Page 1 of 2
Edytor OW/SAIL - Budynki i pojazdy z postaciami
Posted: Tue May 01, 2007 1:14 pm
by Blashix

Małe pytanie.
Jak zrobić w edytorze/na mapie - żeby:
np. naukowiec był już w laboratorium ?
np. żołnierz siedział odrazu w bunkrze ?
(Próbowałem obok stawiać ale i tak za **** nie wbijał sam.)
Ps. Może mi któryś z adminów wywalić "Folkner - masz lol" Według mnie to nie jest recenzja ^^ -1

Posted: Tue May 01, 2007 1:24 pm
by Phantom
A gdzie się podział post za który dostałeś ten -
Posted: Tue May 01, 2007 1:30 pm
by Folkner
W edytorze jest zakładka ''mode'' kliknij tam na game mode i powsadzaj ludziki do budynków...
btw: ja też mam fajne opisy tych - np.
-głos za głos;o
wogóle nie wiem po co ten caly system reputacji

:)
Posted: Tue May 01, 2007 1:39 pm
by Blashix
Phantom - A nie wiem, wcieło go. :/
Folkner - OK THX Już wyjaśnione
(Też nie wiem ale drażni mnie to "-1" mam inne forum to tam są piwa i mam 60/0

)
Ps. Wyjaśnione, więc nie pisać off'topic.
Posted: Tue May 01, 2007 1:51 pm
by YuriStriatov
W sumie to tak jak folkner powiedzial zeby zrobic to nie jest zbyt dobre rozwiazanie podobno, lepiej ich sailem wsadzac z tego co Radzio mowil kiedys. Na forum juz chyba byl temat gdzies gdzie to bylo omawiane.
Posted: Tue May 01, 2007 2:14 pm
by Radzio
Tak, byl taki topic, ale sam nie pamietam gdzie... Problem z takim wsadzaniem ludzi do budynkow jest taki, ze pozniej edytor (i SAIL) nie bedzie mogl poprawnie zinterpretowac takiego polaczenia (ludka z budynkiem). Ludzi z poziomu edytora mozna wsadzac tylko do pojazdow.
:D
Posted: Tue May 01, 2007 2:36 pm
by Blashix
A więc lipton :/
Ja nic nie znalazłem na forum z wsadzaniem przez sail.
A nie możesz podać tutaje jakiś przykład ? (Te kodu sail'u)
Posted: Tue May 01, 2007 2:40 pm
by NNPlaya
Do wsadzania ludzi do budynków czy pojazdów: ComEnterUnit(ident_jednostki, ident_budynku); gdzie ident jednostki to identyfikator postaci, której rozkazujemy wejść do pojazdu/budynku, a ident_budynku to identyfikator budynku/pojazdu gdzie chcemy, aby postać weszła.
:D
Posted: Tue May 01, 2007 6:17 pm
by Blashix
Można prośic o cały kod ?
Jakoś ten "kawałek" nie podchodzi...
Posted: Tue May 01, 2007 7:07 pm
by Radzio
Jestem zwolennikiem zmuszania ludzi do samonauki, tak wiec podrzuce tylko link do tutka:
http://www.owsupport.com/?sect=tutorial ... lsyntax_pl
:D
Posted: Tue May 01, 2007 7:36 pm
by Blashix
Przeczytałem, popróbowałem i nic nie wychodzi :/
EDIT: lolz jak bym dodał starting to by gitara grała xD
Posted: Wed May 02, 2007 7:25 am
by Radzio
Posted: Sat Jun 09, 2007 7:24 pm
by padaka
A ja dobrą godzine nad tym siedze i nie kapuje :/
Czemu to nie wchodzi :
Starting
Begin
ComEnterUnit Travor_Kinder,Ru. breastworks;
End;
(probowalem tez wpisac nazwy w nawiacie i zamiast '_' uzywac ' ' ,
pisze ze costam 'end' of command expected , but Travor_Kinder found) :/
Posted: Sat Jun 09, 2007 8:09 pm
by NNPlaya
Code: Select all
Starting
Begin
ComEnterUnit(Travor_Kinder,breastworks);
End;
A gdzieś przepił nawiasy

??
Dodatkowo ident Ru. breastworks jest nieprawidłowy, gdyż zawiera spację.
Posted: Sat Jun 09, 2007 8:49 pm
by padaka
Dzieki

, mam jeszcze jedno pytanie

:
Czym mi moze zaszkodzic wejscie w game mode i zaplanowanie tego
