K tej 6 misii - nemyslim si ze je treba velku mapu, moze to byt len cast z mapy z tej 13 alebo vlastny vytvor ale rovnaky typ terenu. Druha moznost je upravit sucastnu mapu, cize popridavat stromy a nerovnost aby to vyzeralo viac prirodzene a posledna moznost pouzit mapu z aliance 14 https://original-war.net/gallery.php?id=642
No a toho Raula Xaviera by bolo tiez fajn niekde stretnut
Mne by nevadilo postupne zafinancovat oba projekty lebo owar hravam pravidelne pre radost prv by sme sa vrhli na Vsevolodovu kampan a ak by si potom dokoncil aj Kurtovu tak by som sa potesil. Ale samozrejme len ak mas chut a cas..
Cital som aj rozhovor Roberta Hoffmanna https://www.databaze-her.cz/blog/robert ... -rozhovor/
Myslim ze ked este on rad spomina a vedel by sa pustit do pokracovania aj keby to bolo freeware tak su aj dalsi ludia ktorych owar proste bavi
[MOD] Arabian History (CZ/PL/EN)
Re: [MOD] Arabian History (CZ/PL/EN)
Pozeral som v praci Vsovolodovu misiu ale na Steame cez ten link tu nemam moznost download.. na fore aj stranke owar je len ta stara 1.0.2. verzia.. steam som mal asi pred 4 rokmi na chvilku tak bez uctu to asi nestiahnem
dal som to stiahnut kamosovi ale asi teda budem testovat tu 1.0.2 pokial niekde nedas tu novsiu
dal som to stiahnut kamosovi ale asi teda budem testovat tu 1.0.2 pokial niekde nedas tu novsiu
Re: [MOD] Arabian History (CZ/PL/EN)
len tak pre zaujimavost s kamosmi sme raz davnejsie planovali tiez vlastny mod ale ostalo to iba na papiery lebo nik nemal skusenosti s tvorbou modu .. Pracovne sme ho volali Original War 2
Prv sme chceli pokracovat klasicky v dvoch kampaniach kazda po 15 misii ale ako siel cas tak sme to skresali na jednu kamapan s 9 misiami. Misie by ale mali niekolko etap a kazda by zabrala cca dve hodky - velke mapy, rozsiahle zakladne, mali byt vyzva. samozrejme kopa rozhovorov a moznosti.
Pribeh mal zacat v prvej misii (skresana verzia) za alianciu kde by hrac nasiel v davnej minulosti eon v praveku. Tu sme planovali vela rozhovorov s postavami a nasledne by postava vsupila do eonu - nieco ako klasicky uvod.
Hrac by sa ocitol znova v praveku ale v alternativnej linni kde by americiania mali komunisiticke presvedcenie (ohladom budov a jednotiek by vsetko ostalo tak ako je, zmenila by sa len ich filozofia) a teda cervenu farbu a ako tusis rusi by mali modru farbu a vela kecov o demokracii a slobode Hrac by stretaval postavy z povodnej owar kampane ktore by mali obratene nazory a to by vytvaralo rozne zabavne aj drsne situacie. Postupne by sa cez eon dostavali do tejto reality aj dalsi z aliancie a niekedy by konfrontovali svoj protajsok.
Ohladom map - alternativna minulost mala vyuzit okrem klasickej zelene prave ten malo vyuzivany pustny a snezny teren. Navyse (inspiraciou bol c&c tiberian sun) zem mala byt pokryta na kazdej mape tymy zelenymi zilami - ako boli nad hlavnym loziskom siberitu.
Klucom by bola prave ta narocnost a rozsiahlost mapy a misie. Zabavne a zaujimavesituacie a rozhovory. Castejsie pouzivanie artefaktov a pod Proste OWAR 2
Prv sme chceli pokracovat klasicky v dvoch kampaniach kazda po 15 misii ale ako siel cas tak sme to skresali na jednu kamapan s 9 misiami. Misie by ale mali niekolko etap a kazda by zabrala cca dve hodky - velke mapy, rozsiahle zakladne, mali byt vyzva. samozrejme kopa rozhovorov a moznosti.
Pribeh mal zacat v prvej misii (skresana verzia) za alianciu kde by hrac nasiel v davnej minulosti eon v praveku. Tu sme planovali vela rozhovorov s postavami a nasledne by postava vsupila do eonu - nieco ako klasicky uvod.
Hrac by sa ocitol znova v praveku ale v alternativnej linni kde by americiania mali komunisiticke presvedcenie (ohladom budov a jednotiek by vsetko ostalo tak ako je, zmenila by sa len ich filozofia) a teda cervenu farbu a ako tusis rusi by mali modru farbu a vela kecov o demokracii a slobode Hrac by stretaval postavy z povodnej owar kampane ktore by mali obratene nazory a to by vytvaralo rozne zabavne aj drsne situacie. Postupne by sa cez eon dostavali do tejto reality aj dalsi z aliancie a niekedy by konfrontovali svoj protajsok.
Ohladom map - alternativna minulost mala vyuzit okrem klasickej zelene prave ten malo vyuzivany pustny a snezny teren. Navyse (inspiraciou bol c&c tiberian sun) zem mala byt pokryta na kazdej mape tymy zelenymi zilami - ako boli nad hlavnym loziskom siberitu.
Klucom by bola prave ta narocnost a rozsiahlost mapy a misie. Zabavne a zaujimavesituacie a rozhovory. Castejsie pouzivanie artefaktov a pod Proste OWAR 2
- Gravitr
- Throwback Developer
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: Pi Júl 27, 2012 12:00 pm
- Bydlisko: CZ Prague
- Kontaktovať používateľa:
Re: [MOD] Arabian History (CZ/PL/EN)
Aktualizoval jsem soubor v hlavním příspěvku Vsevolod Mission, teď je to stejné jako Steamová verze.
Jinak o "OW 2" již bylo pokusů mnoho a vždy to bohužel skončilo nezdarem (i když se v tomto případě jedná pouze o mod).
Jinak o "OW 2" již bylo pokusů mnoho a vždy to bohužel skončilo nezdarem (i když se v tomto případě jedná pouze o mod).
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download
[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download
[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)
Show post with download
[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download
[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)