Page 1 of 1

AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Wed May 21, 2014 10:18 pm
by Zidek
Tak trochę dla zabawy zagrałem amerykańską kampanię na modzie ExpMod (czyli bez limitów doświadczenia). Nawet na najtrudniejszym poziomie było bardzo łatwo (a jak inaczej??), ale dla jeszcze większej zabawy ostatnią misję AM zagrałem na Easy. No i tak trochę mi się zbugowała gra, co dość zabawnie wygląda z niektórymi dialogami :D

Cała gra trwała bardzo krótko, lekko ponad godzinkę na max speedzie (30 minut rl time)
Spoiler:
Image
Zanim Macmillan przejął dowodzenie nad AM miałem już ukończone wszystkie badania i trochę się nudziłem, na szczęście koledzy z północy (większość miała umiejętności 4x10) ładnie bawili się z arabami:
Spoiler:
Image
Fabryka legła w gruzach, jak słusznie zauważył Powell :D
Spoiler:
Image
I pojechał udowodnić, że szczelna defensywa nie jest szczelna
Spoiler:
Image
Niestety taka wersja miała kilka minusów - po pierwsze nie mogłem zdobyć kompletu medali - Roth dostał atomówką zanim się odezwał i straciłem jeden medal za zabicie dowódcy przymierza :/

Tajny rosyjski projekt też za późno się obudził - jak już nie było magazynu na południu i sporej części wieżyczek.

A na zakończenie tego wyczerpującego posta wrzucam umiejętności mega koksa, któremu to 4x10 nie wystarczyło :P
Spoiler:
Image

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Wed May 21, 2014 11:30 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Też przeszedłem sobie kampanię w ExpModzie. :) Ten mech lvl 11 to postać, która budowała Powellowi czołgi. Ona jest wyboostowana tak jak cała reszta, ale gra generuje jej na początku sztuczne staty 10-10-5-10 (Powell zawsze wsadza do fabryki mecha lvl 5, żeby misja trwała zawsze tyle samo do jego śmierci) i potem gra jej to oddaje... z nawiązką. :) Też tak miałem.

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 5:14 am
by Zidek
Tylko to tak trochę dziwne, że tylko jej nic nie blokuje przed zdobyciem 11lvl, w misji wcześniej gra Joan, która miała u mnie od 1 100 100 do 2 000 000 exp i ciągle miała tylko 10 poziom.

Btw w 14AM zniszczyłem bazę Rosjan, a pomimo to zamiast wsparcia Joan zawitał do mnie Sewi. Wiem, że tak się dzieje, jak stracimy nasz magazyn (celowo go sobie zniszczyłem), ale tak trochę jest to mało logiczne, skoro Rosjan już nie było :)

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 6:22 am
by Anarchy
To ciekawe, ten mod musiał namieszać coś więcej. Fabryka nie powinna się ostać po ataku legionu, bo oni 1 bombę zawsze zostawiają, żeby w spokoju wjechała.

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 6:32 am
by Nicollo
Anarchy wrote:To ciekawe, ten mod musiał namieszać coś więcej. Fabryka nie powinna się ostać po ataku legionu, bo oni 1 bombę zawsze zostawiają, żeby w spokoju wjechała.
Fabryka została, bo skoro Powell posiadał lepszych inżynierów, to miała ona wyższy poziom, co zwiększyło jej obronę. Bomba była po prostu za słaba, by ją zniszczyć.

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 8:13 am
by nadwrazliwosc_zebow
@Anarchy - fabryka ostała się, bo obie bomby samobieżne zostały zniszczone podczas ataku ludzi Powella na Legion (widać je na drugim screenie) - też tak miałem, wtedy nikt ich nie ignoruje. Poziom inżynierów Powella nie ma nic do rzeczy.

@Zidek - gra jej jakby sama ustala ten poziom, jakbyś najechał na tego jej skilla, to jest tylko informacja o umiejętnościach mechaniki 11, nie ma nic o expie. I jak się ją wsadziło do czołgu albo do wieży kontrolnej, to faktycznie była lepsza od mechów lvl 10 :)

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 11:03 am
by Antitheus
I tak słabo Ci to poszło - u mnie na mistrzu strategii - bez modów - Ruskiej bazy nie ma już w 45 minucie (zostawiam tylko północną fabrykę żeby nie wjechali Arabowie). Rotha ubijasz syberytówkami wycentrowanymi w las, tak by niszczyły umocnienia i żołnierzy.
Co ciekawe odpaliłem 3 syberytówki do 1h i nie miałem jednej kiedy Płatonow szczekał. I dialog "Łżesz Macmillan" :)

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 12:16 pm
by Pawlo
ten mod jest gdzieś dostępny czy ręcznie plik start wyedytowaliscie żeby postacie miały po 10 skilla?

