Cox And Moszna Adventures

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
3nichilat0
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Fri Jan 29, 2016 6:44 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by 3nichilat0 »

No fakt 1 godzina pisania na 12 min gry. Sam się sobie dziwie. ;P
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1247
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Creative »

Obiecuję poprawić wszystkie opisane błędy tutaj.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Nefarem »

@Szymiew W Cox Mosznie wszystkie aspekty można wyjaśnić tylko potrzeba do tego ludzi.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Serpent »

Myślałem że zrobisz postępy Blackmen, a tobie się nawet awatarów nowych nie chciało zrobić. Rozumiem nowe mapy ale awatary?!

Jeżeli nie robisz postępów w programowaniu to się cofasz (podobnie w innych dziedzinach) ;d

Dodatkowo mówiłeś że testowałeś moda, a wczoraj na strimie u Szymiewa widać było że nie zabezpieczyłeś EON'a. Przykładowy gracz zawsze dąży do sprawdzenia wszystkiego więc to zrozumiałe że będzie chciał wejść do EONa zeby sprawdzić co się stanie.

Moim zdaniem robienie misji na ilość to nie jest sposób na zrobienie dobrego moda.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1247
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Creative »

1.0.1
- usunięte AI z 3 misji
1.0.2
- poprawki dialogów od 1 do 6 misji
- wrogowie już atakują środek bazy w 3 misji

Reszta później ;)
Image
User avatar
Krotos
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 47
Joined: Thu Nov 04, 2010 4:37 pm
Location: Poland

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Krotos »

3nichilat0 wrote:
Wrażania z moda:

Błędy ogólnie:
-Zapisywanie postaci? Proszę... po 2 misji wszyscy oprócz John-a dostają random-owe poziomy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 1 [BlueSky] Część 1

Opis:
Przechodzimy jak misje AM7 "Czas Zemsty". Niszczymy pierwszą linię następnie do prawego dolnego rogu i jesteśmy na miejscu.
Niszczymy przy tym 2 bunkry i 4 żołnierzy.
(Osobiście przebiegłem mapę bez niszczenia i zabijania czegokolwiek.)

Poziom trudności : 0/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 1 [BlueSky] Część 2

Opis:
Idziemy. Czytamy. Idziemy. Opracowujemy 2 technologie. Koniec

Błędy:
-Po wejściu do EON-a jednostki znikają a misja leci dalej.

Dialogi i inne teksty:
"Przeprowadz(ź) badania nad rozwinięciem technologii syberytu do stopnia 2."

Poziom trudności : -10/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 1 [BlueSky] Część 3

Opis:
Czytamy i koniec.

Błędy:
-Po wejściu do EON-a jednostki znikają a misja leci dalej.

Poziom trudności : -10/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 2 [Podróż w Przeszłość]

Opis:
Szukamy towarzyszy i niszczymy małą bazę wroga. Koniec.

(Osobiście znowu przebiegłem etap zbierania załogi bez zabijania przeciwników i wróciłem na górkę ale już z odciąganiem wroga. A na koniec speed-run przez zbrojownię i koniec. Dla podniesienia poprzeczki miałem na start 2 inżynierów.)

Poziom trudności : 2/10
(Ze względu na możliwość zmiany profesji postaci w poprzedniej np. 2 naukowców)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 3 [Spotkanie]

Opis:


Błędy:
-Każda postać o profesji inżyniera dostaje pierdolca i po prostu sobie biega pomiędzy wieżami.
-Mimo braku jakichkolwiek badań dostajemy medal za wykonanie badań.
-Zmieniamy inżynierów na inna profesje i cofamy całe wojska w lewy dolny róg mapy. (Po kilku minutach wygrywamy.)
-Wrogowie niszczą tylko wieżyczki i nie wchodzą w głąb bazy.

