Page 1 of 1
Audacity
Posted: Sun Jun 07, 2015 2:21 pm
by MasterKiller
Chcialem testowo nagrac pare dialogow, no i ustawiam w tym rozwijanym menu w glownym kwadracie z dzwiekiem(z tymi wykresami) 16-bit, 22,05 kHz, Mono, zapisuje dzwiek w formacie 16-bit PCM WAV(Microsoft), ale oczywiscie nie dziala. Gdy otwieram ponownie zapisany plik, w tym kwadracie ukazuje mi sie napis Mono, 22050 Hz, 32-bitowy float. Wtf?
PS
nie wiem czy ja dobrze zrozumialem tutorial na ow supporcie: jak dialog ma identyfikator dial1 i jest w pierwszej misji, to .wav ma miec nazwe 01_ial1 ?
Re: Audacity
Posted: Sun Jun 07, 2015 2:29 pm
by Serpent
To nie szkodzi że tak jest napisane, będzie działać.
dial1 = 01_ial1
Re: Audacity
Posted: Sun Jun 07, 2015 2:45 pm
by MasterKiller
Dobra, udalo mi sie zapisac jak trzeba, otwiera sie 16-bitowe mono, 22050 Hz i nie dziala. Plik nazywa sie 01_ial.wav
Re: Audacity
Posted: Sun Jun 07, 2015 2:46 pm
by Antitheus
Przykład:
btw. edytowalem swój post na coś bardziej przydatnego.
Re: Audacity
Posted: Sun Jun 07, 2015 3:16 pm
by MasterKiller
probowalem zarowno 01_dial1 jak i 01_ial1 i nie dziala.
Re: Audacity
Posted: Sun Jun 07, 2015 3:33 pm
by Nefarem
Zobaczy czy w dobrych folderach masz, otwórz sobie Data2.owp bo tam są spakowane pliki audio.
Re: Audacity
Posted: Sun Jun 07, 2015 3:38 pm
by Antitheus
Właśnie sprawdziłem. Wszystko śmiga mi bez żadnego zarzutu.
- Plik audio: Ścieżki/Zmień próbkowanie - 22050; Eksportuj: 16-bit PCM Wav
- Nazwa pliku: 01_test-jmm-1.wav
- Ścieżka: E:\SteamLibrary\SteamApps\common\Original War\mods\el\sound\Dialogs\Am\01
- Nazwa dialogu: dtest-jmm-1
- Komenda: Say(Fajfer,'dtest-jmm-1');
Nefarem - audio są pakowane w Disc2.
Re: Audacity
Posted: Sun Jun 07, 2015 5:15 pm
by MasterKiller
Aaaa, bo to musi byc jeszcze folder misji <facepalm>.. w takim razie na co 01_ z poczatku

?
#justoriginalwarthinks