Page 1 of 1

Something is different.... #262

Posted: Thu Dec 31, 2015 11:00 pm
by stucuk
Image

#262

Re: Something is different.... #262

Posted: Fri Jan 01, 2016 12:42 am
by Szymiew
Cargo bay test (200) ;)

Re: Something is different.... #262

Posted: Fri Jan 01, 2016 12:55 am
by Krotos
Szymiew wrote:Cargo bay test (200) ;)
Yup. Rozmawiając z Serpentem dowiedziałem się, że pojemność komory jest niemodowalna, więc pogadałem ze Stu i spytałem się, czy dałoby radę to zmienić. Oto rezultat. ^^

Re: Something is different.... #262

Posted: Fri Jan 01, 2016 1:36 am
by Gelwe
stucuk wrote:Image

#262
:arhello: +1

Re: Something is different.... #262

Posted: Fri Jan 01, 2016 5:10 am
by Backero
Całkiem spoko rzecz, gdyby cięższe podwozie miało możliwość transportowania większej ilości (choć może nie aż 200) :)

Re: Something is different.... #262

Posted: Fri Jan 01, 2016 8:47 am
by Szymiew
+1 Do jakiejś "ulepszonej komory" trzeba by mieć nowy model. Ale jakby się pojemność komory po prostu skalowała z rozmiarem podwozia? ;D (opcjonalnie oczywiście, do modów itp.)

Re: Something is different.... #262

Posted: Fri Jan 01, 2016 9:53 am
by Creative
Nice.

Fajnie jak by dało się zrobić by w koszarach robiło się ludzi za surowce ;D

Re: Something is different.... #262

Posted: Fri Jan 01, 2016 1:25 pm
by Terminat
Niemożność "produkowania" ludzi jest właśnie jednym z motywów Original War.

Re: Something is different.... #262

Posted: Sat Jan 02, 2016 12:40 pm
by Krotos
Bartek Sz. wrote:Nie, zmienianie surowców na ludzi to chybiony pomysł... Ta gra straciłaby klimat, a za to ją cenię, że nie można produkować ludzi i trzeba o każdego z nich walczyć. Co do komory, jeśli byłoby to skalowalne z podwoziem, to jak najbardziej jestem na tak. Całkiem przyjemna sprawa by to była. Na multi na pewno by to troszkę pomogło :D
Sama zmiana nie ma żadnego wpływu na komorę obecnie istniejącą w grze. To po prostu dodatkowa funkcjonalność dla modderów. Rozmawiając ze Stu, dowiedziałem się, że można teraz - oprócz samej komory - dostawiać jej broń, gdyż teraz sama funkcja komory jest niezależna od "broni", jaką jest komora w grze.

Inaczej mówiąc - można będzie robić w modach takie zabawki jak np. lekka komora arabska wyposażona w balistę czy karabin maszynowy na szczycie czy np. ciężką komorę radziecką z wyrzutnią rakiet jako formą obronną. Same komory w obecnym OW pozostają niezmienione. :P