Dialogi i inne teksty:
"- Zbliża się odział amerykanów w waszym kierunku, są dobrze uzbrojeni. Dwa Średnie wozy z ciężkim działem(podwujnym działem), karabinem gatlinga i dwa małe(średnie) z wyż(rz)utniami rakiet. Ogólnie oddział dziesięcioro osobowy."
"Zrozumiałam, normalnie jeden po drugim. Bronimy panowie i panie, bez ocia(ą)gania."
"Tą bazę zabieram którą Ci dałem. Nie będziesz już nią dowodził tylko daje ją dla innych, tobie dam inną bazę."
"Dlatego, że moja baza jest bezpieczniejsza niż ta którą ja Ci dałem."
"Znaleźliśmy przejście w jaskini, teraz tylko potrzeba grupę ludzi aby udali sie(ę) na "
"Kpr.Dorian, prosze(ę) uderzyć na wrogą bazę całym dostępnym personelem."
"Kimiko wszyscy są cali i zdrowi. Alex wraz z Moną badają jaskinię, Amanda i Max na północ od nas aktualnie obserwują Amerykańską bazę, zaś Demi jest z Kenem w głównej bazie. Mnie Alex zostawił(powierzył) dowodzenienad(dowodzenie nad) tą bazą."
"Teraz jestem kapralem, John jesteśmy na wojnie. Mieliśmy szczęście znajdując ten teren, tu możemy bronić się(tutaj możemy się bronić ponieważ), jest tylko jedna droga która do nas prowadzi."

Poziom trudności : 0-2/10 (Zależy jak rozegramy misje)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 4 [Uczucia]

Opis:
Atakujemy 1 bazę od góry (żołnierze wyjdą z bunkrów). Natychmiast biegniemy w prawy górny róg mapy i czekamy na posiłki. Po dostaniu posiłków atakujemy 2 bazę od północnego-zachodu (niema obrony) i wybijamy personel bazy który nie obsadza budynków. Na koniec magazyn i koniec misji.

Błędy:
-Abdul nie ucieka Gdy go się zaatakuje.
-Przeciwnik nie niszczy naszej bazy gdy jest pusta.
-Przeciwnicy w 2 bazie nie obsadzają budynków.

Dialogi i inne teksty:
"Chodz(ź)cie do nas, przydacie się nam w godzinach próby."
"Że tam są a(A)rabowie? Zapewne, a z tego co się dowiedziałem, jest ich nie wielu."
"Poruczniku Cox ma PAN wziąć z(ze) sobą ludzi i w razie kontaktu z wrogiem podjąć odpowiednie kroki. Czy to zrozumiałe!?"
"Idę do bazy po mojego mastodonta, bo Omar zwkleka(zwleka).."
"Żołnierzu n(m)asz jakiś kolegów?"

Poziom trudności : 0/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 5 [Złoża Ropy] Część 1

Opis:
Wykonujemy zadania i na tym koniec.

Błędy:
-Mimo nie zbudowania kopalni syberytu w połowie misji jest odhaczana na iście zadań.

Dialogi i inne teksty:
"Żol(ł)nierzu idźcie zameldować, iż pozbyliśmy się Głównego dowódcę(y) Arabów, do tego mamy plany złóż ropy."
"Ciekawe czy tam znajdują się jakies(ś) bazy?"
"Będziemy musieli się dowiedzieć, z mapy wynika, że ta droga doprowadzi nas(nas doprowadzi)."
"Będzie trzeba też coś zrobic(ć) z tymi małpami. Może przeszkolimy je na inżynierów(kierowców) i nauczymy ich nosić broń?"
"John, zabezpiecze(y)liśmy złożę."
"Teraz gdy małpoludy nauczyli się nosić broń, teraz zbudujmy pojazd sterowany maupoludem(przez małpoluda)."
"Pojazd sterowany przez mau(ł)poluda zbudowany."
"Tak, o to(oto) one."
"Hmm...Ken pewnie się ze mna(ą) zgodzi, ale się zapytam go jeszcze."

Poziom trudności : 0/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 5 [Złoża Ropy] Część 2

Opis:
Idziemy do bazy budujemy dwie zbrojownie zamiast bunkrów i koniec czekamy. Kilkanaście ataków później wygrywamy ze wszystkimi medalami.

