Jeśli jeszcze nie macie dość grania w to samo, to mam dla was ulepszoną wersję ow - do tej pory tylko kampania Rosyjska, w całości choć bez wątku przymierza.
Zmiany w modzie:
- Największą jest AI w praktycznie każdej misji, porównywalne z tym z Arabskiej Kampanii.
- Poprawione lub dodane nowe medale/cele drugorzędne, tam gdzie były niewykorzystane lub kiepsko zrealizowane pomysły
- Poprawione błędy, takie jak nie zapisywanie drugorzędnych postaci
- Trochę nowych (wcześniej niewykorzystanych) okrzyków
- Małpy mają większy skill i są przenoszone między misjami. Ogółem są bardziej przydatne.
- Masza dostaje teraz unikalny bonus do pancerza i szybkości, zależnie od podwozia.
- Można spotkać (i zabić) postacie z przeciwnej kampanii.
Od teraz mod ma również skirmish, czyli tryb potyczki z botami dostępny w single i multi player.
Wymaga wersji 3.0.9.268
Download v2.16
Steam version
Original Revamp
Re: Original Revamp
Czy zostanie ten projekt dodany oficjalnie do OW ?
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Original Revamp
WoW nice. Czekamy na strima z tego
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Original Revamp
Wątpię, bo to jednak jest tylko moja interpretacja tego wszystkiego. Mogę co najwyżej podesłać listę takich najprostszych i najbardziej oczywistych błędów które znalazłem na bugtracker. Bardziej myślałem o rozbudowaniu tego AI do poziomu prawdziwego skrimishu, tak żeby dało się go dopasować na kopiuj wklej do dowolnej mapy.
Do it!
Re: Original Revamp
Ruszenie kampanii to świetny pomysł. AI aż się prosiło o rozbudowanie. Moim zdaniem warto by było dodać opcję "challenge" - wszystkie trzy poziomy trudności, lecz z myślącym, przepisanym AI.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Original Revamp
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Original Revamp
Wrzuciłem poprawioną wersję po niedzielnym streamie.
Last edited by 0dd1 on Tue May 01, 2018 10:17 am, edited 1 time in total.
Do it!
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2061
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Original Revamp
Za 20 min stream u Dragon5fly z poprawek i testy kolejnych misji.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=G4RHi3HZIE0
Link: https://www.youtube.com/watch?v=G4RHi3HZIE0
Last edited by zoNE on Tue May 01, 2018 10:47 am, edited 2 times in total.
- 15DarkMaster1987
- Soldier level 5
- Posts: 166
- Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm
Re: Original Revamp
taki mini bug (chyba?)
wydaje mi się, że w 3 misji powinno być tak, że burłakiem i minimum 3-4 (przy modyfikacji misji) osobami powinno się zgromadzić w punkcie,gdzie trzeba zaatakować omikron...
próbowałem coś zmieniać i bum misja nie zaliczona
choćby można zmienić w takim wypadku (gdyby ktoś chciał modyfikować) ilość posiłków do bazy, to by rozwiązało coś
//Skończ pisać post pod postem, używaj opcji edit - zoNE
wydaje mi się, że w 3 misji powinno być tak, że burłakiem i minimum 3-4 (przy modyfikacji misji) osobami powinno się zgromadzić w punkcie,gdzie trzeba zaatakować omikron...
próbowałem coś zmieniać i bum misja nie zaliczona
choćby można zmienić w takim wypadku (gdyby ktoś chciał modyfikować) ilość posiłków do bazy, to by rozwiązało coś
//Skończ pisać post pod postem, używaj opcji edit - zoNE
Last edited by zoNE on Tue May 01, 2018 1:06 pm, edited 1 time in total.
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
- " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
Re: Original Revamp
Jakim prawem? Czy Płatonov to rozkazał? Dlaczego na siłe chcecie utrudnić i zepsuć "realizm" tej kampanii?
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Original Revamp
Po tym co zobaczyłem to na siłę utrudnianie gry, bezcelowe.
Beznadziejne misje są jeszcze gorsze, a te fajne przestały być przyjemne.
Nie polecam.
Beznadziejne misje są jeszcze gorsze, a te fajne przestały być przyjemne.
Nie polecam.
Thanks, biacz.
Re: Original Revamp
Z tego co widzę to krytykowanie na siłę, bezcelowe.
Nic konstruktywnego nie wnosi a może tylko zniechęcić ludzi, w tym i mnie.
Nie polecam pisania takich postów.
Doceniłbym za to jakieś konkrety, co na przykład rozumiesz przez 'utrudnianie na siłę', jak inaczej miałoby to wyglądać, jakie misje były przyjemne i przez co przestały itd.
Last edited by 0dd1 on Wed May 02, 2018 3:44 pm, edited 1 time in total.
Do it!
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Original Revamp
Widziałem na strimie moda i mam kilka uwag:
- Misja 9: wrogowie atakują zbyt często, poza tym taka ilość pojazdów atakujących (arabowie + amerykanie) nie przenosi się na poziom trudności gdyż struktura mapy sprawia że pojazdy blokują się nawzajem. Być może lepszym rozwiązaniem byłyby ataki małpoludów (arabowie) niż wysyłanie samych pojazdów.
- Misja 3: dialog amerykanów o nieznanym wrogu ze wschodu odpala się moim zdaniem zbyt późno (była taka sytuacja że przy życiu pozostało 2-3 amerykanów jak dialog się odpalił).
- Misja 3: jednostki wysłane do bazy Kirova kilka sekund przed odpaleniem ataku arabów jadą tam. Możliwa jest utrata jednostek gracza.
- Misja 8: pytanie, skąd na tych wzgórzach wzięły się amerykańskie rakiety?
- Misja 8: pomysł ze zwiększeniem zrzutów na plus.
- Misja 6: wydarzenie z lądowaniem Sewiego odpala się zbyt szybko.
Reszta uwag wkrótce
- Misja 9: wrogowie atakują zbyt często, poza tym taka ilość pojazdów atakujących (arabowie + amerykanie) nie przenosi się na poziom trudności gdyż struktura mapy sprawia że pojazdy blokują się nawzajem. Być może lepszym rozwiązaniem byłyby ataki małpoludów (arabowie) niż wysyłanie samych pojazdów.
- Misja 3: dialog amerykanów o nieznanym wrogu ze wschodu odpala się moim zdaniem zbyt późno (była taka sytuacja że przy życiu pozostało 2-3 amerykanów jak dialog się odpalił).
- Misja 3: jednostki wysłane do bazy Kirova kilka sekund przed odpaleniem ataku arabów jadą tam. Możliwa jest utrata jednostek gracza.
- Misja 8: pytanie, skąd na tych wzgórzach wzięły się amerykańskie rakiety?
- Misja 8: pomysł ze zwiększeniem zrzutów na plus.
- Misja 6: wydarzenie z lądowaniem Sewiego odpala się zbyt szybko.
Reszta uwag wkrótce
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Original Revamp
Misja 9: albo mogę zrobić im wszystkim wspólny timer odliczający czas do ataku. I będzie atakować raz jedna baza raz druga.
Misja 8: Podejrzewam że z tego samego miejsca co ci snajperzy. Dodałem je tam tylko po to żeby móc użyć tego dialogu "Wy widieli ete amerykańskie rakiety?...". Według dialogów technologia rakiet miała być dopiero w ataku na Betę, ale to było oczywiście zbyt późno.
Misja 6: Myślałem raczej o przesunięciu czasu w którym umiera. A dodatkowy czas zanim się pojawi jest nagrodą za szybką akcję w poprzedniej misji.
Z niecierpliwością czekam na więcej . Choć nie ukrywam że trochę mnie to przytłacza bo myślałem że zainteresowanie tym modem będzie mniejsze.
Misja 8: Podejrzewam że z tego samego miejsca co ci snajperzy. Dodałem je tam tylko po to żeby móc użyć tego dialogu "Wy widieli ete amerykańskie rakiety?...". Według dialogów technologia rakiet miała być dopiero w ataku na Betę, ale to było oczywiście zbyt późno.
Misja 6: Myślałem raczej o przesunięciu czasu w którym umiera. A dodatkowy czas zanim się pojawi jest nagrodą za szybką akcję w poprzedniej misji.
Z niecierpliwością czekam na więcej . Choć nie ukrywam że trochę mnie to przytłacza bo myślałem że zainteresowanie tym modem będzie mniejsze.
Do it!
Re: Original Revamp
Kolejny streamer podejmuje przejścia moda.
https://gaming.youtube.com/watch?v=DR0OIY-MYDI
https://gaming.youtube.com/watch?v=DR0OIY-MYDI
Last edited by Nefarem on Thu May 03, 2018 5:00 pm, edited 1 time in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler: