Dyskusja o modzie
Posted: Mon Jun 04, 2018 10:20 am
Witam, po latach odkopałem ow, zrobiłem obie kampanie, zrobiłem achievmenty po czy skusiłem się na tego moda.
Dotarłem do 7 misji jak na razie i jestem pozytywnie zaskoczony. Misje są ciekawe, rozbudowane. Wyzwanie na poziomie normalnym jak najbardziej jest, nawet znając dosyć optymalne rozwiązanie. Podoba mi się fakt, że mechanicy kradną pojazdy jak są jakieś wolne w ich pobliżu.
W jakim stopniu jest ten mod skończony? Czy wszystkie misje są już ukończone?
Co sprawia że na stronie steama jest reklamowany jako oficjalna kampania ?
Niestety jak misje same w sobie są ciekawe to jednak jest parę zgrzytów.
Po pierwsze jakość narracji, niestety ale czytając co poniektóre dialogi to aż zęby bolą. Jest sporo błędów logicznych, część wyrazów jest użyta niepoprawnie (kondygnacje to są budynku a nie formacji naturalnych).
Przez to misja z łapaniem małpoludów zajęła mi więcej niż powinna czasu bo ciągle szukałem jednego składnika wokół małego wzniesienia, które jest po lewej stronie.
Mapa z pierwszej misji wygląda jak "moja pierwsza mapa" stworzona w dowolnym edytorze. Niestety, drzewa w lasach ustawione są w bardzo nienaturalny sposób, tekstura podłoża kłóci się z otoczeniem, bazy rosyjskie są za duże. Ukształtowanie terenu cięzko wpasowuję się w rejony naszego przybycia. Pojawiamy się w okresie 3 misji rosyjskiej lub okolicach 5 amerykańskiej. W tym czasie bazy są dosyć małe. Amerykanie konsolidują swoje siły, rosjanie mają tylko podstawowe pojazdy i żołnierzy z karabinami do swojej dyspozycji. Szkoda również, że nie ma możliwości ominięcia żołnierza amerykańskiego.
2 misja potrzebuje licznik czasu do przybycia posiłków.
3 misja wymaga większej podpowiedzi do szukania składników. O ile o jeziorze jest wspomniane, reszta jest pominięta. Wystarczyło tylko wspomnieć, że jeden ze składników będzie gdzieś na południu a drugi na wschodzie.
Mam spore zastrzeżenia co do wyglądu mapy w misji 4. Baza i tereny na południe od niej wyglądają ciekawie. Niestety wszystko na zachód wygląda jak place holder. Podłoże jest zbyt ciemne, czemu nie użyć tego który jest użyty w bazie gamma w kampanii amerykańskiej? Droga którą poruszają się pojazdy amerykanów i rosjan mogła by mieć tą teksturę drogi.
Brakuje podpowiedzi na temat komunikacji, przydał by się również zegarek by wiedzieć kiedy można znów się skontaktować. Mając licznik można sprawdzić czas pamiętając że, co np 5 minut możemy kontaktować się z daną stroną, nie było by to już kompletnie zgadywanką. Mamy również zbyt wiele opcji do wyboru. Surowców żadna ze stron nie chce. Opcja jest zbędnym zapychaczem.
Również częstotliwość posiłków ludzkich jest naprawdę za szybkie. Zdążę naprawić dwa pojazdy, a już nowy inżynier się pojawia i zaczyna budować wieżyczkę. Nie pasuje mi również fakt użycia przywódców którzy giną dopiero znacznie w późniejszym okresie historii ow. Mamy przecież wielu innych dowódców, którzy giną i nie mamy nawet informacji o tym jak i kiedy.
5 misja to atak na bazę kirowa. Dla zachowania spójności ze światem, mechanik powinien pojawić się z północy, skoro następna misja dzieje się na sawannie.
Czy tekstu który dostajemy w zamian przerywnika filmowego, nie można podzielić na akapity z jedną linią odstępu? Niektóre wypowiedzi bohaterów również dobrze by było podzielić na kilka krótszych. Chociażby samo zbieranie przynęty dla małpoluda. Każda wypowiedź to jeden składnik.
7 misja i wypowiedzi naukowców kłócą się ze światem ow. Alaskit nie odwraca entropii (lol). Ma właściwości do podróży w czasie, ma ogromną energię wewnętrzną dzięki czemu można zbudować bombę i jest katalizatorem zimnej fuzji.
Szkoda, że alaskit który zdobywamy w poprzedniej misji nie ma żadnego wpływu (czy daje nam to już technologię wykrycia alaskitu?)
Z plusów muszę na pewno napisać, że jest sporo dodatkowych skryptów, które uwzględniają odmienne podejścia do misji. Jak na razie mam zdobyte wszystkie medale, jestem ciekaw jak bardzo różnią się misję, kiedy naprawdę sobie nie radzimy. Zaskoczyła mnie opcja natychmiastowego wycofania się w misji 6. Ogólnie 6 misja podoba mi się najbardziej. Siły trzeba dzielić i cały czas walczyć o mapę. 2 też jest jak najbardziej godna polecenia. Szturm na dobrze ufortyfikowaną bazę bez żadnego sprzętu.
Dotarłem do 7 misji jak na razie i jestem pozytywnie zaskoczony. Misje są ciekawe, rozbudowane. Wyzwanie na poziomie normalnym jak najbardziej jest, nawet znając dosyć optymalne rozwiązanie. Podoba mi się fakt, że mechanicy kradną pojazdy jak są jakieś wolne w ich pobliżu.
W jakim stopniu jest ten mod skończony? Czy wszystkie misje są już ukończone?
Co sprawia że na stronie steama jest reklamowany jako oficjalna kampania ?
Niestety jak misje same w sobie są ciekawe to jednak jest parę zgrzytów.
Po pierwsze jakość narracji, niestety ale czytając co poniektóre dialogi to aż zęby bolą. Jest sporo błędów logicznych, część wyrazów jest użyta niepoprawnie (kondygnacje to są budynku a nie formacji naturalnych).
Przez to misja z łapaniem małpoludów zajęła mi więcej niż powinna czasu bo ciągle szukałem jednego składnika wokół małego wzniesienia, które jest po lewej stronie.
Mapa z pierwszej misji wygląda jak "moja pierwsza mapa" stworzona w dowolnym edytorze. Niestety, drzewa w lasach ustawione są w bardzo nienaturalny sposób, tekstura podłoża kłóci się z otoczeniem, bazy rosyjskie są za duże. Ukształtowanie terenu cięzko wpasowuję się w rejony naszego przybycia. Pojawiamy się w okresie 3 misji rosyjskiej lub okolicach 5 amerykańskiej. W tym czasie bazy są dosyć małe. Amerykanie konsolidują swoje siły, rosjanie mają tylko podstawowe pojazdy i żołnierzy z karabinami do swojej dyspozycji. Szkoda również, że nie ma możliwości ominięcia żołnierza amerykańskiego.
2 misja potrzebuje licznik czasu do przybycia posiłków.
3 misja wymaga większej podpowiedzi do szukania składników. O ile o jeziorze jest wspomniane, reszta jest pominięta. Wystarczyło tylko wspomnieć, że jeden ze składników będzie gdzieś na południu a drugi na wschodzie.
Mam spore zastrzeżenia co do wyglądu mapy w misji 4. Baza i tereny na południe od niej wyglądają ciekawie. Niestety wszystko na zachód wygląda jak place holder. Podłoże jest zbyt ciemne, czemu nie użyć tego który jest użyty w bazie gamma w kampanii amerykańskiej? Droga którą poruszają się pojazdy amerykanów i rosjan mogła by mieć tą teksturę drogi.
Brakuje podpowiedzi na temat komunikacji, przydał by się również zegarek by wiedzieć kiedy można znów się skontaktować. Mając licznik można sprawdzić czas pamiętając że, co np 5 minut możemy kontaktować się z daną stroną, nie było by to już kompletnie zgadywanką. Mamy również zbyt wiele opcji do wyboru. Surowców żadna ze stron nie chce. Opcja jest zbędnym zapychaczem.
Również częstotliwość posiłków ludzkich jest naprawdę za szybkie. Zdążę naprawić dwa pojazdy, a już nowy inżynier się pojawia i zaczyna budować wieżyczkę. Nie pasuje mi również fakt użycia przywódców którzy giną dopiero znacznie w późniejszym okresie historii ow. Mamy przecież wielu innych dowódców, którzy giną i nie mamy nawet informacji o tym jak i kiedy.
5 misja to atak na bazę kirowa. Dla zachowania spójności ze światem, mechanik powinien pojawić się z północy, skoro następna misja dzieje się na sawannie.
Czy tekstu który dostajemy w zamian przerywnika filmowego, nie można podzielić na akapity z jedną linią odstępu? Niektóre wypowiedzi bohaterów również dobrze by było podzielić na kilka krótszych. Chociażby samo zbieranie przynęty dla małpoluda. Każda wypowiedź to jeden składnik.
7 misja i wypowiedzi naukowców kłócą się ze światem ow. Alaskit nie odwraca entropii (lol). Ma właściwości do podróży w czasie, ma ogromną energię wewnętrzną dzięki czemu można zbudować bombę i jest katalizatorem zimnej fuzji.
Szkoda, że alaskit który zdobywamy w poprzedniej misji nie ma żadnego wpływu (czy daje nam to już technologię wykrycia alaskitu?)
Z plusów muszę na pewno napisać, że jest sporo dodatkowych skryptów, które uwzględniają odmienne podejścia do misji. Jak na razie mam zdobyte wszystkie medale, jestem ciekaw jak bardzo różnią się misję, kiedy naprawdę sobie nie radzimy. Zaskoczyła mnie opcja natychmiastowego wycofania się w misji 6. Ogólnie 6 misja podoba mi się najbardziej. Siły trzeba dzielić i cały czas walczyć o mapę. 2 też jest jak najbardziej godna polecenia. Szturm na dobrze ufortyfikowaną bazę bez żadnego sprzętu.