Page 1 of 2
Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 2:13 pm
by czeresniaczek1
Edytowałem postać w start.txt do 10 poziomu po włączeniu moda postać ma 10 poziom natomiast doświadczenie na 0.Po przejściu do następnej misji jest tak samo.Moje pytanie jak edytować daną postać tak aby zachowała zdobyte doświadczenie w następnej misji.?
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 2:37 pm
by Xander
tutaj masz poziomy jakie postacie mają w .txt, natomiast obok ich rozpoczynające punkty doświadczenia.
Idziemy do saila, wczytujemy w 1 misji postać z takiej komendy:
następnie pod koniec misji, zapisujemy postacie jakie chcemy (główni bohaterzy na 100%... tak sądzę D: Blackmen po prostu tworzył co każdą misje od nowa postać.)
Reward służy do przyznaniu dodatkowych umiejętności pod koniec misji, nie wymagane. Chodzi nam o zapis postaci.
Następnie w nowej misji musimy wczytać zapisaną postać

Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 3:17 pm
by czeresniaczek1
Dzięki.
Nie działa wywala z takim logiem
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 3:24 pm
by Krotos
Error log mówi Ci, co jest konkretnie nie tak.
W linii 133 nie masz jakiejś definicji bądź wyzwalacza, której kod oczekuje, byś ją wprowadził. Musiałeś coś pominąć.
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 5:08 pm
by Xander
co w 133 linijce masz napisane czeresniak?
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 5:31 pm
by czeresniaczek1
Sail>pelope
Heike = NewCharacter('Heike');
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 5:46 pm
by Serpent
Treść błędu mówi dokładnie że kod jest poza blokiem.
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 7:45 pm
by czeresniaczek1
Gdziekolwiek wpiszę w Sailu Heike = NewCharacter('Heike'); ,to albo wyświetla błąd , a jak się załaduje to Heike nie wchodzi di Eona.
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 8:06 pm
by Xander
daj nam cały moduł ze stworzeniem hejke oraz cały start.txt z tymi informacjami tych postaci których robiiłeś
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 8:18 pm
by czeresniaczek1
Nie robiłem moda.Mod McBenn-arabiancampaign.
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Wed Jan 13, 2016 9:25 pm
by Xander
a więc po prostu chciałeś mieć 10 poziom hejke od samego początku?
no łatwe do zrobienia, le jak problemy wyskakują to weź napisz do mcbena, to jego mod w końcu
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Sat Jan 16, 2016 7:48 am
by czeresniaczek1
Problem rozwiązany temat do zamknięcia.
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Sat Jan 16, 2016 9:01 am
by czeresniaczek1
Nie zamykać następne pytanie.
Czy sail ogranicza poziom postaci w start txt?.
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Sat Jan 16, 2016 9:32 am
by Nefarem
To raczej gra ogranicza.
Re: Edycja postaci w start.txt
Posted: Sat Jan 16, 2016 9:44 am
by czeresniaczek1
Po wklejeniu takiego kodu w saliu
export ident1;
export function Heike_to_lvl_15;
begin
PrepareHuman(1,class_soldier,15); // 15 to lvl15
hc_importance:=0;
hc_name :='';
uc_nation:= you;
uc_side:=2;
hc_noskilllimit := true;
ident1=CreateHuman;
PlaceUnitXY(ident1,x,y,false);
end;
taki błąd:
jeżeli wpiszę zamiast you ar również wyświetla się błąd,tylko zamiana linijki Linking error at Export line 13: undefined identifier 'ar'!.