Page 1 of 7
Wszyscy jesteśmy żołnierzami - PREMIERA!
Posted: Fri Jun 13, 2014 3:17 pm
by MasterKiller
Nadejszła wiekopomna chwila! Towarzysze, doczekaliście premiery moda pt. Wszyscy jesteśmy żołnierzami.
Nie owijając w zbędną bawełnę, prezentuje wam to co udało mi sie stworzyć przez ostatnie kilka lat. Nieliczni może pamiętają jeszcze dawne demo zawierające 6 misji; od tamtego czasu masa rzeczy się pozmieniała, także trzeba wszystko poznać na nowo

Niestety, nie chciało mi sie za bardzo robić nowych grafik menu czy ekranów ładowania, ale mam nadzieje że zrekompensuje to sama gra, gdzie każda mapa(oprocz jednej, zostawionej z sentymentu

) jest zrobiona od podstaw, i ma wszystkie bajery w postaci water image, ground animations, ptaszków, dźwięków szumiącego lasu, a nawet... to już niespodzianka do odkrycia w ostatniej misji
Download links:
https://megawrzuta.pl/download/ea80934a ... 84e94.html
W razie problemów, bugów, dziwnie szybkich rzeczy w misjach itp. PISAĆ!!! Mogłem omyłkowo zostawić jakieś testowe ustawienie, taki już jestem rozleziony

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Fri Jun 13, 2014 6:10 pm
by Serpent
Ładne mapki
Zaraz zagram, mam nadzieję będzie że ok

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Fri Jun 13, 2014 6:46 pm
by Lengorio
Pózniej będe miał czas żeby wypróbować to ci powiem

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 11:13 am
by Serpent
Bardzo ciekawy mod, zagrałem 2 pierwsze misję. Kilka uwag:
- Mapy są bardzo dobre, popracowałbym jedynie nad colors.txt aby lepiej dobierać kolorystkę trawy i drzew do koloru ziemi
- Dialogi świetne, nie ma się do czego przyczepić

- Zauważyłem błąd z celami misji, trzeba klikać kilka razy aby wyświetliło wszystkie zadania
- Pytanie, czemu w 2 misji w bazie są np. hg na lekkich kołach? To prototypy tak?
Na razie to tyle, ogólnie dobrze ci idzie modowanie trzymam kciuki za dalszą pracę

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 12:40 pm
by MasterKiller
@upup
3.: mam tak:
Code: Select all
# cel
cos tam costam
#
# cel2
costamcostam
#
i
Code: Select all
ChangeMissionObjectives(cel);
ChangeMissionObjectives(cel2);
i dlatego pewnie trzeba akceptowac kazdy cel z osobna, ale widzialem gdzies w jakims modze dodawanie wszystkich celow naraz, to poprawie
4.: a, jak edytor udostepnia takie mozliwosci to trza sie pobawic

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 1:45 pm
by Nefarem
Jeśli chcesz aby wszystkie cele wyświetlały ci się za pomocą jednego kliknięcia to :
Code: Select all
# cel1
add main sklad
- Zniszcz skład.
add secondary ludzik
- Znajdź ktosia.
#
ChangeMissionObjectives('cel1');
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 2:23 pm
by NexGaming27
Ciekawy mod. Mam jednak pewien problem. W 2 misji nie pojawiają mi się napisy. Postacie prowadzą dialog, ale nie jest nic napisane...
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 2:25 pm
by MasterKiller
włączone masz napisy w ustawieniach gry?
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 2:27 pm
by NexGaming27
Mam włączone... Jakby co, to w 1 misji wszystko było ok.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 2:37 pm
by MasterKiller
hmm, a wyglada to tak, ze pojawia sie sama mordka kolesia+imie, bez tekstu dialogu? od poczatku misji tak jest?
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 2:39 pm
by NexGaming27
Tak, właśnie tak. Od początku misji tak jest.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 2:55 pm
by MasterKiller
tak sie dzieje jak masz wlasnie wylaczone napisy.. sprawdz ustawienia, bo to sie czasem dziwnie resetuje i pusc misje od nowa
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 6:17 pm
by Maliu
po skończeniu 4 misji(lub 3 nie pamiętam dokładnie) masz małą literówke przy medalach. Pozatym wszystko pięknie ;p
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 8:55 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Fajne i pomysłowe.

Generalnie trzy rzeczy, które mi się rzuciły w oczy:
1. W pierwszej misji kilka razy przeszedłem obok tych ciężarówek i koleś wcale z niej nie wyszedł. Udało mi się wymknąć z bazy pieszo i obszedłem brzeg mapy kilka razy i nie chciało mnie wypuścić, trochę to niedopracowane :/
2. W trzeciej misji sklonował mi się jeden z naukowców.
3. Kiedy ten koleś po prawej w trzeciej misji straci inżyniera stojącego na środku i zażąda od nas surowców, nie będzie miał kto mu ich załadować do składu i będzie się czepiał niezależnie od tego, co zrobimy.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sat Jun 14, 2014 9:35 pm
by koniczyn5
Bardzo fajny mod, jak na razie robię 4 misję i jest tutaj błąd. Bohater to Sasza Jelenow, ale jak umrzemy mamy komunikat "Sasza Wariłow nie żyje"