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 1:12 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Jest na forum, łap:

http://forum.original-war.net/download/file.php?id=174

Na początku staty są normalne, dopiero potem postacie się expią, bo brakuje limitów misji. Wystarczy, że postać opuści jedną misję po pierwszym pojawieniu się i nabija się jej kilkaset tysięcy punktów expa i praktycznie wszyscy mają staty 10-10-10-10.

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 1:16 pm
by Zidek
Ej ja nie grałem jak najszybciej tylko chciałem się bawić :D
A bomby faktycznie nie dojechały do bazy Powella, bo zostały zniszczone w swojej bazie podczas ataku nr 2.

EDIT: Jeszcze taka jedna ciekawostka: jedno lekkie działo się zawiesiło i wszyscy wjechali do bazy arabów, a to coś zostało przed (i potem zostało wykończone przez ledwo żywych zołnierzy). Gdyby się nie zacięło to pewnie cała baza AR by padła i byłoby po grze ;p

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Thu May 22, 2014 1:22 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Gdyby cała baza AR padła, to gra by Ci się po prostu zacięła na filmiku i mógłbyś w nieskończoność oglądać błękitne czołgi Powella stojące w niebieskiej już arabskiej bazie. Tak już też miałem :)

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Sun Jun 01, 2014 10:39 am
by pralin
Witam, mój pierwszy post (to tak btw.)
Grając na ExpModzie 15AM (easy 4fun) doznałem niezłego mindfucka, ale po kolei:
1. Wiadomo, przejmuje dowodzenie po zgonie Powella.
2. 5:00 minut gry - Legion moim legionem - wtyczkę Powella wypuszczam wolno ale jak zaczyna odchodzić to rozstrzeliwuje go (huehue :D)
3. 35:00 minut gry - przyjeżdża jajogłowy z ekipą, rozpoczynam badania nad bombą.
4. 42:00 minut gry - z fabryki wyjeżdża bomba nr 1.
5. 43:00 minut gry - zieloni hipisi badają oddziaływanie bomby na samych sobie :D
6. 45:00 minut gry - pogawędka z nieżyjącym już Rothem, niech idzie do diabła (od dwóch minut już pewnie u niego siedzi).
7. 46:00 - z fabryki wyjeżdża bomba nr 2, zostaje w bazie jako zabezpieczenie przed ruskimi.
8. 55:00 - rozpoczynam atak na ruskich od północy (poduszkowcami przeprawiam moździerze i snajperów na rosyjską stronę brzegu i powoli cisnę ich ku dołowi)
9. W między czasie Płatonow podnieca się behemotami, olewam ten medal.
10. 1:00:00 minut gry - czerwoni mają bombę (ale nie mają prawie połowy bazy), mówię że potrzebuje 5 minut.
11. 1:02:00 minut gry - i tu mindfuck - dostaję syberytówką ("Śmierć imperialistom!"), pół bazy w gruzach, moja bomba nr 2 zostaje zniszczona w wybuchu.
12. 1:05:00 minut gry - Płatonow mówi że nie mam bomby (ciekawe dlaczego ...) i czekam na drugi prezent.
13. Niedoczekanie, chwilę po dobijam ruskich, wylatują Arabowie, dobijam ich, misja wygrana, zero medali.

Pytanie - czy Płatonow widząc że i tak przegra postanowił mimo 5 minut czasu spuścić bombę, czy po prostu złapałem buga? Nie powiem, nieźle się zdziwiłem.

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Mon Jun 02, 2014 8:55 pm
by Anarchy
Nudziło mi się, spróbowałem tego samego. Przewidział ktoś coś takiego:
Image
?:D

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Mon Jun 02, 2014 9:00 pm
by Antitheus
"witaj zawieszony w movie mode świecie".

Re: AM15 - taka trochę ciekawsza wersja :D [ExpMod]

Posted: Tue Jun 03, 2014 9:50 am
by nadwrazliwosc_zebow
@Anarchy - pisałem o tym 2 posty wyżej. ;)