile widziane
Dziękuje forum original-war.net za pomoc
Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
-
- Soldier level 4
- Posts: 126
- Joined: Thu Oct 08, 2009 1:48 pm
Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Last edited by Silent_Scream on Tue Aug 13, 2013 6:01 pm, edited 1 time in total.
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
wieczorem sprawdzę i jeśli będzie działać itp dodam do spisu pozdrawiam
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Zagrałem i myślę że powinieneś kontynuować.
Wykonanie 4/5
Fabuła 5/5
Uwagi:
Sprawdź dialogi w 3 misji- jest wiele błędów- szczególnie na początku kiedy rozmawiamy z generałem
Wykonanie 4/5
Fabuła 5/5
Uwagi:
Sprawdź dialogi w 3 misji- jest wiele błędów- szczególnie na początku kiedy rozmawiamy z generałem
Jeśli gra ci się nie podoba- nie komentuj
Jeśli post ci się nie podoba- opuść go
Jeśli gracze ci się nie podobają- nie graj z nimi
Jeśli forum ci się nie podoba- TO CO TY TU ROBISZ?
Jeśli post ci się nie podoba- opuść go
Jeśli gracze ci się nie podobają- nie graj z nimi
Jeśli forum ci się nie podoba- TO CO TY TU ROBISZ?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Zagrałem póki co w dwie misję, najpierw plusy:
- Mapy są niezłe, fajnie wyglądają, teksturki też ok.
- Ogólnie dobrze wykonany mod.
- Fabuła taka sobie.
Na minus:
- Grafika w menu trochę nie dopracowana.
- Dialogi moim zdaniem są za bardzo luzackie i nie pasują do tego klimatu.
- Błędy językowe np. dwa medale za przeżycie
- Zadanie trochę nudnawe, 1 misję przeszedłem nie spotykając wroga, a 2 misja jest naciągana z oryginalnej kampanii.
- Mapy są niezłe, fajnie wyglądają, teksturki też ok.
- Ogólnie dobrze wykonany mod.
- Fabuła taka sobie.
Na minus:
- Grafika w menu trochę nie dopracowana.
- Dialogi moim zdaniem są za bardzo luzackie i nie pasują do tego klimatu.
- Błędy językowe np. dwa medale za przeżycie
- Zadanie trochę nudnawe, 1 misję przeszedłem nie spotykając wroga, a 2 misja jest naciągana z oryginalnej kampanii.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 4
- Posts: 126
- Joined: Thu Oct 08, 2009 1:48 pm
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Tego się obawiałem że za bardzo naciągnięte z oryginalnej kampanii. Ale to tylko wersja żeby poznać opinie. Twoja opinia wiele da mi do myślenia tak jak opinia innych. Wszystko się zmieni w pełnej wersji.
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
pograłem i moje spostrzeżenia:
- dużo błędów językowych (spójniki, literówki, nawet 1-2 nazwisko pomylone w 1 misji (i-y))
- w pierwszej mapce dla mnie jest za dużo "kamieni z mchem", tych zielonych i od razu myśl - gdzie są tu obcy? górka na którą wchodzimy jest identyczna do tej z 2 misji rosyjskiej nad Berią, za to w 3, górki z prawego dolnego roku i lewego górnego rogu również mi przypominały misję 13 Am.
- w 1 i 3 misji, przy ładowaniu jest podana data, czas, miejsce, a w drugiej pisze "czas nie znany", więc kiedy nam podano gdzie i w którym roku jesteśmy w 3 misji?
