Page 1 of 5
Original Revamp
Posted: Sun Apr 29, 2018 3:59 pm
by 0dd1
Jeśli jeszcze nie macie dość grania w to samo, to mam dla was ulepszoną wersję ow - do tej pory tylko kampania Rosyjska, w całości choć bez wątku przymierza.
Zmiany w modzie:
- Największą jest
AI w praktycznie każdej misji, porównywalne z tym z Arabskiej Kampanii.
- Poprawione lub dodane
nowe medale/cele drugorzędne, tam gdzie były niewykorzystane lub kiepsko zrealizowane pomysły
-
Poprawione błędy, takie jak nie zapisywanie drugorzędnych postaci
- Trochę nowych (wcześniej niewykorzystanych) okrzyków
- Małpy mają większy skill i są przenoszone między misjami. Ogółem są bardziej przydatne.
- Masza dostaje teraz unikalny bonus do pancerza i szybkości, zależnie od podwozia.
- Można spotkać (i zabić) postacie z przeciwnej kampanii.
Od teraz mod ma również skirmish, czyli tryb potyczki z botami dostępny w single i multi player.
Wymaga wersji 3.0.9.268
Download v2.16
Steam version
Re: Original Revamp
Posted: Sun Apr 29, 2018 4:30 pm
by Nefarem
Czy zostanie ten projekt dodany oficjalnie do OW ?
Re: Original Revamp
Posted: Sun Apr 29, 2018 4:31 pm
by Serpent
WoW nice. Czekamy na strima z tego

Re: Original Revamp
Posted: Sun Apr 29, 2018 5:17 pm
by 0dd1
Nefarem wrote: ↑Sun Apr 29, 2018 4:30 pm
Czy zostanie ten projekt dodany oficjalnie do OW ?
Wątpię, bo to jednak jest tylko moja interpretacja tego wszystkiego. Mogę co najwyżej podesłać listę takich najprostszych i najbardziej oczywistych błędów które znalazłem na bugtracker. Bardziej myślałem o rozbudowaniu tego AI do poziomu prawdziwego skrimishu, tak żeby dało się go dopasować na kopiuj wklej do dowolnej mapy.
Re: Original Revamp
Posted: Sun Apr 29, 2018 6:50 pm
by Antitheus
Ruszenie kampanii to świetny pomysł. AI aż się prosiło o rozbudowanie. Moim zdaniem warto by było dodać opcję "challenge" - wszystkie trzy poziomy trudności, lecz z myślącym, przepisanym AI.
Re: Original Revamp
Posted: Sun Apr 29, 2018 7:24 pm
by Nefarem
Re: Original Revamp
Posted: Tue May 01, 2018 10:15 am
by 0dd1
Wrzuciłem poprawioną wersję po niedzielnym streamie.
Re: Original Revamp
Posted: Tue May 01, 2018 10:45 am
by zoNE
Za 20 min stream u Dragon5fly z poprawek i testy kolejnych misji.
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=G4RHi3HZIE0
Re: Original Revamp
Posted: Tue May 01, 2018 11:37 am
by 15DarkMaster1987
taki mini bug (chyba?)
wydaje mi się, że w 3 misji powinno być tak, że burłakiem i minimum 3-4 (przy modyfikacji misji) osobami powinno się zgromadzić w punkcie,gdzie trzeba zaatakować omikron...
próbowałem coś zmieniać i bum misja nie zaliczona
choćby można zmienić w takim wypadku (gdyby ktoś chciał modyfikować) ilość posiłków do bazy, to by rozwiązało coś
//Skończ pisać post pod postem, używaj opcji edit - zoNE
Re: Original Revamp
Posted: Tue May 01, 2018 2:36 pm
by Gelwe
0dd1 wrote: ↑Sun Apr 29, 2018 3:59 pm
Zmiany w v 1.1:
Jakim prawem? Czy Płatonov to rozkazał? Dlaczego na siłe chcecie utrudnić i zepsuć "realizm" tej kampanii?
Re: Original Revamp
Posted: Tue May 01, 2018 9:45 pm
by Siwson
Po tym co zobaczyłem to na siłę utrudnianie gry, bezcelowe.
Beznadziejne misje są jeszcze gorsze, a te fajne przestały być przyjemne.
Nie polecam.
Re: Original Revamp
Posted: Wed May 02, 2018 3:44 pm
by 0dd1
Siwson wrote: ↑Tue May 01, 2018 9:45 pm
Po tym co zobaczyłem to na siłę utrudnianie gry, bezcelowe.
Beznadziejne misje są jeszcze gorsze, a te fajne przestały być przyjemne.
Nie polecam.
Z tego co widzę to krytykowanie na siłę, bezcelowe.
Nic konstruktywnego nie wnosi a może tylko zniechęcić ludzi, w tym i mnie.
Nie polecam pisania takich postów.
Doceniłbym za to jakieś konkrety, co na przykład rozumiesz przez 'utrudnianie na siłę', jak inaczej miałoby to wyglądać, jakie misje były przyjemne i przez co przestały itd.
Re: Original Revamp
Posted: Wed May 02, 2018 5:54 pm
by Serpent
Widziałem na strimie moda i mam kilka uwag:
- Misja 9: wrogowie atakują zbyt często, poza tym taka ilość pojazdów atakujących (arabowie + amerykanie) nie przenosi się na poziom trudności gdyż struktura mapy sprawia że pojazdy blokują się nawzajem. Być może lepszym rozwiązaniem byłyby ataki małpoludów (arabowie) niż wysyłanie samych pojazdów.
- Misja 3: dialog amerykanów o nieznanym wrogu ze wschodu odpala się moim zdaniem zbyt późno (była taka sytuacja że przy życiu pozostało 2-3 amerykanów jak dialog się odpalił).
- Misja 3: jednostki wysłane do bazy Kirova kilka sekund przed odpaleniem ataku arabów jadą tam. Możliwa jest utrata jednostek gracza.
- Misja 8: pytanie, skąd na tych wzgórzach wzięły się amerykańskie rakiety?
- Misja 8: pomysł ze zwiększeniem zrzutów na plus.
- Misja 6: wydarzenie z lądowaniem Sewiego odpala się zbyt szybko.
Reszta uwag wkrótce

Re: Original Revamp
Posted: Wed May 02, 2018 6:26 pm
by 0dd1
Misja 9: albo mogę zrobić im wszystkim wspólny timer odliczający czas do ataku. I będzie atakować raz jedna baza raz druga.
Misja 8: Podejrzewam że z tego samego miejsca co ci snajperzy.

Dodałem je tam tylko po to żeby móc użyć tego dialogu "Wy widieli ete amerykańskie rakiety?...". Według dialogów technologia rakiet miała być dopiero w ataku na Betę, ale to było oczywiście zbyt późno.
Misja 6: Myślałem raczej o przesunięciu czasu w którym umiera. A dodatkowy czas zanim się pojawi jest nagrodą za szybką akcję w poprzedniej misji.
Z niecierpliwością czekam na więcej

. Choć nie ukrywam że trochę mnie to przytłacza bo myślałem że zainteresowanie tym modem będzie mniejsze.
Re: Original Revamp
Posted: Thu May 03, 2018 5:00 pm
by Nefarem