Page 1 of 1

SAIL - Nazwa bazy

Posted: Tue May 22, 2007 7:29 pm
by Blashix
Mam problem z nazwą bazy wszystko niby robię good ale wyskakuje "BNAME error"
Zawartosc BNames.wri:

Code: Select all

//This is first line
alpha
  Baza Alfa

gamma
  Baza Gamma

delta
  Baza Delta

epsilon
  Baza Epsilon

deltakappa
  Baza Delta-Kappa

am_ovsy
  Baza Owsjenki

am_tukh
  Baza Tukaczewskiego

beria
  L. P. Beria

kirov
  S. M. Kirow

kagan
  L. M. Kaganowicz

ovsyenko
  V. A. Owsjenko

gorkij
  W. I. Gorki

trockij
  L. D. Trocki

bluekher
  W. K. Bluekher

yegorov
  A. I. Jegorow

ryutin
  M. N. Rijutin

budonny
  M. A. Budionny

yakir
  J. E. Jakir

omikron
  Baza Omikron

ferkir
  M. T. Ferkir

newsamark
  Nowy Samarkand

terminal
  Terminal

lenin
  M. I. Lenin
A w sailu:

Code: Select all

SetBName(magazyn,'ferkir');
Chodzi o baze Ferkin. Gdy zamienię w sailu na np. terminal to wszystko gra ...
Proszę o pomoc.

Posted: Wed May 23, 2007 2:59 pm
by Odyseusz
Wygląda na to że wszystko jest zapisane ok, ale czy dałeś wolną linijkę na końcu pliku BNames.wri? Chociaż jeśli zostawiłeś linijke to sam nie wiem, daj jeszcze może reszte SEILa wtedy, to sie sprawdzi czy w dobrym miejscu wstawiłeś komende nadania bazie nazwy.

:P

Posted: Thu May 24, 2007 9:14 am
by Blashix
W sailu wszystko gra na 100%.
Linia jest zostawiona.
Rozwiązanie: Nowa nazwa bazy nie może być zastąpiona za jakąś originalną, bądź dodana gdzieś pomiędzy nimi. Tylko na końcu. (U mnie tak to wygląda).

EDIT: Radio - Też tak myślę ale tak u mnie jest ...

Posted: Thu May 24, 2007 9:27 am
by Radzio
Dziwne.

Edit by Shaman: Może byś rozwinął treść tego posta?!

Posted: Thu May 24, 2007 1:35 pm
by NNPlaya
Blashix wrote:Rozwiązanie: Nowa nazwa bazy nie może być zastąpiona za jakąś originalną, bądź dodana gdzieś pomiędzy nimi. Tylko na końcu. (U mnie tak to wygląda).
Prawdopodobnie wynika to z samego działania modów do OW jako nakładek na oryginalny silnik gry. Na przykład zmieniając napis przycisku "Autorzy" na "Autorzy moda" w PMT`s AC, Shaman utworzył nowy plik z tekstami buttonów w menu i tam na czysto dopisał to, czego potrzebował. Wnioskuję, że gra najpierw stosuje oryginalny plik, potem dołącza do niego ten z katalogu z modem. Jeśli coś się powtarza, to gra to ignoruje, jeśli ident się dubluje (ale wartość identów jest różna), to wtedy korzysta z tego zapisanego w oryginalnym pliku, albo w ogóle nie działa. Tak to przynajmniej rozumiem i proszę nie bijcie mnie, jeśli nie mam racji. :P

Posted: Fri May 25, 2007 7:53 am
by Radzio
Chlaś-chlaś xD Nie, no lol nie bede cie bil, ale najlepszym przykladem, ze nie masz racji jest moj mod.

Posted: Sun Aug 19, 2007 11:41 pm
by NNPlaya
Ok, EOT