Historia Nefarema - v0.5.1

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 691
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#16

Post by Gelwe » Tue Apr 30, 2019 12:40 am

Creative wrote:
Mon Apr 29, 2019 9:18 pm
Będzie na steamie?
Będzie jak zostanie skończony.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#17

Post by Xander » Tue Apr 30, 2019 10:03 am

na steam wrzucę nie skończoną wersję, ale dopiero wtedy kiedy będzie tłumaczenie na angielski
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#18

Post by Xander » Sat May 18, 2019 5:27 pm

Prażaninek dostarczył tłumaczenie. pięknie ładnie jednak za nim wrzucę wersję na steam chcę dorobić parę rzeczy. Takie jak inne dźwięki dla wszystkich pojazdów Amerykańskich oraz piechoty amerykańskiej, dźwięk podczas gry. oraz poprawić wszędzie AI dla inżynierów aby nie była akcja że komuś wykrzacza Original War bez erroru. w skrócie nie dużo, jednak mam sporo roboty aby tyle co zaliczyć studia, więc może to się nieco odciągnąć z wydaniem moda, a i kto wie może zechce mi się misję zrobić 1 albo 2. ale z tym niczego nei obiecuję
Spoiler:
oraz dodam zanużenie się w odpowiednich miejscach. bo Serpent da 2 minusy zamiast 1
Last edited by Xander on Sat May 18, 2019 5:30 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Don Mateo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 40
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#19

Post by Don Mateo » Wed Jun 05, 2019 7:27 pm

1 misja:
  • za krótka.
2 misja:
  • frustrująca, ale możliwa do przejścia po kilku podejściach,
  • gdyby nie frustrująca, to nawet ciekawa,
  • krótka,
  • wszystkie statystyki obu ziomków, których trzeba było uratować wynosiły 0.
3 misja:
  • też frustrująca,
  • ataki w sumie z jednej strony i za częste, bo ledwie na styk uda się naprawić/odbudować bunkier i kolejny atak,
  • nie wiem czy jest realne przez to zrealizowanie celów dodatkowych z badaniami,
  • w prawym górnym rogu wyskakuje jakiś błąd "Invalid Counter".
Misja 4 (1 po stronie Mjr. Adrien)
  • w sumie napiszę, że po pierwszym ataku wroga odechciało mi się grać, a to już źle świadczy

Ponadto w dialogach znalazło by się kilka literówek i nie które teksty Nefarema są zbędne. Zwłaszcza te w których próbuje być "śmieszny" po tym, gdy dostaje opierdol od dowódcy. Pojawiają się intra z kampanii amerykańskiej.
Last edited by Don Mateo on Wed Jun 05, 2019 7:35 pm, edited 1 time in total.

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#20

Post by Xander » Fri Jun 07, 2019 12:32 am

Tia, w końcu jak myślisz dlaczego Nefarem odszedł, zobaczył tego gniota i powiedział, że wstyd się pokazywać i uciekł. ;/

Ogólnie prace początkowe powstały baaardzo dawno temu, literówki u mnie to na początku dziennym (słaby z polaka całe życie). Możliwe, że przez to że w misji 1i2 (atak) oraz 3 (obrona) trochę naciągnąłem z tymi trybami, i misje od Mjr. Adriena (pomimo, że o wiele lepiej zrobione, dodane lepsze AI oraz urozmaicenia podczas progresu misji) się wydają takie nudnawe dla niektórych.

Misje2 jakowo przydałoby mi się jakoś ułatwić (chociaż na najłatwiejszym poziomie trudności) oraz poinformować o tym, że gracz posiada mine i musi ja wykorzystać do zatrzymania konwoju, bo na początku może różnie być.

co do dialogów to przez pierwsze 3 misje mogą być momentami cringe, ale nie chce mi się wymyślać nic nowego a usunięcie ich sprawi że jakaś luka w dialogu jest.

Jeśli chodzi o nudę,to cóż, dużo w OW nie można robić, trzeba korzystać z tego co zazwyczaj widnieje w klasycznych RTSach, atak, obrona, etc. To czy w OW będzie to fajne czy nie zależy od mapy, balansu jednostek atakujących oraz broniących oraz troszeczkę wyobraźni (role playing, nwm.).

Najczęściej nowym i przyjemnym doświadczeniem dla graczy OW są dobrze wykonane nowe mapy na których nie grali, dodaje to klimatu i nutki tajemnicy (poznanie mapy).

tl;dr jest późno, nie wiem czy wyżej wymienione teksty co do naprawy zaimplementuje bo mi się odechciało robić w OW coś (od 2 miechów już) i zapewne rusze to patykiem jak mi się znowu zechcę, czyli nie wiadomo.

(dodanie zanużenia oraz innych dźwięków to raptem pare H roboty [większość w celu doboru dźwięku który będzie pasować], jednak minęły 3tygodnie a ja tego nawet nie ruszyłem mimo że przez te 3tygodnie by się uzbierało dużo wolnego czasu)


@EDIT
Zapomniałem odpisać jeszcze (późno i zmęczony jestem)
- krótkość 1 misji opiera się na prostym "Ej popatrz człowieku, masz minę i możesz je użyć!" Dla osób które by nie zauważyły tego (a uwierz znalazłyby się takie). Ta misja to bardziej ala tutorial i wporwadzenie do gównofabuły mojegoautorstwa (dawno robiłem te dialogi, cringe musiałem być strasznie)
- 0 poziomy w 2 misji są celowe, ale raczej dam dla soldata jakiś poziom, aby był bardziej przydatny
- ataki w 3 misji są z 2 stron, jednak maszyna losująca jest włączona, i to z jakiej strony atak nadejdzie jest podzielony 50/50. jesli Ci się trafi atak z 1 strony cały czas, to niezłe szczęście... albo pech ; D
- Invalid Pointer spowodowany jest tym, że zapomniałem zmienić w pliku jedną linijkę ze względu na zmianę numeracji misji z update v0.5.06
Last edited by Xander on Fri Jun 07, 2019 12:40 am, edited 1 time in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#21

Post by Xander » Thu Aug 15, 2019 1:23 pm

IT'S ON! Dziękuje dla Prażanina który przetłumaczył mi moda na angielski oraz zedytował pliki audio.
Mod wrzucony na workshopa, może jak tam zacznę otrzymywać fedback to coś mnie ruszy i zaczne robić nowe misje, póki co sprawy się zbytnio nie zmieniły od ostatniego fixa.

linki do steam i non steam zaktualizowane w 1 poście.
obecna wersja v0.5.1

Changelog
Spoiler:
Overall:
- Zoptymalizowano AI inżynierów wroga, teraz na pewno nie zamrozi wam OW. Mam nadzieję :P
- Zmieniono dźwięki większości broni oraz dźwięki pojazdów! W planach jest także zmiana muzyki bojowej oraz dodanie zmiany dźwięki dla pozostałych broni.
- Przetłumaczono moda na język angielski

(w przypadku edycji dźwięków oraz tłumaczenia specjalne podziękowania dla Prażanina który podjął się zadania!)

Mission 1:
- Dodano komunikat o tym, że posiadasz miny (dla tych którzy mają wade -10)

Mission 2:
- Dodano komunikat o tym, że posiadasz miny i możesz je wykorzystać do zatrzymania konwoju (oraz jak go zatrzymać)

Mission 3:
- Poprawiono stringa z czasem

Mission 5a:
- w momencie wyboru postaci wszystkie postacie z klasy Inżyniera zostają zmienione na soldata, ze względu że wn astępnej misji inżynier się całkowicie nie przyda
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest