Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Používateľov profilový obrázok
Adam_1993
Soldier level 2
Soldier level 2
Príspevky: 37
Dátum registrácie: So Máj 24, 2014 6:09 pm
Bydlisko: Irlandia Limerick

Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Príspevok od používateľa Adam_1993 »

Tak jak w tytule potrzebna pomoc z kodem na zmiane sidu z 4 na 1 jezeli bohater dojdzie do area terenu_bazy , i kod po przejeciu bazy zeby byl dialog :) Dzieki Za pomoc :)
Používateľov profilový obrázok
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Príspevky: 54
Dátum registrácie: So Jún 01, 2013 4:47 pm
Bydlisko: Tam gdzie teraz jestem

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Príspevok od používateľa NexGaming27 »

Zmiana Side pod dojściu do arei:

Kód: Vybrať všetko

Every 0$01 trigger IsInArea(IdentPostaci,NazwaArei) do
begin;
      SetSide(IdentPostaciKtóraMaMiećZmienionąStronę,NumerStrony);
end;
Przykładowe użycie:

Kód: Vybrať všetko

Every 0$01 trigger IsInArea(mójbohater,Baza) do
begin;
      SetSide(jakiśgostek,1);
end;
Nie jestem czy ten kod jest dobry, ale raczej tak...
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
Používateľov profilový obrázok
Adam_1993
Soldier level 2
Soldier level 2
Príspevky: 37
Dátum registrácie: So Máj 24, 2014 6:09 pm
Bydlisko: Irlandia Limerick

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Príspevok od používateľa Adam_1993 »

NexGaming27 napísal:Zmiana Side pod dojściu do arei:

Kód: Vybrať všetko

Every 0$01 trigger IsInArea(IdentPostaci,NazwaArei) do
begin;
      SetSide(IdentPostaciKtóraMaMiećZmienionąStronę,NumerStrony);
end;
Przykładowe użycie:

Kód: Vybrať všetko

Every 0$01 trigger IsInArea(mójbohater,Baza) do
begin;
      SetSide(jakiśgostek,1);
end;
Nie jestem czy ten kod jest dobry, ale raczej tak...
musi byc inde ? a nie tylko kolor ? bo ja nie exportowalem wszystkich postaci danego koloru tylko je wstawilem -_-
Používateľov profilový obrázok
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Príspevky: 2526
Dátum registrácie: Št Jan 04, 2007 9:45 pm
Bydlisko: Gorzów Wlkp.
Kontaktovať používateľa:

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Príspevok od používateľa Antitheus »

Z tego, co pamiętam możesz użyć filtru. Jeśli jednostka strony X znajdzie się w arei -> zmień stronę. Zbyt długo nie miałem do czynienia z Sailem, więc nie jestem w stanie napisać Ci kodu z pamięci :)

Edit:
http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... tions/F/pl
FilterUnitsInArea
Používateľov profilový obrázok
Adam_1993
Soldier level 2
Soldier level 2
Príspevky: 37
Dátum registrácie: So Máj 24, 2014 6:09 pm
Bydlisko: Irlandia Limerick

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Príspevok od používateľa Adam_1993 »

Antitheus napísal:Z tego, co pamiętam możesz użyć filtru. Jeśli jednostka strony X znajdzie się w arei -> zmień stronę. Zbyt długo nie miałem do czynienia z Sailem, więc nie jestem w stanie napisać Ci kodu z pamięci :)

Edit:
http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... tions/F/pl
FilterUnitsInArea

nie moge otworzyc strony -_-
Používateľov profilový obrázok
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Príspevky: 4166
Dátum registrácie: Ut Júl 07, 2009 9:13 pm
Bydlisko: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovať používateľa:

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Príspevok od používateľa Serpent »

Adam_1993 napísal:Tak jak w tytule potrzebna pomoc z kodem na zmiane sidu z 4 na 1 jezeli bohater dojdzie do area terenu_bazy
Zmiana wszystkich jasnoniebieskich na niebieski?

Spoiler: kod1

Kód: Vybrať všetko

Every 0$01 trigger IsInArea(bohater, area) do
var i, filter;
begin

       filter := FilterAllUnits([f_side, 4]); // nie uwzględniam dokładnie czy tylko ludzie czy też inne jednostki

       for i = 1 to filter do
       begin
         SetSide(filter[i], 1); // zmieniam wszystkim po kolei stronę
       end;

End;
Adam_1993 napísal:... i kod po przejeciu bazy zeby byl dialog.
Niezbyt kumam o jakie przejęcie ci chodzi, najprościej więc będzie dodać warunek.
Spoiler: kod2

Kód: Vybrať všetko

Every 0$01 trigger GetSide(ident_magazynu) = your_side {lub dany numer strony} do // *
begin
// dialog np.
Say(dowodca, 'D-1');
end;

// * - your_side zwraca stronę ustawioną w map preferences czyli stronę gracza ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Napísať odpoveď