Niedziałający Mod
Moglbys troche jasniej wyjasnic swoj algorytm edytowania mapki? Bo z tego to rozumiem tylko tyle, ze po napisaniu SAILa uzyles Go To Game Mode, by wprowadzic zolnierzy do wiez, a pozniej zapisales mape? (surowo wzbronione )Jeanks wrote:Heh więc regulamin przestrzegam to sie odemnie nadol odwal zanim zadalem pytanie uzylem opcji szukaj ale jakos jajco żem znalazł :d dlatego sie pytam co robic zeby te dialogi dzialaly ja robilem tak ze najpeirw edytowalem go to test mode potem dopiero wpsialem funkcje saila musialem edytowac tym peirwszym zeby ludzie weslzi do wierz czy robilem wszystko dobrze ^^
No jednak źle mnei zrozumiałeś widać odrazu xD.Najpeirw weszlem w go to test mode jak juz mialem budynki i jednostki itp zrobilem zeby ludzie weszli do wierz i do budynkow potem zaczelem pisac saila do tej misji zapisalem mapke i to wszystko nie wchodzilem potem w go to test mode gdy juz saila dalem
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Please any fixed this problem or upload modification on any uploader for exemple http://www.edisk.cz or http://www.nahraj.cz I am not firts whom that writing.
5ITH ----> OWS BETA TESTER
to 5ITH: You even don't need to download this mod because currently it's useless...
to Jeanks: Po kolei:
1) pobierasz http://www.liquidninja.com/metapad/metapad351.zip
2) rozpakowujesz, uruchamiasz program
3) otwierasz za jego pomoca kazdy plik .wri w twoim modzie ( jesli nie widac go na liscie, to wybierz Show All czy jakos tak )
4) przy kazdym pliku otwartym klikasz na File--> File Format, jesli kropka oznaczone jest Unicode to jest OK, jesli nie to kliknij na Unicode (bez tego dopisku w nawiasie) i tak zapisujesz plik
Jesli to ci nie pomoze to wrzuc moda na serwer to sam na niego lookne.
to Jeanks: Po kolei:
1) pobierasz http://www.liquidninja.com/metapad/metapad351.zip
2) rozpakowujesz, uruchamiasz program
3) otwierasz za jego pomoca kazdy plik .wri w twoim modzie ( jesli nie widac go na liscie, to wybierz Show All czy jakos tak )
4) przy kazdym pliku otwartym klikasz na File--> File Format, jesli kropka oznaczone jest Unicode to jest OK, jesli nie to kliknij na Unicode (bez tego dopisku w nawiasie) i tak zapisujesz plik
Jesli to ci nie pomoze to wrzuc moda na serwer to sam na niego lookne.
Pytanie jak zrobić aby po jakimś czasie robić aree i po wejściu tam kończy się misja, a jeśli to było to dajcie link...
Co jest źle w tym SAIL'u:
Chce żeby były ataki co 2min. i żeby zmieniali strony.
Według mnie to jest dobrze ale ja sobie sam nie wierze
i jak biore Compile to jest błąd w starting że coś i SetSide z Bobem i Kaczorem
Jak w ogóle zrobić żeby ataki odbywały się ciągle w odstępach czasowych???
Co jest źle w tym SAIL'u:
Code: Select all
export
soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5,
starting
begin
ComEnterUnit(W1,WI1);
ComEnterUnit(W2,WI2);
ComEnterUnit(W3,WI3);
ComEnterUnit(W4,WI4);
ComEnterUnit(W5,WI5);
Say(Kaczor,'DK1');
Say(Karton,'DK2');
SayRadio(Bob,'DK3');
SayRadio(Kaczor,'DK4');
SayRadio(Bob,'DK5');
SayRadio(Karton,'DK6');
SayRadio(Bob,'DK7');
SayRadio(Kaczor,'DK8');
SayRadio(Bob,'DK9');
SayRadio(Karton,'DK10');
SayRadio(Bob,'DK11');
SayRadio(Kaczor,'DK12');
ChangeMissionObjectives('C1');
ChangeMissionObjectives('C2');
ChangeMissionObjectives('C3');
end;
every 4$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
soldat4=CreateHuman;
soldat5=CreateHuman;
hc_class=9;
soldat6=CreateHuman;
soldat7=CreateHuman;
hc_skills=[1,0,4,0];
hc_class=3;
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
mechanik3=CreateHuman;
mechanik4=CreateHuman;
mechanik5=CreateHuman;
vc_chassis=ru_tracked;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
hg3=CreateVehicle;
hg4=CreateVehicle;
hg5=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceHumanInUnit(mechanik3,hg3);
PlaceHumanInUnit(mechanik4,hg4);
PlaceHumanInUnit(mechanik5,hg5);
PlaceUnitArea(soldat1,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat2,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat3,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat4,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat5,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat6,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat7,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg1,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg2,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg3,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg4,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg5,atak2,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],atak);
end;
every 0$5 do
Begin
enable;
CreateCratesAnywhere(5,true);
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU1)<8 do
Begin
SetSide(BU1,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU2)<8 do
Begin
SetSide(BU2,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,L1)<8 do
Begin
SetSide(L1,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,S1)<8 do
Begin
SetSide(S1,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N1)<8 do
Begin
SetSide(N1,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N2)<8 do
Begin
SetSide(N2,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_alive,],[f_side,1],[f_type,unit_human]]));
AddMedal('M2',1);
end;
every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
YouLost;
end;
every 0$1 trigger IsDead(Kaczor) do
begin
YouLost;
end;
every 0$1 trigger IsDead(Karton) do
begin
YouLost;
end;
Chce żeby były ataki co 2min. i żeby zmieniali strony.
