Page 1 of 2

slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 12:42 pm
by enemyforall
Jistě si toho všiml každý ale nikdo se zatím neozval, že by mu to vadilo. Jedná se o to, že některé zbraně mi přijdou dost slabé, zejména raketomet. Jsem si docela jistý, že kdyby mi pod nohy spadla raketa asi by toho ze mě moc nezbylo. Stejně tak laser. Tím nechci nijak kazit reputaci tvůrcům (odvedli skvělou práci). Zajímalo by mě jestli si to myslí ještě někdo nebo kdo si to nemyslí by nevěděl proč to tak je. Je nějaká možnost jak účinnost ve hře zvýšit? Děkuji.

Re: slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 12:55 pm
by Antitheus

Re: slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 2:31 pm
by enemyforall
V žádném throwbacku jsem si takového vylepšení nevšiml.

Re: slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 3:43 pm
by Antitheus

Re: slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 4:05 pm
by enemyforall
Dobře. To jsem už viděl ale není tam ani slovo o raketometu.

Re: slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 8:19 pm
by jirsrt
je to udělané tak,aby každá zbraň na něco platila, dělo na budovy, kulomet na lidi atd. (raketomet na budovy?), raketomet plní funkci velkého dostřelu, řekl bych,že to je správně udělané, to se rovnou můžete ptát, proč při postřelení pistolí, samopalem (hlavně rotačním kulometem) postava nelehne mrtva k zemi. Je to udělané tak, aby něco platilo na lidi, něco na budovy, něco na vozidla. Raketomet zastává možnost delšího dostřelu než u většiny ostatních zbraní (hlavně slouží k odstřelování cílů)

Re: slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 8:41 pm
by Gravitr
Jirsrt to vystihl :)

Když si zas vemeš, kdyby ti jedna rána z raketometu měla zabít celýho člověka, neměl bys šanci ani kdyby proti tobě jel pouhej jeden. Na to tu máme snipery :)

Re: slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 9:45 pm
by enemyforall
To je zase pravda :roll: Je fakt, že potom by se ve hře asi nic pořádně nedělo, protože by všechny bitvy probíhali jen na hranici dostřelu raketometu, jelikož by se nic nemohlo přiblížit. Ve hře platí určitá rovnováha ale myslím, že zvýšení poškození raketometu proti lidem z 25 na 30 :arhello: by nic nenarušilo a hra by byla zajímavější.

Re: slabé zbraně

Posted: Tue Feb 18, 2014 11:43 pm
by Enguzrad
Kdepak, raketomet je silný až až. Na rozdíl od kulometů má větší dostřel a plošný účinek.

Kdyby šlo o realismus, museli by jsme se divit i tomu, že dělník vystřelí pistolí po opičákovi a on i po druhé ráně ještě stále žije.
Je to strategie, a ta musí být hlavně vyvážená, což OW tak úplně není, ale v singlu se to nepozná.
Z hlediska multiplayeru už i tak jediný užitečný jsou vozidla, protože lidi jsou potřeba na jejich výrobu, v boji moc nevydrží ani nejsou příliš užiteční a bez transportéru trvá roky než někam dojdou :D.

Každopádně, OW lze měnit módama a změnit statistiky zbraní není zrovna velký problém, stačí upravit texťák s jejich statistikama (který je normálně zabalený v owp souboru, ale ve složce s modem je uložen volně).

Re: slabé zbraně

Posted: Thu Feb 20, 2014 11:39 am
by enemyforall
Souhlasím, že raketomet tak jak je má něco do sebe. Nemůžu ale souhlasit, že lidi v boji jsou neužiteční. Řekl bych, že jejich nasazení leckoho zaskočí, protože všichni staví jen podvozky s těžkým dělem, které je samozřejmě na lidi k ničemu. Ve skutečnosti vojáci (zejména s 1. zbraňovým upgradem) dokáží napáchat pěknou paseku třeba v celé jednotce tanků.

Re: slabé zbraně

Posted: Sat Feb 22, 2014 3:21 pm
by Enguzrad
To že vojáci dokáží se zbraňovým jedna odehnat menší skupinu tanků je pravda, ale nevím kde jsi vzal, že jsou těžká děla na lidi k ničemu, se zbraňovým rozvojem a slušnou úrovní dokáže těžké dělo sundat běžného vojáka na 3 až 4 rány, nemluvně o tom, že dělo má malý plošný efekt (proto bych byl rád kdyby v OW existoval příkaz, který by označené postavy oddělil od sebe).

Když vezmu ještě v úvahu že těžká děla mají větší dostřel a zvláště ta americká na kolopásu můžou stále dokola dělat taktiku "vystřel a odjeď o kus dál) tak vojáci ve většině případů nemají proti vozidlům šanci.

Samozřejmě mluvím čistě z multiplayerové zkušenosti, v kampani jsem tam za amíky skoro všechno prošel s vojáky, snipy a případně minomety.

Re: slabé zbraně

Posted: Sat Feb 22, 2014 6:48 pm
by enemyforall
Kdybych se mohl vrátit k tomu raketometu. Nerozumím tomu pojmu "plošný účinek". Vždyť aby ta raketa člověka zranila musí mu spadnout vyloženě přímo pod nohy. Jinak s tím těžkým dělem musím souhlasit. Je jasné, že zdálky může bez problémů ostřelovat co se mu zlíbí.

Re: slabé zbraně

Posted: Sun Feb 23, 2014 3:12 pm
by Gravitr
Pokud se nemýlim tak to Engy myslel tak, že ti jedna rána může zasáhnout víc lidí najednou.

A aby vojákovi raketa z raketometu ubrala, nemusí mu spadnout přímo pod nohy, stačí poblíž. Rozdíl je třeba v laseru, kterej ti víc jednotek prostě nezasáhne.

@Engy ale můžeš s nima chodit ve formaci, takže když si je předem připravíš, tak to jde (ikdyž pravda že na to často není čas).

Re: slabé zbraně

Posted: Sun Feb 23, 2014 8:01 pm
by Enguzrad
Bohužel oni se zformují až na místě kam jim dáš přesun, ale při pohybu formaci nedrží a klidně se zase přilepí k sobě.
A laser má taky plošný účinek, sice hodně malý ale má.

Re: slabé zbraně

Posted: Fri Aug 29, 2014 8:52 pm
by enemyforall
stejně si myslim že by bylo lepší kdyby měl raketomet ten plošný účinek trochu větší. alespoň tak jako má minomet