Nigdzie nie napisałem że patent z komorą jest zastrzeżony. Fajnie żę autor Survival Moda potrafii zaadaptować ciekawe pomysły na swój sposób, dopóki nie powiela pomysłów 1:1 jestem za.MasterKiller wrote: ↑Fri May 04, 2018 1:44 pm przeciez nie mozna w ten sposob wszystkiego rozstrzygac. Np. jak ktos zrobi sobie arabski dzwig uzywajac ruskiego modelu to ma dozywotni patent na to?
[Zapowiedz] Survival Mod
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Update 4:
[BUG] Za mało skrzyń (po 2 godzinach wszystkie skrzynie były tylko u wroga)
[FIX] Czyszczenie strefy zrzutu
[BUG] Za duży losowy atak (po 3 godzinach zeżarł mnie szturm 60 arabów i 15 czołgów z miotaczami ognia )
[FIX] Usunąłem mnożnik z pętli.
[FEATURE] Polepszony arabski radar
[BUG] Za mało skrzyń (po 2 godzinach wszystkie skrzynie były tylko u wroga)
[FIX] Czyszczenie strefy zrzutu
[BUG] Za duży losowy atak (po 3 godzinach zeżarł mnie szturm 60 arabów i 15 czołgów z miotaczami ognia )
[FIX] Usunąłem mnożnik z pętli.
[FEATURE] Polepszony arabski radar
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Update 5:
[BUG] Pieprzone skrzynie
[FIX] nowy event - złodzieje skrzyń
[BUG] Dezerterzy za słabi i jacyś tacy bez sensu
[FIX] Usunąłem tymczasowo event dezerterów
[BUG] Za dużo ropy
[FIX/TBD] Zmniejszę wydobycie
[FEATURE] Arabska ciężarówka ma tylko połowę pojemności
[FEATURE] Ciężarówka jest budowalna w fabryce (bez rozbudowy)
[FEATURE/InPro] Gracz startuje z początkowymi zasobami (ciężarówka sobie odjeżdża )
[IDEA] Handel/Najemnictwo
Robię sobie tydzień przerwy, żeby się nie porzygać Original War'em.
Obecny rekord: 6h na jednej mapie, zakończone, gdy awaria elektrowni wylaczyla wiezyczki w srodku ataku gatlingowo rakietowego.
Krótki lore, dla tych co potrzebują:
Po wydarzeniach opisanych w głównych wątkach gry, przyszłość miała rysować się w jasnych barwach. Rozwiązano problemy energetyczne, co miało przynieść rozwój i dostatność całemu światu.
Jak to zwykle bywa, tak się nie stało. Bardzo szybko okazało się, że zastosowanie syberytu w kolejnych technologiach wymaga ciągłych nakładów kryształu - co spowodowało, że świat znów stanął w ogniu wojny. Potencjał energetyczny syberytu doskonale sprawdził się przy wzbogacaniu nuklearnych pocisków międzykontynentalnych.
Gdy świat powoli staczał się w otchłań, naukowcy odkryli, że EON wcale nie jest uszkodzony. Przystosowali automatyczną składnicę wojskową do wysyłania skrzyń w przeszłość i ogłosili w świat jego istnienie. Ludzie zaczęli en masse uciekać w przeszłość. Tam nazwali się budowniczymi i zdecydowali się odbudowywać świat 2 miliony lat wcześniej. Udało im się zablokować odkrycie syberytu i EONa.
Tak jak poprzednie przybycie Amerykanów stworzyło alt-Rosjan, tak schowanie EONa stworzyło kolejny alt-świat, w którym wiadomym faktem historycznym jest technicznej cywilizacji w przeszłości. EON odkryto oczywiście ponownie i wysłano kolejną wyprawę w przeszłość, w celu zniszczenia ukrywającego przed XXI wiekiem syberyt państwa. Zbudowali potężne ośrodki wojskowo-badawcze, które teraz nękają dopiero co przybywających Budowniczych.
Bądź budowniczym. Ocal przyeszłość.
Dodatkowe informacje:
- zawirowania czasoprzestrzenne bardzo wpłynęły na małpoludów, dlatego ci sami potrafią zdobyć broń i używać pojazdów. Nie boją się już ludzi, a ich gromady napadają nawet zorganizowane konwoje
- - - spodziewaj się ataków uzbrojonych małpoludów
- - - małpoludy mają swoje ciężarówki, którymi kradną skrzynie, by się uzbrajać
- w tej linii czasowej, ludzie polujący na Budowniczych niejako '''nadpisali''' swoje odpowiedniki z poprzednich linii czasowych.
- - - oczekuj walk w znajomych miejscach
- - - oczekuj znajomych przeciwników
- Twoi przeciwnicy dużo lepiej kontrolują EON niż poprzednicy.
