Page 1 of 1

Konczenie misji/Sail

Posted: Mon May 28, 2007 6:26 pm
by tex
Mam problem z Sailem zrobilem se 1 misje,i mam tak:
chce zrobic zeby konic misji byl taki ze Heike wejdzie do areas<Koniec> i zeby byl odznaczenia i nastepna misja.pomuzcie>

export Heike;

starting
begin

uc_side:=2;
uc_nation:=nation_arabian;
Heike:=CreateCharacter('Heike');


InGameOn;
CenterNowOnXY(42,77);
DWait(0$2);
PlaceUnitXY(Heike,42,77,true);
uc_nation:=nation_russian;
SaveForQuickRestart;

ChangeMissionObjectives('M1');
InGameOff
end;

[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 6:26 pm ]
chodzilo mi o to ze niewiem jak zrobic zeby byl konic misji,gdy wejdziesz do danego punktu Heike??

Posted: Mon May 28, 2007 8:27 pm
by Blashix
Kod = Heike dochodzi do areas po czym koniec misji.

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(Heike,areas) do 
begin
YouWin;
end;
Kod = Następna mapa.

Code: Select all

changemap('01','%_cont'); // Oczywiście w ramach begin - musisz podmienic na swoje bo mozesz miec pierwszą misję nie 01 tylko 1.
Z medalami jakoś sobie nie radzę ^^ ...

Posted: Fri Jun 01, 2007 2:43 pm
by Kalmageddon

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(Heike,area_id) do
begin
 AddMedal(medal1_id,+1);
 AddMedal(medal2_id,+1);
 AddMedal(medal3_id,+1);

 SaveCharacters(Heike,'Heike');
 RewardPeople(filterallunits[f_side,GetSide(Heike)]);
 YouWin;
end;
But I'm not sure.

Posted: Mon Jun 04, 2007 9:08 pm
by NNPlaya
Kalmageddon wrote:

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(Heike,area_id) do
begin
 AddMedal(medal1_id,+1);
 AddMedal(medal2_id,+1);
 AddMedal(medal3_id,+1);

 SaveCharacters(Heike,'Heike');
 RewardPeople(filterallunits[f_side,GetSide(Heike)]);
 YouWin;
end;
But I'm not sure.
You forgot about GiveMedals:

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(Heike,area_id) do
begin
 AddMedal(medal1_id,1);
 AddMedal(medal2_id,1);
 AddMedal(medal3_id,1);
 GiveMedals('Main');

 RewardPeople(filterallunits[f_side,GetSide(Heike)]); 
 SaveCharacters(Heike,'Heike');
 YouWin;
end;
Additionally RewardPeople should be before SaveCharacters, otherwise this will not have sense.