Błędy:
-Medal mimo braku wybudowanego pojazdu z miotaczem ognia.

Dialogi i inne teksty:
"A więc w skrócie, mamy plany gdzie znajdują się główne złoża ropy i chcemy tam założyc(ć) drugą zaraz po was(???) bazę wypadową, ale potrzebujemy ludzi do tego."
"Będę tam kierował co jakiś czas nowych ludzi, więc starajcię(e) się jej nie stracić. Bez odbioru."
"John, zobacz Arabowie jednak zacze(ę)li już tu budować baze(ę)."
"Towarzyszu natkne(ę)liśmy się na wiele złóż ropy."
"Tutaj Rosjanie, wiemy, że jesteście w posiadaniu dużych złóż ropy. Jedynie chcemy abyście oddali nam złoża, wzamian(w wzamian) pozwolimy wam odejść wolno."


Poziom trudności : 0/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 6 [Prawdziwe oblicze Maxa i Amandy]

Opis:
Znajdujemy bazę, idziemy do buldożera, niszczymy dwa bunkry bazookerami od zachodu po czym wchodzimy ostrożnie do bazy i niszczymy magazyn koniec.

Błędy:
-Naukowiec ma pierdolca, ale mu po chwili przechodzi.
-Mimo wdania się w zaznaczoną strefę zadanie nie jest odhaczane.

Dialogi i inne teksty:
"Nie mogę się skontaktować z Alexem, mam jakieś zakłu(ó)cenia idź na zwiad i zobacz czy ktoś nam nie przeszkadza."
"Spokojnie, napewno(na pewno) nie wrogiem. Miałam tutaj na was poczekać. Zaraz, a gdzie reszta?"
"Już tłumaczę, pozwól dokończyć. Tak więc, gdy znaleźliśmy miejsce bitwy wszędzie leżały zwłoki, szukaliśmy kogokolwiek żywego, ale nic, same tylko zgliszcza i zniszczony sprzęt, to też tu nagle(odchodząc), kilkaset metrów od pola bitwy natrafiliśmy na trójkę umierających r(R)osjan."
"Niestety, byli na tyle ranni, że nie zdołało się ich uratować, ale za to ich sprzęt po mimo kilku zadrapań był całkiem sprawny, to też go wzie(ę)liśmy. Na chwilę obecną wiemy jak strzelać, co do reszty potrzebujemy czasu na przebadanie całości."
"Ken, tu Demi. Baza wroga została zniszczona, powtarzam baza wroga została zniszc zona(zniszczona)."
"Opó(u)ściłeś bazę i zostawiłeś ludzi na pewną śmierć, sraczka od Ciebie jest ładniejsze bo kolorowe :P"

Poziom trudności : 0/10

CDN...
Ps.
Ktoś to testował???
Jak już to podwÓjne działa (a nie podwujne, brrr) i w zamian a nie w wzamian. :P
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1247
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Creative »

Xander wrote:
- wrogowie już atakują środek bazy w 3 misji
czyli zamiast zostać w bazie, polecam sobie pójść gdzieś indziej, jednostki wtedy wjadą do środka bazy i na tym się skończy :D
To nic nie da. Ustawiłem tak by wrogowie atakowali skład. Jeśli zniszczą skład to GG.
Image
3nichilat0
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Fri Jan 29, 2016 6:44 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by 3nichilat0 »

Misja 10:
-Lekkie lagi.
-Masakryczne lagi przy falach!!!!
-Po każdej fali do naszej bazy wjeżdżają 3 syberytówki i stoją...
Image
Cel misji : ''Nie dopuść by wrogowie zbudowali bomby syberytowej.'' faktycznie ma sens.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1247
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Creative »

3nichilat0 wrote:Misja 10:
-Lekkie lagi.
-Masakryczne lagi przy falach!!!!
-Po każdej fali do naszej bazy wjeżdżają 3 syberytówki i stoją...
Image
Cel misji : ''Nie dopuść by wrogowie zbudowali bomby syberytowej.'' faktycznie ma sens.
Poprawiłem ten kod ataku. Musisz pobrać jeszcze raz moda jeśli masz no steam, i uruchomić ponownie misję.
Image
User avatar
Beholder
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 15
Joined: Wed Dec 02, 2015 6:44 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Beholder »

