[Zapowiedz] Survival Mod
Posted: Sun Apr 29, 2018 10:07 pm
Cześć!
Pierwszy raz się odzywam na tym forum, niesamowite, biorąc pod uwagę, że gram w OW od premiery.
Ale nie o tym chciałem. Chciałem zadać Wam pytanie o zainteresowanie drobnym modem, który sobie czwarzę.
O co w nim chodzi?
Mod ma obecnie 4 plansze. W planie mam 13. Każda z nich jest planszą bez zadania (wzorowałem się na Free Build Mod). Na planszy odbywa się zawsze jakaś aktywność, ale gracz ma wolność działania.
1. (mapa 1 z Free Build Mod) gracz może wybrać jedną z trzech pozycji na bazę. Na planszy jest baza przymierza, którą można zniszczyć - albo i nie. Baza gracza jest periodycznie atakowana z trzech stron (małpoludy / czołgi / żołnierze).
2. (mapa z Sands of Siberia - Omicron) gracz buduje placówkę w północno-wschodnim rogu mapy. Dolina pośrodku mapy jest jedynym źródłem skrzyń, ludzi i syberytu. Amerykańska i rosyjska baza periodycznie się najeżdżają. Rosjanie co jakiś czas wysyłają konwój surowców przez wąwóz.
3. (mapa z Sands of Siberia - Two Fronts) gracz buduje placówkę w południowo-zachodnim rogu mapy. Periodycznie jest atakowany przez arabskie czołgi i żołnierzy. Po okolicy wędrują rosyjskie patrole. Pośrodku mapy znajduje się rosyjska baza, a na północy amerykańska. Amerykańska co jakiś czas najeżdza rosyjską bazę.
4. (mapa z kampanii - ta gdzie Amerykanie badają syberyt, po czym Arabowie ich zdradzają) gracz wybiera południe albo wschód do budowy placówki. Baza jest periodycznie atakowana z dwóch miejsc (małpoludy / czołgi + żołnierze).
Co wyróżnia, mam nadzieję, ten mod, jest system wydarzeń losowych:
a. Bug w wieżyczkach - wyłącza komputerowe wieżyczki na jakiś czas
b. Bug w samochodach - wyłącza komputerowe pojazdy na jakiś czas
c. Złamana antena - odłącza wszystkie pojazdy zdalnie sterowane
d. Uśpiony agent - jeden z żołnierzy okazuje się wytrenowanym przez wroga zabójcą i atakuje twoich ludzi
e. Dezerterzy - część twoich ludzi decyduje się odejść. Możesz im pozwolić albo ich zaatakować.
f. Dziurawe baki - spalinowe czołgi tracą paliwo
g. Uszkodzone akumulatory - solarne pojazdy tracą moc i zostają uszkodzone.
h. Uszkodzone silniki syberytowe - Samochody syberytowe zostają uszkodzone
i. Secesja (w trakcie testów) - jedna z twoich baz odłącza się spod twojego dowództwa
j. Nowy człowiek - jeżeli masz dość miejsca, co jakiś czas z przyszłości przybywa nowy człowiek i przyłącza się do twojej bazy (jeden depot umożliwia 12 ludzi)
h. Małpia migracja - na mapie pojawia się więcej małp
i. Małpia wścieklizna - małpy pod twoją komendą zaczynają atakować twoją bazę
j. Wyczerpane złoże - jedno ze złóż ropy lub syberytu się wyczerpało.
k. Zanieczyszczenie syberytu - jedno ze złóż syberytu zostało zanieczyszczone
l. Przegrzane elektrownie - elektrownie jednego typu zostały przegrzane i muszą zostać wyłączone na jakis czas
m. Posiłki (tylko mapa 1) - co jakiś czas z daleka przybywa grupa ludzi i przyłącza się do twojej społeczności
n. Wcale nie wróg - wykrwawiający się wróg czasem może się okazać przyjacielem - jeśli zdążysz go ocalić
o. Konserwacja linii produkcyjnej - jedna z broni żołnierzy przestaje być używalna przez jakiś czas (nie mozesz zmienic w snajpera albo bazookera albo mortargościa)
Dodatkowo, wykorzystałem drzewo technologii z Sands of Siberia i nowy balans z tego moda (ludzi i ustawień różnych). Ponadto, każda technologia jest teraz dużo trudniejsza do opracowania (3-6 razy dłużej).
Zmieniłem kolory stron. Gracz jest ciemnym czerwonym (prawie czarny). Przeciwnicy są biali / szarzy.
Oczywiście w razie chęci upublicznienia, muszę zapytać autorów SoS i FBM: mogę użyć Waszego stuffu?
