Niedziałający Mod

Tematy zbędne, ale zbyt dobre by je usunąć znajdują się tutaj.
User avatar
5ITH
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 28
Joined: Sat Mar 10, 2007 10:34 pm
Location: CZECH REPUBLIC

Post by 5ITH »

I'm used actually version Firefox: 2.0.2 , but link doesn» working. Please send me in my mail. THANKS
5ITH ----> OWS BETA TESTER
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Jeanks wrote:Heh więc regulamin przestrzegam to sie odemnie nadol odwal zanim zadalem pytanie uzylem opcji szukaj ale jakos jajco żem znalazł :d dlatego sie pytam co robic zeby te dialogi dzialaly ja robilem tak ze najpeirw edytowalem go to test mode potem dopiero wpsialem funkcje saila musialem edytowac tym peirwszym zeby ludzie weslzi do wierz czy robilem wszystko dobrze ^^
Moglbys troche jasniej wyjasnic swoj algorytm edytowania mapki? Bo z tego to rozumiem tylko tyle, ze po napisaniu SAILa uzyles Go To Game Mode, by wprowadzic zolnierzy do wiez, a pozniej zapisales mape? (surowo wzbronione :P )
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

No jednak źle mnei zrozumiałeś widać odrazu xD.Najpeirw weszlem w go to test mode jak juz mialem budynki i jednostki itp zrobilem zeby ludzie weszli do wierz i do budynkow potem zaczelem pisac saila do tej misji zapisalem mapke i to wszystko nie wchodzilem potem w go to test mode gdy juz saila dalem
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

To teraz sprawdz dokladnie, czy zastosowales sie do wszystkich moich instrukcji. (zawarte sa na 2 stronie tego tematu)
User avatar
5ITH
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 28
Joined: Sat Mar 10, 2007 10:34 pm
Location: CZECH REPUBLIC

Post by 5ITH »

Please any fixed this problem or upload modification on any uploader for exemple http://www.edisk.cz or http://www.nahraj.cz I am not firts whom that writing.
5ITH ----> OWS BETA TESTER
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

3) wszystkie pliki .wri musza byc w formacie Unicode (sprawdzic sie to da np. dzieki programowi MetaPad)

Niewiem jak to sprawdzić^^

reszta jest dobrze
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

to 5ITH: You even don't need to download this mod because currently it's useless...

to Jeanks: Po kolei:
1) pobierasz http://www.liquidninja.com/metapad/metapad351.zip
2) rozpakowujesz, uruchamiasz program
3) otwierasz za jego pomoca kazdy plik .wri w twoim modzie ( jesli nie widac go na liscie, to wybierz Show All czy jakos tak )
4) przy kazdym pliku otwartym klikasz na File--> File Format, jesli kropka oznaczone jest Unicode to jest OK, jesli nie to kliknij na Unicode (bez tego dopisku w nawiasie) i tak zapisujesz plik

Jesli to ci nie pomoze to wrzuc moda na serwer to sam na niego lookne.
User avatar
Polka12
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Sun Mar 04, 2007 10:41 pm
Location: z Nikąd

Post by Polka12 »

Pytanie jak zrobić aby po jakimś czasie robić aree i po wejściu tam kończy się misja, a jeśli to było to dajcie link...

Co jest źle w tym SAIL'u:

Code: Select all

export
soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5,

starting
begin
ComEnterUnit(W1,WI1);
ComEnterUnit(W2,WI2);
ComEnterUnit(W3,WI3);
ComEnterUnit(W4,WI4);
ComEnterUnit(W5,WI5);
Say(Kaczor,'DK1');
Say(Karton,'DK2');
SayRadio(Bob,'DK3');
SayRadio(Kaczor,'DK4');
SayRadio(Bob,'DK5');
SayRadio(Karton,'DK6');
SayRadio(Bob,'DK7');
SayRadio(Kaczor,'DK8');
SayRadio(Bob,'DK9');
SayRadio(Karton,'DK10');
SayRadio(Bob,'DK11');
SayRadio(Kaczor,'DK12');

ChangeMissionObjectives('C1');
ChangeMissionObjectives('C2');
ChangeMissionObjectives('C3');
end;

every 4$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
soldat4=CreateHuman;
soldat5=CreateHuman;
hc_class=9;
soldat6=CreateHuman;
soldat7=CreateHuman;
hc_skills=[1,0,4,0];
hc_class=3;
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
mechanik3=CreateHuman;
mechanik4=CreateHuman;
mechanik5=CreateHuman;
vc_chassis=ru_tracked;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
hg3=CreateVehicle;
hg4=CreateVehicle;
hg5=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceHumanInUnit(mechanik3,hg3);
PlaceHumanInUnit(mechanik4,hg4);
PlaceHumanInUnit(mechanik5,hg5);
PlaceUnitArea(soldat1,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat2,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat3,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat4,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat5,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat6,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat7,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg1,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg2,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg3,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg4,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg5,atak2,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],atak);
end;


every 0$5 do
Begin
enable;
CreateCratesAnywhere(5,true);
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU1)<8 do
Begin
SetSide(BU1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU2)<8 do
Begin
SetSide(BU2,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,L1)<8 do
Begin
SetSide(L1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,S1)<8 do
Begin
SetSide(S1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N1)<8 do
Begin
SetSide(N1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N2)<8 do
Begin
SetSide(N2,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_alive,],[f_side,1],[f_type,unit_human]]));
AddMedal('M2',1);
end;

every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
YouLost;
end;

every 0$1 trigger IsDead(Kaczor) do
begin
YouLost;
end;

every 0$1 trigger IsDead(Karton) do
begin
YouLost;
end;