Znalazlem w koncu czas by zagrac w tego moda i ... ech ... . Od czasow bety ktora dostalem i szybko z niej zrezygnowalem to nie wiele sie zmienilo.
Misje jak byly tak dalej sa zalosnie latwe, AI ktore przejmuje nad inzynierami kontole, dialogi nie wiem kto je pisal (pewnie blackmen) ale sa pisane co najmniej dziwnie i nie wiadomo o co w nich chodzi. Strasznie chaotycznie napisane.
Mechanika misji nie wiele sie rozni od pozostalych modow z trylogi czyli Sniper Mod i Niezniszczalni, poziom jest taki sam jak byl. To w ciaz sa te same mody.
Mozna poprawic sobie jedynie humor czytajac dialogi to chyba jedyny + ktory juz wczesciej nauwazyl MasterKiller.

Dodatkowo takiego lenistwa to jeszcze nie widzialem, zeby nawet swoich avatarow do postaci nie zrobic, juz rozumiem mapy (co tam ze 3 mod z rzedu ale mapy nadal z kampanii) ale tak prosta rzecz jak avatary no to juz cos jest nie tak.
Dodatkowo to zauwazylem ze wszystkie swoje mody to ida na ilosc misji a nie na jakosc.
Podejrzewam ze te 2 zblizajace sie pseudo dodatko to bedzie taka sama tandeta jak to co teraz jest.

O bledach nie chce mi sie pisac poniewaz od czasow gdy mi wyslales bete to bledy sa te same jak byly (pewnie nikomu nie chcialo sie testowac tego gowna).
Ogolnie to najwieksza beke mialem z AI jak easy targetow to jeszcze nie widzialem.
Ciekawe skad tak ch**owe AI wziales bo raczej watpie zebys je sam napisal po za tym juz pisali ze skopiowane.

Ech to tyle z moich rozmyslan ;/
Spoiler:
Image
Image Omnomn nom nom
Image
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by 15DarkMaster1987 »

co do dialogów to mogę powiedzieć iż przed wydaniem moda ja je pisałem i przesłałem, ale czy cokolwiek się w nich zmieniło to zaraz zobaczę ( nie jestem uzdolniony gramatycznie i zastanawiam się czy były one przepisywane, czy też metodą "edycja, kopiuj, wklej" ) :P
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by 15DarkMaster1987 »

ehh...
brak słów...
miałem wielkie nadzieje, ale...
wszystko samo za siebie mówi...
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1247
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Creative »

15DarkMaster1987 wrote:ehh...
brak słów...
miałem wielkie nadzieje, ale...
wszystko samo za siebie mówi...
No mów o co chodzi.
Image
User avatar
Beholder
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 15
Joined: Wed Dec 02, 2015 6:44 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Beholder »

15DarkMaster1987 wrote:ehh...
brak słów...
miałem wielkie nadzieje, ale...
wszystko samo za siebie mówi...
Nastepnym razem jak chcesz pisac scenariusz do moda, to zwaz komu go dajesz. Po 2 modach ktore zrobil Creativ powinienes wiedziec (szczegolnie ze dluzej go znasz) jaka ma opinie jesli chodzi o robienie modyfikacji.

Creative, Darkmasterowi chodzi o to (bo zbyt kumaty nie jestes) ze liczyl ze wykorzystasz lepiej napisany przez niego scenariusz, poprawisz swoje umiejetnosci modderskie i zrobisz porzadna modyfikacje. Ale niestety spierdoliles to po calosci i teraz jest mu wstyd za Ciebie.
Image Omnomn nom nom
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1247
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Post by Creative »

Zrobiłem tak jak umiałem, gdybym umiał to bym zrobił lepiej. Robię tak jak umiem.
Nikt nie karze wam grać w mojego moda. Robię mody dlatego, że lubię to robić i nikt mi nie zabroni.
Image
Post Reply