Zapytanie chciałem dodać po kodzie:
Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(berd,Area10) do
begin
CenterOnUnits(berd); //środkuje kamere
DialogueOn; // otwera dialog po dojsciu do arei
Say(winston, 'dialog3')
end;
Code: Select all
Case Query("Q1") of
1 : begin
end;
2: begin
end;
end
Co jest nie tak ?
Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(berd,Area10) do
begin
CenterOnUnits(berd); //środkuje kamere
DialogueOn; // otwera dialog po dojsciu do arei
Say(winston, 'dialog3')
end;
Case Query("Q1") of <<------------ O tą linikę się pluje
1 : begin
ForcedSay(berd, 'dialog6')
on enterbuilding(b,un) do
begin
if b=eon then
case un of
berd:if not killhim then
begin
wait(0$1);
savecharacters(berd,'B');
changemap('1','%_cont');
end;
end;
2: begin
DialogueOn; // otwera dialog po dojsciu do arei
Say(winston, 'dialog7')
(I misja odnowa, nie wiem jaki kod trza xD)
end;
end;