GMod - zapowiedź

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Awatar użytkownika
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posty: 92
Rejestracja: pn maja 23, 2011 6:34 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: archanix »

Szulce pisze:
Nefarem pisze:"Leje na maszynę" Nie wiem czemu ale mam z tym tekstem złe skojarzenia i niektóre osoby mogą wiedzieć o co chodzi :D .
Akurat w tym wypadku zbieżność jest przypadkowa, bo nie mam bladego pojęcia, o co chodzi. :D
Widocznie nigdy psa nie miałeś :D
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta. :D Stay tuned! :amhello:
Obrazek
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Creative »

Szulce pisze:Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta. :D Stay tuned! :amhello:
A możesz dokładnie opisać co zrobiłeś do tej pory?
Obrazek
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posty: 1108
Rejestracja: sob sty 15, 2011 8:13 pm
Lokalizacja: Noxus

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Nefarem »

Owalam się z robieniem mapy i tak jest :D
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Awatar użytkownika
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posty: 693
Rejestracja: ndz maja 25, 2014 2:06 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Gelwe »

Szulce pisze:Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.
Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map :arhello:
Creative pisze:Obrazek
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative pisze: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Gelwe pisze:Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map :arhello:
Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła. :?
Obrazek
Awatar użytkownika
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posty: 693
Rejestracja: ndz maja 25, 2014 2:06 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Gelwe »

Szulce pisze: Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła. :?
Polecam Bryce, tworzenie mapek w nim jest w miarę proste, jedyną trudnością jest odpowiednie ustawienie kamery żeby uzyskać podobną perspektywę jak w OW.
Creative pisze:Obrazek
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative pisze: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Jeżeli prostsze, niż w Photoshop' ie, to spróbuję. Na razie, jak już wspominałem, brak mi chęci do tego wszystkiego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posty: 1108
Rejestracja: sob sty 15, 2011 8:13 pm
Lokalizacja: Noxus

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Nefarem »

Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Awatar użytkownika
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posty: 2526
Rejestracja: czw sty 04, 2007 9:45 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Antitheus »

Nefarem pisze:Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .
https://original-war.net/articles.php?a=Quiz1
To wypełnij w międzyczasie ankietę.
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Mała aktualizacja - pomimo tego, iż map praktycznie nie ruszyłem, nie oznacza to, że prace stoją:
- Aktualnie dopracowywane są konteksty fabularne i małe niedociągnięcia w pierwszej misji,
- Wskazówki wyświetlają się poprawnie

Nie mam jednak punktu zaczepienia odnośnie GM Editor' a i kontaktu ze Stucuk' iem. Postęp prac postaram się zamieszczać w temacie na bieżąco. Ewentualne pytania również mile widziane. :amhello:
Obrazek
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Creative »

W takim tempie mod ujrzymy w 2020r. Ale powodzenia :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Zapewne wielu z Was nie wierzyło, ale oto jest - mapa do misji 02:
Spoiler:
Obrazek
Jest to moja pierwsza, wykonana samodzielnie, mapa (podziękowania dla Serpenta za porady :D ), więc proszę o wyrozumiałość. :amhello:
Obrazek
Awatar użytkownika
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posty: 4166
Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Kontakt:

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Serpent »

Popraw kolor trawy w colors.txt :P
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Zablokowany