Według mnie to jest dobrze ale ja sobie sam nie wierze
i jak biore Compile to jest błąd w starting że coś i SetSide z Bobem i Kaczorem
Jak w ogóle zrobić żeby ataki odbywały się ciągle w odstępach czasowych???
Przed napisaniem posta przeczytaj załączoną ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
Poprawiony kod:
Podsumowanie:
- 3 bledy dotyczace YouLost, ta komenda wymaga parametrow (w nawiasie)
- 1 blad dotyczyl podwozia, gasienicowe dzielimy na srednie i ciezkie, nie ma "zwyklego" gasienicowego
- 1 blad dot. polecenia export, chyba przez nieuwage walnales przecinek na koncu zamiast srednika
Code: Select all
export
soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5;
starting
begin
ComEnterUnit(W1,WI1);
ComEnterUnit(W2,WI2);
ComEnterUnit(W3,WI3);
ComEnterUnit(W4,WI4);
ComEnterUnit(W5,WI5);
Say(Kaczor,'DK1');
Say(Karton,'DK2');
SayRadio(Bob,'DK3');
SayRadio(Kaczor,'DK4');
SayRadio(Bob,'DK5');
SayRadio(Karton,'DK6');
SayRadio(Bob,'DK7');
SayRadio(Kaczor,'DK8');
SayRadio(Bob,'DK9');
SayRadio(Karton,'DK10');
SayRadio(Bob,'DK11');
SayRadio(Kaczor,'DK12');
ChangeMissionObjectives('C1');
ChangeMissionObjectives('C2');
ChangeMissionObjectives('C3');
end;
every 4$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
soldat4=CreateHuman;
soldat5=CreateHuman;
hc_class=9;
soldat6=CreateHuman;
soldat7=CreateHuman;
hc_skills=[1,0,4,0];
hc_class=3;
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
mechanik3=CreateHuman;
mechanik4=CreateHuman;
mechanik5=CreateHuman;
vc_chassis=ru_medium_tracked;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
hg3=CreateVehicle;
hg4=CreateVehicle;
hg5=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceHumanInUnit(mechanik3,hg3);
PlaceHumanInUnit(mechanik4,hg4);
PlaceHumanInUnit(mechanik5,hg5);
PlaceUnitArea(soldat1,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat2,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat3,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat4,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat5,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat6,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat7,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg1,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg2,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg3,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg4,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg5,atak2,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],atak);
end;
every 0$5 do
Begin
enable;
CreateCratesAnywhere(5,true);
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU1)<8 do
Begin
SetSide(BU1,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU2)<8 do
Begin
SetSide(BU2,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,L1)<8 do
Begin
SetSide(L1,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,S1)<8 do
Begin
SetSide(S1,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N1)<8 do
Begin
SetSide(N1,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N2)<8 do
Begin
SetSide(N2,GetSide(Bob));
end;
every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_alive,],[f_side,1],[f_type,unit_human]]));
AddMedal('M2',1);
end;
every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
YouLost('lol');
end;
every 0$1 trigger IsDead(Kaczor) do
begin
YouLost('lol');
end;
every 0$1 trigger IsDead(Karton) do
begin
YouLost('lol');
end
- 3 bledy dotyczace YouLost, ta komenda wymaga parametrow (w nawiasie)
- 1 blad dotyczyl podwozia, gasienicowe dzielimy na srednie i ciezkie, nie ma "zwyklego" gasienicowego
- 1 blad dot. polecenia export, chyba przez nieuwage walnales przecinek na koncu zamiast srednika
Radzio nie dzialaja mi zapisy znaczy robie save to niemoge go juz wczytac;/;/ a jak wychdze do menu za pomoca "opusc misje" to powinny sie pojawic w okienku drzewko z misji(nowa kampania>>witamy w [przyszlosci>>itp) i nieojawiaja sie robi sie czarny ekran i jakis blad wyskakuje mmi tak jak przy savach wiesz co zrobic?
^^oczywiscie chodzi o mojego moda
^^oczywiscie chodzi o mojego moda
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD