Page 1 of 7

Wszyscy jesteśmy żołnierzami - PREMIERA!

Posted: Fri Jun 13, 2014 3:17 pm
by MasterKiller
Nadejszła wiekopomna chwila! Towarzysze, doczekaliście premiery moda pt. Wszyscy jesteśmy żołnierzami.
Nie owijając w zbędną bawełnę, prezentuje wam to co udało mi sie stworzyć przez ostatnie kilka lat. Nieliczni może pamiętają jeszcze dawne demo zawierające 6 misji; od tamtego czasu masa rzeczy się pozmieniała, także trzeba wszystko poznać na nowo :) Niestety, nie chciało mi sie za bardzo robić nowych grafik menu czy ekranów ładowania, ale mam nadzieje że zrekompensuje to sama gra, gdzie każda mapa(oprocz jednej, zostawionej z sentymentu :P) jest zrobiona od podstaw, i ma wszystkie bajery w postaci water image, ground animations, ptaszków, dźwięków szumiącego lasu, a nawet... to już niespodzianka do odkrycia w ostatniej misji :D


Download links:
https://megawrzuta.pl/download/ea80934a ... 84e94.html


W razie problemów, bugów, dziwnie szybkich rzeczy w misjach itp. PISAĆ!!! Mogłem omyłkowo zostawić jakieś testowe ustawienie, taki już jestem rozleziony :D

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Fri Jun 13, 2014 6:10 pm
by Serpent
Ładne mapki :)

Zaraz zagram, mam nadzieję będzie że ok :D

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Fri Jun 13, 2014 6:46 pm
by Lengorio
Pózniej będe miał czas żeby wypróbować to ci powiem :D

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 11:13 am
by Serpent
Bardzo ciekawy mod, zagrałem 2 pierwsze misję. Kilka uwag:
- Mapy są bardzo dobre, popracowałbym jedynie nad colors.txt aby lepiej dobierać kolorystkę trawy i drzew do koloru ziemi
- Dialogi świetne, nie ma się do czego przyczepić :D
- Zauważyłem błąd z celami misji, trzeba klikać kilka razy aby wyświetliło wszystkie zadania
- Pytanie, czemu w 2 misji w bazie są np. hg na lekkich kołach? To prototypy tak? :D

Na razie to tyle, ogólnie dobrze ci idzie modowanie trzymam kciuki za dalszą pracę :)

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 12:40 pm
by MasterKiller
@upup

3.: mam tak:

Code: Select all

# cel
cos tam costam
#

# cel2
costamcostam
#
i

Code: Select all

ChangeMissionObjectives(cel);
ChangeMissionObjectives(cel2);
i dlatego pewnie trzeba akceptowac kazdy cel z osobna, ale widzialem gdzies w jakims modze dodawanie wszystkich celow naraz, to poprawie

4.: a, jak edytor udostepnia takie mozliwosci to trza sie pobawic :D

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 1:45 pm
by Nefarem
Jeśli chcesz aby wszystkie cele wyświetlały ci się za pomocą jednego kliknięcia to :

Code: Select all

# cel1
add main sklad
- Zniszcz skład.

add secondary ludzik
- Znajdź ktosia.
#


ChangeMissionObjectives('cel1'); 


Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 2:23 pm
by NexGaming27
Ciekawy mod. Mam jednak pewien problem. W 2 misji nie pojawiają mi się napisy. Postacie prowadzą dialog, ale nie jest nic napisane...

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 2:25 pm
by MasterKiller
włączone masz napisy w ustawieniach gry?

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 2:27 pm
by NexGaming27
Mam włączone... Jakby co, to w 1 misji wszystko było ok.

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 2:37 pm
by MasterKiller
hmm, a wyglada to tak, ze pojawia sie sama mordka kolesia+imie, bez tekstu dialogu? od poczatku misji tak jest?

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 2:39 pm
by NexGaming27
Tak, właśnie tak. Od początku misji tak jest.

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 2:55 pm
by MasterKiller
tak sie dzieje jak masz wlasnie wylaczone napisy.. sprawdz ustawienia, bo to sie czasem dziwnie resetuje i pusc misje od nowa

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 6:17 pm
by Maliu
po skończeniu 4 misji(lub 3 nie pamiętam dokładnie) masz małą literówke przy medalach. Pozatym wszystko pięknie ;p

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 8:55 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Fajne i pomysłowe. :) Generalnie trzy rzeczy, które mi się rzuciły w oczy:

1. W pierwszej misji kilka razy przeszedłem obok tych ciężarówek i koleś wcale z niej nie wyszedł. Udało mi się wymknąć z bazy pieszo i obszedłem brzeg mapy kilka razy i nie chciało mnie wypuścić, trochę to niedopracowane :/

2. W trzeciej misji sklonował mi się jeden z naukowców.

3. Kiedy ten koleś po prawej w trzeciej misji straci inżyniera stojącego na środku i zażąda od nas surowców, nie będzie miał kto mu ich załadować do składu i będzie się czepiał niezależnie od tego, co zrobimy.

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Posted: Sat Jun 14, 2014 9:35 pm
by koniczyn5
Bardzo fajny mod, jak na razie robię 4 misję i jest tutaj błąd. Bohater to Sasza Jelenow, ale jak umrzemy mamy komunikat "Sasza Wariłow nie żyje" :D