- - - Przybyli przed tobą i czekają okopani na twoje przybycie
- - - wszyscy, którzy przybyli po tobie są twoimi przyjaciółmi, więc mogą szybko zginąć od kuli
[BUG] Pieprzone skrzynie
[FIX] nowy event - złodzieje skrzyń
[BUG] Dezerterzy za słabi i jacyś tacy bez sensu
[FIX] Usunąłem tymczasowo event dezerterów
[BUG] Za dużo ropy
[FIX/TBD] Zmniejszę wydobycie
[FEATURE] Arabska ciężarówka ma tylko połowę pojemności
[FEATURE] Ciężarówka jest budowalna w fabryce (bez rozbudowy)
[FEATURE/InPro] Gracz startuje z początkowymi zasobami (ciężarówka sobie odjeżdża )
[IDEA] Handel/Najemnictwo
Robię sobie tydzień przerwy, żeby się nie porzygać Original War'em.
Obecny rekord: 6h na jednej mapie, zakończone, gdy awaria elektrowni wylaczyla wiezyczki w srodku ataku gatlingowo rakietowego.
Krótki lore, dla tych co potrzebują:
Po wydarzeniach opisanych w głównych wątkach gry, przyszłość miała rysować się w jasnych barwach. Rozwiązano problemy energetyczne, co miało przynieść rozwój i dostatność całemu światu.
Jak to zwykle bywa, tak się nie stało. Bardzo szybko okazało się, że zastosowanie syberytu w kolejnych technologiach wymaga ciągłych nakładów kryształu - co spowodowało, że świat znów stanął w ogniu wojny. Potencjał energetyczny syberytu doskonale sprawdził się przy wzbogacaniu nuklearnych pocisków międzykontynentalnych.
Gdy świat powoli staczał się w otchłań, naukowcy odkryli, że EON wcale nie jest uszkodzony. Przystosowali automatyczną składnicę wojskową do wysyłania skrzyń w przeszłość i ogłosili w świat jego istnienie. Ludzie zaczęli en masse uciekać w przeszłość. Tam nazwali się budowniczymi i zdecydowali się odbudowywać świat 2 miliony lat wcześniej. Udało im się zablokować odkrycie syberytu i EONa.
Tak jak poprzednie przybycie Amerykanów stworzyło alt-Rosjan, tak schowanie EONa stworzyło kolejny alt-świat, w którym wiadomym faktem historycznym jest technicznej cywilizacji w przeszłości. EON odkryto oczywiście ponownie i wysłano kolejną wyprawę w przeszłość, w celu zniszczenia ukrywającego przed XXI wiekiem syberyt państwa. Zbudowali potężne ośrodki wojskowo-badawcze, które teraz nękają dopiero co przybywających Budowniczych.
Bądź budowniczym. Ocal przyeszłość.
Dodatkowe informacje:
- zawirowania czasoprzestrzenne bardzo wpłynęły na małpoludów, dlatego ci sami potrafią zdobyć broń i używać pojazdów. Nie boją się już ludzi, a ich gromady napadają nawet zorganizowane konwoje
- - - spodziewaj się ataków uzbrojonych małpoludów
- - - małpoludy mają swoje ciężarówki, którymi kradną skrzynie, by się uzbrajać
- w tej linii czasowej, ludzie polujący na Budowniczych niejako '''nadpisali''' swoje odpowiedniki z poprzednich linii czasowych.
- - - oczekuj walk w znajomych miejscach
- - - oczekuj znajomych przeciwników
- Twoi przeciwnicy dużo lepiej kontrolują EON niż poprzednicy.
- - - Przybyli przed tobą i czekają okopani na twoje przybycie
- - - wszyscy, którzy przybyli po tobie są twoimi przyjaciółmi, więc mogą szybko zginąć od kuli
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Po przerwie wracam do cienszgih prac. Najbliższy feature: wybór mapki z poziomu mapki, bo jestem leniwy i nie chce mi się robić main menu ^_^
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
A kiedy jakieś wieści o dodaniu samolocików ?
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
potrzebuję użyć debuglog ale nic mnie to nie loguje. ktoś coś? :S
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Chcesz użyć czegoś o czym nie wiesz do czego służy?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Po przyjmowanym parametrze (variable) zakładam, że zrzuca wartość zmiennej gdzieś do logu. Opisane nigdzie nie jest, więc tak sobie zgaduję.
Jest lepsza opcja? Chcę podejrzeć zawartość lokalnej zmiennej.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
W trakcie testowania gry:
display_strings := zmienna;
Zapisywanie do logu:
enable_addtolog := true; // ustawiasz gdzieś w kodzie
AddToLog(zmienna); // zapisujesz wartość zmiennej do pliku w folderze mapy
display_strings := zmienna;
Zapisywanie do logu:
enable_addtolog := true; // ustawiasz gdzieś w kodzie
AddToLog(zmienna); // zapisujesz wartość zmiennej do pliku w folderze mapy
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Display stringi juz mam, ale tego bym nie dojrzał.
Add to log -- super, dzięki!
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Jakis update? Czy cytujac klasyka "mod upadł"?
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Kolejna ofiara palącego się dysku widać. Autor tematu ostatnio aktywny w maju, więc..
Re: [Zapowiedz] Survival Mod
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler: