Na Tropie MacMillana
Posted: Fri May 08, 2015 12:11 pm
Jak już nastąpił ostatnio taki wysyp zapowiedzi/prawie gotowych modów to i ja dodam swoje dwa grosze. Mod opiera się na fabule oryginału. Szybki wgląd na sytuację :
Nacja gracza = Ru
Główna postać = Pakryszkin
Ilość misji = 5/5
Misje = rozbudowane/ciekawe/długie
Język = Polski (Angielski planowany)
Data publikacji = 27.05.2015
Link = Na Tropie Macmillana
Wersja = 1.2
Autor = Markok
Podziękowania = Jeanks za poradniki (to dzięki niemu w ogóle tu piszę), Serpent i Antitheus za porady i wgląd do waszych modów
Myślę, że jak na pierwszy mod bez absolutnej wiedzy o programowaniu, będziecie zaskoczeni (mile, rzecz jasna, zaskoczeni)
Skupiłem się w całości na SAIL'u, czymś jeszcze do niedawna nie do przeskoczenia dla mnie, więc mapy i fabuła są jakie każdy widzi. Jeśli przyjmiecie go dobrze, może dodacie mi sił do tworzenia moda z prawdziwego zdarzenia, jak na razie ten MacMillan nieźle mnie nadszarpnął, miałem większe plany ale finalnie zostało to co jest
Od razu zaznaczę, że mod nie jest łatwy i też nie miał taki być, jak nie dajecie rady to i zielony guzik wam nie pomoże, przepraszam też za mały poślizg, jednak tworzenie misji, a ich balansowanie to dwa światy, jeden gorszy od drugiego, miłej gry! 
AKTUALIZACJA
Wersja 1.2 wydana. Zaimplementowano liczne poprawki i usprawnienia, także w zakresie często przywoływanej trudności moda (z którą nie wszyscy mieli problemy..). Uwaga! Włączać mod w ingame'owym mod launcherze, inaczej dziwnie nie ładuje moda.
Nacja gracza = Ru
Główna postać = Pakryszkin
Ilość misji = 5/5
Misje = rozbudowane/ciekawe/długie
Język = Polski (Angielski planowany)
Data publikacji = 27.05.2015
Link = Na Tropie Macmillana
Wersja = 1.2
Autor = Markok
Podziękowania = Jeanks za poradniki (to dzięki niemu w ogóle tu piszę), Serpent i Antitheus za porady i wgląd do waszych modów
Myślę, że jak na pierwszy mod bez absolutnej wiedzy o programowaniu, będziecie zaskoczeni (mile, rzecz jasna, zaskoczeni)

Skupiłem się w całości na SAIL'u, czymś jeszcze do niedawna nie do przeskoczenia dla mnie, więc mapy i fabuła są jakie każdy widzi. Jeśli przyjmiecie go dobrze, może dodacie mi sił do tworzenia moda z prawdziwego zdarzenia, jak na razie ten MacMillan nieźle mnie nadszarpnął, miałem większe plany ale finalnie zostało to co jest


AKTUALIZACJA
Wersja 1.2 wydana. Zaimplementowano liczne poprawki i usprawnienia, także w zakresie często przywoływanej trudności moda (z którą nie wszyscy mieli problemy..). Uwaga! Włączać mod w ingame'owym mod launcherze, inaczej dziwnie nie ładuje moda.