- napisy przy ładowaniu (wprowadzenie do misji, te w rogach) są wyśrodkowane, można by je dać do góry jak w oryginalnej kampanii
- w 1 misji gdy podchodzimy do Eon, wszyscy stoją w miejscach a nasz towarzysz z którym rozmawialiśmy chodzi
- w 2 misji, gdy mamy bronić drogi, ustawiłem sobie czołgi w "ścianie" bliżej bazy, generał dał sygnał że zaraz będzie atak z dwóch stron, nagle zjawił się żołnierz rosyjski, był dialog w bazie (w międzyczasie moje wozy wróciły) a jankesie sobie przejechali
- w 3 misji gdy dostałem posiłki, zrobiłem to co zawsze w tej grze czyli wziąłem inżyniera i zobaczyłem co mogę budować (głównie rozbudowania fabryki) i w rozbudowaniu miałem działa - myśli super, potem gdy buduję bazę i laboratorium jest dialog że "moglibyśmy zbudować działa" - ale ja już wcześniej o tym wiedziałem na pewno jest kod na dodanie przycisków podczas misji
- w 3 misji miałem 1 atak zaraz po wybudowaniu składu, potem wszystkie czołgi czekały na mnie pod swoją bazą
- cel 3 misji - "przeszukaj dokładnie całą pustynię" - skoro wcześniej wiedziałem że mam znaleźć Arabów i jestem sam na pustynie to wiem z automatu, że muszę ją całą przeszukać aby ich znaleźć
tyle krytyki teraz plusy:
- fabułę zawsze można rozwinąć, dialogi również mogłyby być ciekawsze lub inaczej skonstruowane tak by poczuć klimat a nie za luzacko jak Serpent wspomniał
- nie ma luk przy wejściach do baz (2 i 3 misja) co karze nam atakować z frontu (dobrze )
- własne screeny w menu (czarne puste tło to psuje, może jakieś delikatne szare paski pod kątem tak jak w userbarach?) i przy ładowaniu misji (choć to miasto wcale nie kojarzy mi się z Rosją, tym bardziej z prehistorią) dobry pomysł wiadomo również dobry pomarańcz na guziki, choć mógłby podchodzić bardziej pod czerwień - wiadomo, Rosja
- własne wykonane mapy, co jest dużym plusem i są naprawdę dobrze zrobione, w 3 misji można by było dać na mapce jakieś poszlaki Arabów (ślady wydeptane, gąsienice czy coś - w końcu szukam)
- przede wszystkim chęci i pokora z nauki robienia modów, bo wygląda przyzwoicie jak na tą fazę
Twój mod dodałem również do spisu
EDIT1: Jakby co grałem na poszukiwaczu i tak jak Serpent mówił, w 1 misji nie napotkałem patrolu choć czołg słyszałem gdzieś tam
- dużo błędów językowych (spójniki, literówki, nawet 1-2 nazwisko pomylone w 1 misji (i-y))
- w pierwszej mapce dla mnie jest za dużo "kamieni z mchem", tych zielonych i od razu myśl - gdzie są tu obcy? górka na którą wchodzimy jest identyczna do tej z 2 misji rosyjskiej nad Berią, za to w 3, górki z prawego dolnego roku i lewego górnego rogu również mi przypominały misję 13 Am.
- w 1 i 3 misji, przy ładowaniu jest podana data, czas, miejsce, a w drugiej pisze "czas nie znany", więc kiedy nam podano gdzie i w którym roku jesteśmy w 3 misji?
