Witam mam problem bo nie znam kodu na wchodzenie postaci do budynków , po rozbudowie bazy chcialbym zeby powchodzili do budynków oto kod ktorego uzywam :
export inzynierki;
starting
begin
inzynierki:=FilterUnitsInArea(area,([[f_side,1],[f_type,unit_human],[f_class,class_engineer]]));
end;
Every 0$1 Marked 01 do
begin
ComBuild(inzynierki[1], b_workshop, 32, 20,1 ); // machines guns
ComBuild(inzynierki[2], b_barracks, 37, 22,1 ); // defence
ComBuild(inzynierki[3], b_lab, 8, 4,1 ); // research
ComBuild(inzynierki[4], b_oil_mine, 18, 18,1 ); // production
ComBuild(inzynierki[5], b_solar_power, 11, 14,1 ); // supplie power
end;
Po budowie chcialbym zeby np zolnierze z area_force weszli do barraków naukowcy do lab mech do workshopa .
Tez chcialbym prosic o kod do rozbudowy fabryki i laboratorium jezeli da sie cos takiego robic
Dzieki z góry .
Pozdrawiam Adam
Sprawdzilem sam jak to robic i o to resul , enginery cos pił ...
http://gyazo.com/5bb9c4f3632fa1ca34a91479418ffeed
Anarchy: Przeniosłem temat do właściwego działu, połączyłem posty.
Kod na wchodzenie postaci do budynków Pomocy + Rozbudowa
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Kod na wchodzenie postaci do budynków Pomocy + Rozbudowa
Komenda na wejście do budynku:
Event po wybudowaniu budynku:
Po sesji opublikuje ukończony poradnik do modowania, póki co polecam ci pogrzebać w modach np. moim FWB.
PS: Dawaj kod w znaczniki
Code: Select all
ComEnterUnit(jednostka, budynek);
Code: Select all
On BuildingComplete(build) do
begin
If GetSide(build) = dana_strona and GetBType(build) = budynek then
begin
// co ma się dziać po wybudowaniu "budynek"
end;
End;
Po sesji opublikuje ukończony poradnik do modowania, póki co polecam ci pogrzebać w modach np. moim FWB.
PS: Dawaj kod w znaczniki
Code: Select all
.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Kod na wchodzenie postaci do budynków Pomocy + Rozbudowa
[quote="Serpent"]Komenda na wejście do budynku:
Event po wybudowaniu budynku:
Po sesji opublikuje ukończony poradnik do modowania, póki co polecam ci pogrzebać w modach np. moim FWB.
PS: Dawaj kod w znaczniki
Code: Select all
ComEnterUnit(jednostka, budynek);
Code: Select all
On BuildingComplete(build) do
begin
If GetSide(build) = dana_strona and GetBType(build) = budynek then
begin
// co ma się dziać po wybudowaniu "budynek"
end;
End;
Po sesji opublikuje ukończony poradnik do modowania, póki co polecam ci pogrzebać w modach np. moim FWB.
PS: Dawaj kod w znaczniki
Code: Select all
.[/quote]
Dzieki nie rozumiem tylko 2 kodu
A ten drugi to cos takiego ma byc ?
starting
begin
ComEnterUnit(soldier_area, armoury_area);
end;
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Kod na wchodzenie postaci do budynków Pomocy + Rozbudowa
Ta, tylko komendy daje się zazwyczaj w funkcje, every itd.
Obczaj kody w innych modach, kampanii to szybko załapiesz o co chodzi
Obczaj kody w innych modach, kampanii to szybko załapiesz o co chodzi
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Kod na wchodzenie postaci do budynków Pomocy + Rozbudowa
dasz moze link do tego swojego moda ? zagram se i popatrze pozniej sailsa ;DSerpent wrote:Ta, tylko komendy daje się zazwyczaj w funkcje, every itd.
Obczaj kody w innych modach, kampanii to szybko załapiesz o co chodzi
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Kod na wchodzenie postaci do budynków Pomocy + Rozbudowa
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Kod na wchodzenie postaci do budynków Pomocy + Rozbudowa
dzieki temat do clsSerpent wrote:http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=28&t=3847