Chce żeby były ataki co 2min. i żeby zmieniali strony.
Według mnie to jest dobrze ale ja sobie sam nie wierze
i jak biore Compile to jest błąd w starting że coś i SetSide z Bobem i Kaczorem
Jak w ogóle zrobić żeby ataki odbywały się ciągle w odstępach czasowych???
Przed napisaniem posta przeczytaj załączoną ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Co do arei to było o tym wiele razy mowa, między innymi w moim temacie. O powtarzających się atakach było w temacie Nadola. Wystarczy poszukać -_-
User avatar
Polka12
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Sun Mar 04, 2007 10:41 pm
Location: z Nikąd

Post by Polka12 »

Jest tam jak zrobić aree żeby się skończyła misja ale nie ma żeby po jakimś czasie była ta area.
Przed napisaniem posta przeczytaj załączoną ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Radzio jesteś geniuszem działa xD
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Poprawiony kod:

Code: Select all

export
soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5;

starting
begin
ComEnterUnit(W1,WI1);
ComEnterUnit(W2,WI2);
ComEnterUnit(W3,WI3);
ComEnterUnit(W4,WI4);
ComEnterUnit(W5,WI5);
Say(Kaczor,'DK1');
Say(Karton,'DK2');
SayRadio(Bob,'DK3');
SayRadio(Kaczor,'DK4');
SayRadio(Bob,'DK5');
SayRadio(Karton,'DK6');
SayRadio(Bob,'DK7');
SayRadio(Kaczor,'DK8');
SayRadio(Bob,'DK9');
SayRadio(Karton,'DK10');
SayRadio(Bob,'DK11');
SayRadio(Kaczor,'DK12');

ChangeMissionObjectives('C1');
ChangeMissionObjectives('C2');
ChangeMissionObjectives('C3');
end;

every 4$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
soldat4=CreateHuman;
soldat5=CreateHuman;
hc_class=9;
soldat6=CreateHuman;
soldat7=CreateHuman;
hc_skills=[1,0,4,0];
hc_class=3;
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
mechanik3=CreateHuman;
mechanik4=CreateHuman;
mechanik5=CreateHuman;
vc_chassis=ru_medium_tracked;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
hg3=CreateVehicle;
hg4=CreateVehicle;
hg5=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceHumanInUnit(mechanik3,hg3);
PlaceHumanInUnit(mechanik4,hg4);
PlaceHumanInUnit(mechanik5,hg5);
PlaceUnitArea(soldat1,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat2,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat3,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat4,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat5,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat6,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat7,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg1,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg2,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg3,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg4,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg5,atak2,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],atak);
end;


every 0$5 do
Begin
enable;
CreateCratesAnywhere(5,true);
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU1)<8 do
Begin
SetSide(BU1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU2)<8 do
Begin
SetSide(BU2,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,L1)<8 do
Begin
SetSide(L1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,S1)<8 do
Begin
SetSide(S1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N1)<8 do
Begin
SetSide(N1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N2)<8 do
Begin
SetSide(N2,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_alive,],[f_side,1],[f_type,unit_human]]));
AddMedal('M2',1);
end;

every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
YouLost('lol');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Kaczor) do
begin
YouLost('lol');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Karton) do
begin
YouLost('lol');
end
Podsumowanie:
- 3 bledy dotyczace YouLost, ta komenda wymaga parametrow (w nawiasie)
- 1 blad dotyczyl podwozia, gasienicowe dzielimy na srednie i ciezkie, nie ma "zwyklego" gasienicowego
- 1 blad dot. polecenia export, chyba przez nieuwage walnales przecinek na koncu zamiast srednika
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Radzio nie dzialaja mi zapisy znaczy robie save to niemoge go juz wczytac;/;/ a jak wychdze do menu za pomoca "opusc misje" to powinny sie pojawic w okienku drzewko z misji(nowa kampania>>witamy w [przyszlosci>>itp) i nieojawiaja sie robi sie czarny ekran i jakis blad wyskakuje mmi tak jak przy savach wiesz co zrobic?


^^oczywiscie chodzi o mojego moda
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
5ITH
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 28
Joined: Sat Mar 10, 2007 10:34 pm
Location: CZECH REPUBLIC

Post by 5ITH »

OK THANKS A LOT EVERYBODY.
5ITH ----> OWS BETA TESTER
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Problem albo z map preferences albo z missions.dat. Sprawdz oba, czy sa poprawnie ustawione/napisane.
Locked