okrągłe 3 minuty zajęło przejście tej misji, nie zawiodłeś nas Creative!
każesz nam zbudować bazę i zniszczyć bazę, jednak zbudować wcale nie musisz. po prostu masz zniszczyć
@EDIT1
- masz możliwość opracowania zaawansowanej rakiety, ale podstawowe jjuż nie
- masz możliwość badania działa i gatlinga, ale brak rozbudowania warsztatu aby wykorzystać te technologie
- skrzynki respią się tylko przy bazie Gamm.. to znaczy przy bazie amerykan na twojej mapie na której edytowałes ludki i budynki
@EDIT2
- nasz przełożony mówi, że po zniszczeniu bazy amerykan, dostali oni pewne informacje, ale dowiemy się o nich w bazie.
(czyli jabym zabił dowódcę bazy i by wypuścił papiery, to bym się dowiedział, że dzięki zabiciu dowódcy twój przełożony natychmiastowo się dowiedział, co było w środku, ale dowiesz się dopiero jak wrócisz do bazy, bo papiery nagle wyparowały)
czekam na 3 misję z niecierpliwością!!!!
Russian War
Re: Russian War
Last edited by Xander on Mon Apr 08, 2019 10:28 am, edited 2 times in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Russian War
Poprawię to.
-
- Soldier level 1
- Posts: 17
- Joined: Fri Jul 08, 2016 1:01 pm
Re: Russian War
Daj jakieś małpy jak masz badanie na ich zbadnie
Re: Russian War
Planuję max wydać 5 misji.
Re: Russian War
Ajj szkoda, że tylko pięć, a czy będą zawierać one jakąś większą fabułę, jakaś intrygra czy cuś?
Re: Russian War
Wspaniała wiadomość!
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Russian War
takie intrygi jak w sniper modzie gdzie szukałeś papierów, ale twój sojusnik nie chciał ci ich dać to je podstępem zdobyłeś a on następnie się zemścił i wziął zakładników
takie zwroty akcji i itrygi to coś, co oczekujemy
takie zwroty akcji i itrygi to coś, co oczekujemy
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Russian War
Wydałem 3 misję.
Re: Russian War
To jeszcze dwie
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Russian War
nie jesteśmy godni, nie jesteśmy godni, nie jestesmy godni....
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Russian War
A ja uważam, że jesteśmy godni, aby ten mod miał przynajmniej 10 misji
Re: Russian War
świetna 3 misja, nic nie musiz robić. nawet się bronić,. a wygrasz ;d
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Russian War
Ograłem 3 misję i mam parę uwag:
- niemal wszyscy sojusznicy w bazie są ranni. Ja wiem, że ostro oberwali od wroga, ale żeby nawet w warsztacie ranny był? Co, rozstrzelali ten warsztat?
- zasadniczo wystarczy wytrzymać 15 minut, nie robiąc absolutnie nic. Wroga można, ale nie trzeba odpierać, bo można sobie pójść i wszystko olać. Ataki są z dwóch stron, według jednego schematu... baza wroga jest, ale nie ma sensu jej ruszać. Przydałaby się większa różnorodność tych ataków, a nie po jednym pojeździe na stronę z której jesteśmy atakowani i 2-3 soldatów (swoją drogą kod na atak po 25 minutach z Modding Archive wałkowany latami, nic się nie zmieniło, tylko nacje jednostek xD). Pod koniec przydałby się jakiś większy atak. Ewentualnie po tych 15-20 minutach rozkaz zniszczenia bazy wroga.
- jak wspomniałem, można sobie pójść, a misja po 15 minutach i tak będzie wygrana. Wróg będzie się kumulował po prostu w bazie.
- niemal wszyscy sojusznicy w bazie są ranni. Ja wiem, że ostro oberwali od wroga, ale żeby nawet w warsztacie ranny był? Co, rozstrzelali ten warsztat?
- zasadniczo wystarczy wytrzymać 15 minut, nie robiąc absolutnie nic. Wroga można, ale nie trzeba odpierać, bo można sobie pójść i wszystko olać. Ataki są z dwóch stron, według jednego schematu... baza wroga jest, ale nie ma sensu jej ruszać. Przydałaby się większa różnorodność tych ataków, a nie po jednym pojeździe na stronę z której jesteśmy atakowani i 2-3 soldatów (swoją drogą kod na atak po 25 minutach z Modding Archive wałkowany latami, nic się nie zmieniło, tylko nacje jednostek xD). Pod koniec przydałby się jakiś większy atak. Ewentualnie po tych 15-20 minutach rozkaz zniszczenia bazy wroga.
- jak wspomniałem, można sobie pójść, a misja po 15 minutach i tak będzie wygrana. Wróg będzie się kumulował po prostu w bazie.
Re: Russian War
BLackmen nie zna pojęcia słowa kumulował, wyjaśnij mu Prażanin.
Last edited by Xander on Thu Apr 11, 2019 8:58 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
- yamasznikow
- Soldier level 3
- Posts: 79
- Joined: Wed Dec 03, 2014 2:12 pm
Re: Russian War
3 mapa do poprawki i to na pewno rozwaliłem te 2 wierzyczki od lewej strony i koszary zbudowałem pod składem i czekałem a araby gnietli się przed baza nie zabiłem ani 1 araba żeby wygrać GG