Page 1 of 3

[MOD] Arabian History

Posted: Tue Feb 04, 2014 6:26 pm
by Gravitr
Image

Cześć
Chciałbym pokazać wam mojego nowego moda, w który możecie zagrać Arabami. Główną postacią w modzie jest Kurt i to z nim możecie zagrać 9 pełnych misji.
Podczas gry możecie również natknąć się na znane postacie. Mod zawiera również nowe mapy z teksturami.

Modyfikacja jest dostępna również w języku polskim.

Pobieranie, raportowanie błędu i dyskusja w tym wątku.

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Thu Feb 06, 2014 7:38 pm
by blader32
Nie mam pomyslu jak przejsc 3-cia misje Ruscy maja taka obrone i tak mocnych ludzi ze po raz 6-ty wtopa...Jakies porady? :D

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Thu Feb 06, 2014 9:19 pm
by Nicollo
blader32 wrote:Nie mam pomyslu jak przejsc 3-cia misje Ruscy maja taka obrone i tak mocnych ludzi ze po raz 6-ty wtopa...Jakies porady? :D
Również miałem problem z tą misją ;) Załatwiłem to sposobem, który polega na tym, że buduje nowy skład i stawiam zbrojownię tak, by ludzie w niej mogli strzelać do budynków Rosjan, inżynierowie wciąż ją naprawiają, a kiedy osiągnie stan bliski czerwonego, po prostu niech żołnierze ją opuszczą, naprawa i znowu to samo :D Kilka takich zbrojowni i po bazie nieprzyjaciela.

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Thu Feb 06, 2014 9:21 pm
by SW94
blader32 wrote:Nie mam pomyslu jak przejsc 3-cia misje Ruscy maja taka obrone i tak mocnych ludzi ze po raz 6-ty wtopa...Jakies porady? :D
Przyda się dużo pojazdów z działami, wysyłam je niemal natychmiast z amerykańskimi (amerykanie niszczą budynki, ja staram się zabijać inżynierów) i po chwili wycofuję, a na końcówkę, czyli do zlikwidowania Gleba (nie zabijać go, jak siedzi w wieżyczce) 2-3 karabiny Gatlinga z najlepszymi mechanikami. Niestety, nie przemyślałem zbyt dobrze taktyki i tym sposobem amerykanie stracili 1 czołg, a ja dwóch ludzi.

Za to jeszcze większy problem mam z 8. misją.
Działa i wyrzutnie rakiet masakrują bazę dosłownie w kilka chwil w dwóch ostatnich falach.
Jak tą misję przejść na dowódcy?

edit: A nawet jak się przejdzie 8. misję, to jest ten błąd (przynajmniej u mnie):
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7

ModName : Arabian History
ModDir : AH
ModVer : 3.2.5 (3.504653)

ErrorType : Unknown
ErrorText : List index out of bounds (84)

Params : MOD AH
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 8
mission_campaign : 2
camp_names[mission_campaign] : Ar
mission_names[mission_number] : 08
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 4
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 3

Windows Info
------------
Product : Windows 7
Win32MajorVersion : 6
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 7600
ServicePack :
ServicePackMajor : 0
ServicePackMinor : 0

Physical Memory : 1907MB
CPU Name : Intel(R) Pentium(R) CPU P6200 @ 2.13GHz
CPU Clock : 2128Mhz
Current CPU Clock : 2129Mhz

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Thu Feb 06, 2014 9:23 pm
by blader32
Hehe juz dawno bym to przeszedl ale plik gry jest zablokowany haslem i nie ma jak edytowac :D

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Thu Feb 06, 2014 9:52 pm
by Gravitr
Mission 03:
You need at least 4 vehicles with gun (and 1 radar, hovercraft). You must attack from left and kill repairing engineers (first kill gun engineer, then destroy gun turret, then kill gatling gun engineer and destroy turret).

If you have an ally with Americans, its easier (you can attack with them together). But if not, its intermediate - hard.

To get ally with Americans, select in first question first selection, and in second question select crates. After some minutes Americans will ally with you.


In next version i'll make it little bit easier, its rly difficult.

Mission 08:
In factory you must build a remote rocket launchers (i think that max. is probably 4-5, because there are so close no crates). Every wave you must plant remote mines (if you can). Then boom them and change soldiers to mortars.

I always had 2 people in north barracks and 2 in south barracks (+1 engineer to both). I'll draw tomorow a tutorial image.




----
edit: A nawet jak się przejdzie 8. misję, to jest ten błąd (przynajmniej u mnie):
You mean when you complete 8 mission? never got that :/ but I'll check it

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Thu Feb 06, 2014 10:42 pm
by Maliu
Ja osobiście znalazłem jeszcze inny sposób na 3 misje :) można schować za krzekiem żołnierza który będzie bezkarnie strzelał w wierzyczkę , w której siedzi gleb. Po zniszczeniu jej jest prosta droga na fabrykę i skład. Natomiast w misji 8 nie potrafię wytrzymac ostatniego ataku ;_;

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Thu Feb 06, 2014 11:33 pm
by blader32
Te AI mojej druzyny jest po****ne pchaja sie zeby zginac i ku**a 5-ty raz 4-tej misji nie przejde bo pierdolec w radarze musial pojechac pod same wieze hahahah

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Thu Feb 06, 2014 11:52 pm
by Antitheus
blader32 wrote:Te AI mojej druzyny jest po****ne pchaja sie zeby zginac i ku**a 5-ty raz 4-tej misji nie przejde bo pierdolec w radarze musial pojechac pod same wieze hahahah
To Ty chyba w Mafię nie grałeś ^^.

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Fri Feb 07, 2014 9:17 pm
by blader32
Ano nie gralem Antitheus i znowu nie przejde 4-tej misji bo crash gry :D
Taki blad mi wyskoczyl jak przebilem sie przez obrone Bety -.-

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Fri Feb 07, 2014 9:22 pm
by Gravitr
Can u send a screen before it crash?

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Fri Feb 07, 2014 9:26 pm
by blader32
Nope i dont have screen with this crash...

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Fri Feb 07, 2014 9:27 pm
by Gravitr
In your errorlog, I can see that you have patch 1.12.2. I built mod on 1.12.7. That's maybe the issue.

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Fri Feb 07, 2014 9:28 pm
by blader32
Ok i try with this new patch and will see what coming

Re: [MOD] Arabian History

Posted: Sun Mar 02, 2014 6:18 pm
by Szatyn
W misji gdzie mam zabic mcmillana, nie wiem jak przejac laboratorium, uszkodzilem potem naprawilem i dalej pokazuje, z emoge je jedynie atakowac, a sklad i fabryke amerykanow przejalem bez problemu.