Page 1 of 1

Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 1:00 am
by Diatkłow
Jak zrobić aby dana baza była niewidoczna, ale sojusznicza?
Mam ten problem, że są niewidoczni, lecz agresywni wobec mnie. Tak jestem zielony w tych sprawach, szukałem na tych poradnikach czy coś, ale nic nie mogę znaleźć.

DoNotAttack próbowałem, lecz wciąż atakuja

// Jest moze spolszczonie danych komend Saila jak jest to Tool>Identyfi

Re: Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 9:57 am
by Serpent
Za widok sojusznika odpowiada funkcja ChangeSideFog(s1, s2) i nie ma znaczenia stosunek obu stron.

Re: Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 1:01 pm
by Diatkłow
To wiem, lecz chodzi mi aby przykladowo : (6) - rosyjski różowy oddzial nie atakował (3) - rosyjskiego czerwonego oddziału

Re: Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 1:24 pm
by Don Hard
Możesz ustawić, aby side 3 i 6 były względem siebie neutralne. W ten sposób nie będziesz widział bazy side 6 i nie będą oni cię atakować.

Re: Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 2:47 pm
by Diatkłow
Hmm, a powidz mi jak to ustawić? W sensie ustawiłem na neutral, lecz są przyjaźni wobec każdego, jakiś kod do Saila odpowiedni jest?

Hmm... drugi problem , podczas wprowadzania kodu do saila, aby moj bohater się pojawił wyskakuje mi otóż taki błąd przy kompilacji
http://i65.tinypic.com/14nky9x.jpg

Re: Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 3:13 pm
by Nefarem
Co do tego 2, masz już w kodzie raz użytą komendę "starting" .

Re: Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 3:14 pm
by Serpent
@Diatkłow
Masz dwa bloki Starting, co jest niedopuszczalne. Co do drugiego, wejdź w zakładkę Mission>Attitudes i tam sobie wyklikaj co chcesz.

@DonHard
Przeczytaj mój post wyżej. Dyplomacja nie ma wpływu na to czy widzimy daną stronę czy też nie!

Re: Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 4:48 pm
by Diatkłow
EXPORT DEM1, DEM2;

Starting
Begin
InitUc;
uc_side := 3;
uc_nation := nation_russian;

InitHc;
hc_name = 'Anderi Diatłow';
hc_class := 4;
hc_skills := [1,2,1,3];
DEM1 = CreateHuman;
PlaceUnitXY(DEM1, 53, 98, true);


CenterNowOnUnits(DEM1);
wait(0$2);
Say(DEM1, 'text1');
wait(0$2);
SayRadio(DEM2, 'text2');
Say(DEM1, 'text3');

ChangeMissionObjectives('O1');
SetAreaMapShow(Area01, true);
end;

ComEnterUnit(ABC,D2);
ComEnterUnit(ABC1,D1);
ComEnterUnit(ABC2,F2);
ComEnterUnit(ABC3,D3);
ComEnterUnit(A1,D5);
ComEnterUnit(A2,D5);
ComEnterUnit(A3,D5);
ComEnterUnit(A4,D5);
ComEnterUnit(A5,D5);
ComEnterUnit(ABC5,D6);
End;

Poczytałem, lecz nie doszedłem do tego, cos wpisac aby funckje "ComEnterUnit" działały? próbowałem
"Function moja_funkcja;
begin'
lecz nie wchodzą do budynkow :v

Re: Sojusznicy

Posted: Sat Feb 25, 2017 6:50 pm
by Serpent
To są podstawy, milion razy omawiane na forum. Wystarczy poszukać.