Dajcie znać co myślicie, to może coś wrzucę (po zgodzie ww.).
Pierwszy raz się odzywam na tym forum, niesamowite, biorąc pod uwagę, że gram w OW od premiery.
Ale nie o tym chciałem. Chciałem zadać Wam pytanie o zainteresowanie drobnym modem, który sobie czwarzę.
O co w nim chodzi?
Mod ma obecnie 4 plansze. W planie mam 13. Każda z nich jest planszą bez zadania (wzorowałem się na Free Build Mod). Na planszy odbywa się zawsze jakaś aktywność, ale gracz ma wolność działania.
1. (mapa 1 z Free Build Mod) gracz może wybrać jedną z trzech pozycji na bazę. Na planszy jest baza przymierza, którą można zniszczyć - albo i nie. Baza gracza jest periodycznie atakowana z trzech stron (małpoludy / czołgi / żołnierze).
2. (mapa z Sands of Siberia - Omicron) gracz buduje placówkę w północno-wschodnim rogu mapy. Dolina pośrodku mapy jest jedynym źródłem skrzyń, ludzi i syberytu. Amerykańska i rosyjska baza periodycznie się najeżdżają. Rosjanie co jakiś czas wysyłają konwój surowców przez wąwóz.
3. (mapa z Sands of Siberia - Two Fronts) gracz buduje placówkę w południowo-zachodnim rogu mapy. Periodycznie jest atakowany przez arabskie czołgi i żołnierzy. Po okolicy wędrują rosyjskie patrole. Pośrodku mapy znajduje się rosyjska baza, a na północy amerykańska. Amerykańska co jakiś czas najeżdza rosyjską bazę.
4. (mapa z kampanii - ta gdzie Amerykanie badają syberyt, po czym Arabowie ich zdradzają) gracz wybiera południe albo wschód do budowy placówki. Baza jest periodycznie atakowana z dwóch miejsc (małpoludy / czołgi + żołnierze).
Co wyróżnia, mam nadzieję, ten mod, jest system wydarzeń losowych:
a. Bug w wieżyczkach - wyłącza komputerowe wieżyczki na jakiś czas
b. Bug w samochodach - wyłącza komputerowe pojazdy na jakiś czas
c. Złamana antena - odłącza wszystkie pojazdy zdalnie sterowane
d. Uśpiony agent - jeden z żołnierzy okazuje się wytrenowanym przez wroga zabójcą i atakuje twoich ludzi
e. Dezerterzy - część twoich ludzi decyduje się odejść. Możesz im pozwolić albo ich zaatakować.
f. Dziurawe baki - spalinowe czołgi tracą paliwo
g. Uszkodzone akumulatory - solarne pojazdy tracą moc i zostają uszkodzone.
h. Uszkodzone silniki syberytowe - Samochody syberytowe zostają uszkodzone
i. Secesja (w trakcie testów) - jedna z twoich baz odłącza się spod twojego dowództwa
j. Nowy człowiek - jeżeli masz dość miejsca, co jakiś czas z przyszłości przybywa nowy człowiek i przyłącza się do twojej bazy (jeden depot umożliwia 12 ludzi)
h. Małpia migracja - na mapie pojawia się więcej małp
i. Małpia wścieklizna - małpy pod twoją komendą zaczynają atakować twoją bazę
j. Wyczerpane złoże - jedno ze złóż ropy lub syberytu się wyczerpało.
k. Zanieczyszczenie syberytu - jedno ze złóż syberytu zostało zanieczyszczone
l. Przegrzane elektrownie - elektrownie jednego typu zostały przegrzane i muszą zostać wyłączone na jakis czas
m. Posiłki (tylko mapa 1) - co jakiś czas z daleka przybywa grupa ludzi i przyłącza się do twojej społeczności
n. Wcale nie wróg - wykrwawiający się wróg czasem może się okazać przyjacielem - jeśli zdążysz go ocalić
o. Konserwacja linii produkcyjnej - jedna z broni żołnierzy przestaje być używalna przez jakiś czas (nie mozesz zmienic w snajpera albo bazookera albo mortargościa)
Dodatkowo, wykorzystałem drzewo technologii z Sands of Siberia i nowy balans z tego moda (ludzi i ustawień różnych). Ponadto, każda technologia jest teraz dużo trudniejsza do opracowania (3-6 razy dłużej).
Zmieniłem kolory stron. Gracz jest ciemnym czerwonym (prawie czarny). Przeciwnicy są biali / szarzy.
Oczywiście w razie chęci upublicznienia, muszę zapytać autorów SoS i FBM: mogę użyć Waszego stuffu?
Dajcie znać co myślicie, to może coś wrzucę (po zgodzie ww.).