- napisy przy ładowaniu (wprowadzenie do misji, te w rogach) są wyśrodkowane, można by je dać do góry jak w oryginalnej kampanii
- w 1 misji gdy podchodzimy do Eon, wszyscy stoją w miejscach a nasz towarzysz z którym rozmawialiśmy chodzi
- w 2 misji, gdy mamy bronić drogi, ustawiłem sobie czołgi w "ścianie" bliżej bazy, generał dał sygnał że zaraz będzie atak z dwóch stron, nagle zjawił się żołnierz rosyjski, był dialog w bazie (w międzyczasie moje wozy wróciły) a jankesie sobie przejechali
- w 3 misji gdy dostałem posiłki, zrobiłem to co zawsze w tej grze czyli wziąłem inżyniera i zobaczyłem co mogę budować (głównie rozbudowania fabryki) i w rozbudowaniu miałem działa - myśli super, potem gdy buduję bazę i laboratorium jest dialog że "moglibyśmy zbudować działa" - ale ja już wcześniej o tym wiedziałem na pewno jest kod na dodanie przycisków podczas misji
- w 3 misji miałem 1 atak zaraz po wybudowaniu składu, potem wszystkie czołgi czekały na mnie pod swoją bazą
- cel 3 misji - "przeszukaj dokładnie całą pustynię" - skoro wcześniej wiedziałem że mam znaleźć Arabów i jestem sam na pustynie to wiem z automatu, że muszę ją całą przeszukać aby ich znaleźć
tyle krytyki teraz plusy:
- fabułę zawsze można rozwinąć, dialogi również mogłyby być ciekawsze lub inaczej skonstruowane tak by poczuć klimat a nie za luzacko jak Serpent wspomniał
- nie ma luk przy wejściach do baz (2 i 3 misja) co karze nam atakować z frontu (dobrze )
- własne screeny w menu (czarne puste tło to psuje, może jakieś delikatne szare paski pod kątem tak jak w userbarach?) i przy ładowaniu misji (choć to miasto wcale nie kojarzy mi się z Rosją, tym bardziej z prehistorią) dobry pomysł wiadomo również dobry pomarańcz na guziki, choć mógłby podchodzić bardziej pod czerwień - wiadomo, Rosja
- własne wykonane mapy, co jest dużym plusem i są naprawdę dobrze zrobione, w 3 misji można by było dać na mapce jakieś poszlaki Arabów (ślady wydeptane, gąsienice czy coś - w końcu szukam)
- przede wszystkim chęci i pokora z nauki robienia modów, bo wygląda przyzwoicie jak na tą fazę
Twój mod dodałem również do spisu
EDIT1: Jakby co grałem na poszukiwaczu i tak jak Serpent mówił, w 1 misji nie napotkałem patrolu choć czołg słyszałem gdzieś tam
-
- Soldier level 4
- Posts: 126
- Joined: Thu Oct 08, 2009 1:48 pm
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
To tylko tak jakby wersja demonstracyjna więc wszystko się zmieni
Na razie nie jest wszystko dopracowane dokładnie. Sam wszystkim się zajmowałem więc ciężko było wszystko ogarnąć.
Ta wersja jest robiona na jeden poziom trudności ale myślę że kontynuacje postaram się zrobić na trzy poziomy trudności. Nie wiem jaki będzie dalszy efekt moich prac, ale teraz robię sobie trochę wolnego i jak tylko "naładuje akumulatorki" biorę się do pracy
Jeśli macie jakieś sugestie piszcie
Na razie nie jest wszystko dopracowane dokładnie. Sam wszystkim się zajmowałem więc ciężko było wszystko ogarnąć.
Ta wersja jest robiona na jeden poziom trudności ale myślę że kontynuacje postaram się zrobić na trzy poziomy trudności. Nie wiem jaki będzie dalszy efekt moich prac, ale teraz robię sobie trochę wolnego i jak tylko "naładuje akumulatorki" biorę się do pracy
Wszystko trzeba będzie dopracować to jest na razie demo$ushiWIR wrote:- w 1 i 3 misji, przy ładowaniu jest podana data, czas, miejsce, a w drugiej pisze "czas nie znany", więc kiedy nam podano gdzie i w którym roku jesteśmy w 3 misji?
No tak tylko że nie chciałem żeby było to kojarzone z Rosyjskim Elitarnym Dowódcą bo tam były właśnie czerwone przyciski(pierwotny plan zakładał czerwone )$ushiWIR wrote:również dobry pomarańcz na guziki, choć mógłby podchodzić bardziej pod czerwień - wiadomo, Rosja
Jeśli macie jakieś sugestie piszcie
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Ciężko tu jest coś sugerować, misję są dość krótkie i zadania nie zbyt wymagające.
Skup się na dialogach, rozbuduj nieco fabułę, popracuj nad zadaniami żeby nie były to zadania w rodzaju "na 5 minut".
PS; Odnośnie interfejsu, domyślny interfejs wg. mnie jest ok. Ale jak już robisz swój interfejs to zrób to porządnie, takie nie dopracowane szczegóły rażą po oczach.
Skup się na dialogach, rozbuduj nieco fabułę, popracuj nad zadaniami żeby nie były to zadania w rodzaju "na 5 minut".
PS; Odnośnie interfejsu, domyślny interfejs wg. mnie jest ok. Ale jak już robisz swój interfejs to zrób to porządnie, takie nie dopracowane szczegóły rażą po oczach.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
zawsze możesz wziąć kolor z napisów w tle w menu głównym i lekko rozjaśnićRandy Orton wrote:No tak tylko że nie chciałem żeby było to kojarzone z Rosyjskim Elitarnym Dowódcą bo tam były właśnie czerwone przyciski(pierwotny plan zakładał czerwone )$ushiWIR wrote:również dobry pomarańcz na guziki, choć mógłby podchodzić bardziej pod czerwień - wiadomo, Rosja
- Szymiew
- Soldier level 7
- Posts: 711
- Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
- Location: Królestwo Polskie
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Trochę czułem się, jakbym odpalił waniliową kampanię z Burłakiem zamienionym na Sunrasowa, Płatonowem na Margowa i Kurinem na Oskowińskiego. Jeżeli chcesz iść tą drogą, to proponowałbym może jakieś ciekawe crossovery z postaciami z podstawki, może oparcie fabuły na czymś niewyjaśnionym w kampanii, np. nie wiemy co dokładnie stało się z Morozowem?
Z uwag technicznych:
- w 2. misji nie rozdaje expa mechanikom-pomagierom, tylko Sunrasowowi.
- dlaczego Vladimir Sunrasov, a nie Władimir Sunrasow? Albo Oskowinsky, a nie Oskowiński? Przecież to polski mod, transkrypcja powinna być polska
+ za koniki, ale z tą bujną fauną na pustyni toś już przesadził
Z uwag technicznych:
- w 2. misji nie rozdaje expa mechanikom-pomagierom, tylko Sunrasowowi.
- dlaczego Vladimir Sunrasov, a nie Władimir Sunrasow? Albo Oskowinsky, a nie Oskowiński? Przecież to polski mod, transkrypcja powinna być polska
+ za koniki, ale z tą bujną fauną na pustyni toś już przesadził
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Dobry mod, tylko 3. misja sprawiła mi nieco kłopotów (mało co nie straciłem na początku jednego z żołnierzy), cały mod bez wczytywań przeszedłem w 1,5 godziny.
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Szymiew wrote:Trochę czułem się, jakbym odpalił waniliową kampanię z Burłakiem zamienionym na Sunrasowa, Płatonowem na Margowa i Kurinem na Oskowińskiego.
też miałem takie wrażenie
u mnie problemu nie było, cała trójka miała maks dla misjiSzymiew wrote:- w 2. misji nie rozdaje expa mechanikom-pomagierom, tylko Sunrasowowi.
miałem podobny czas, byłby szybszy bez zabaw z techami w 3 misjiSW94 wrote:Dobry mod, tylko 3. misja sprawiła mi nieco kłopotów (mało co nie straciłem na początku jednego z żołnierzy), cały mod bez wczytywań przeszedłem w 1,5 godziny.
- Szymiew
- Soldier level 7
- Posts: 711
- Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
- Location: Królestwo Polskie
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
Przeszedłem z sejwa jeszcze raz, znowu był tylko Sunrasov Zostałeś, aby rozwalić skład?u mnie problemu nie było, cała trójka miała maks dla misji
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
tak, w końcu trzeba było okazać potęgę rosyjskiej armii towarzyszuSzymiew wrote:Przeszedłem z sejwa jeszcze raz, znowu był tylko Sunrasov Zostałeś, aby rozwalić skład?u mnie problemu nie było, cała trójka miała maks dla misji
- Szymiew
- Soldier level 7
- Posts: 711
- Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
- Location: Królestwo Polskie
- Contact:
Re: Rosyjska Potęga[Demo] - MOD
W kodzie miał
rewardpeople([vladek]);
więc ci goście to tylko statyści bez przyszłości
rewardpeople([vladek]);
więc ci goście to tylko statyści bez przyszłości
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.