Mission 01
Posted: Sun Apr 07, 2019 4:09 pm
by 0dd1
PL
ENG
Spoiler:
Proponowane zmiany/uwagi:
- 0dd1: Notatki Altaru są raczej jednoznaczne. Olaf, Amerykanin i przejęcie pojazu powinny zostać. Zmienić się może mapa i rozmieszczenie jednostek.
Niech Amerykański pojazd pojawia się z pełnym hp, atakuje Rosyjskie parole i dopiero wraca uszkodzony poza mapę.
- Zone: jeżeli chodzi o zmiany wizualne na tej mapie, to proponuję poprawienie tekstur (głównie to wzgórze na północy, by wyglądało na wzgórze i nie zlewało się z resztą terenu - dodać zjazdy), można też dopasować nieco trawę do tekstur oraz typy drzew do siebie - tak by bardziej współgrały kolorami, bo to bardzo wczesny projekt Altaru.
Dobrze by było gdyby mapy różnych misji kolorystycznie do siebie pasowały.
Co do wstępniaka 01, to proponowałbym skrócić nieco to czołganie się arabów.
W dolnej bazie bym zrobił tylko 1 bunkier, bo za dużo to budynków.
- Nefarem: Myślę że można tę misję nieco urozmaicić poprzez dodanie wzmożonych patroli na całej mapie, Rosjanie mają tutaj zdecydowanie kontrole nad całą mapą.
W skrypcie dodać budowę nowych czołgów które by potem AI wysyłało na patrol po mapie.
Do poprawy są drzewa, lepiej by było dodać więcej różnorodności.
Można by było jeszcze ciut rozbudować te rosyjskie bazy.
Jakie ma znaczenie dla całej kampanii:
Nowy plan:
- Przebieg misji punkt po punkcie - Raczej wszystko tak samo
- Projekt nowej mapy
- Technologie - w tym przypadku chyba nic
- Postacie
- Zapisane zmienne dla dalszych misji
Kto jest za:
Kto jest przeciw:
- 0dd1: Notatki Altaru są raczej jednoznaczne. Olaf, Amerykanin i przejęcie pojazu powinny zostać. Zmienić się może mapa i rozmieszczenie jednostek.
Niech Amerykański pojazd pojawia się z pełnym hp, atakuje Rosyjskie parole i dopiero wraca uszkodzony poza mapę.
- Zone: jeżeli chodzi o zmiany wizualne na tej mapie, to proponuję poprawienie tekstur (głównie to wzgórze na północy, by wyglądało na wzgórze i nie zlewało się z resztą terenu - dodać zjazdy), można też dopasować nieco trawę do tekstur oraz typy drzew do siebie - tak by bardziej współgrały kolorami, bo to bardzo wczesny projekt Altaru.
Dobrze by było gdyby mapy różnych misji kolorystycznie do siebie pasowały.
Co do wstępniaka 01, to proponowałbym skrócić nieco to czołganie się arabów.
W dolnej bazie bym zrobił tylko 1 bunkier, bo za dużo to budynków.
- Nefarem: Myślę że można tę misję nieco urozmaicić poprzez dodanie wzmożonych patroli na całej mapie, Rosjanie mają tutaj zdecydowanie kontrole nad całą mapą.
W skrypcie dodać budowę nowych czołgów które by potem AI wysyłało na patrol po mapie.
Do poprawy są drzewa, lepiej by było dodać więcej różnorodności.
Można by było jeszcze ciut rozbudować te rosyjskie bazy.
Jakie ma znaczenie dla całej kampanii:
- Amerykański żołnierz pojawi się w 04 jeśli przeżyje.
- Olaf ukrywa się aż do misji 05.
- Przeniesienie pojazdu do 02 ma drobny wpływ na dialog w 09.
Nowy plan:
- Przebieg misji punkt po punkcie - Raczej wszystko tak samo
- Heike pojawia się na mapie
- Spotyka Amerykanina i dwóch rosjan
- Dalej spotyka Olafa - można dodać więcej dystansu między nimi?
- Opcjonalnie przejmuje pojazd i dociera na koniec mapy
- Projekt nowej mapy
- Struktura
- MarkedOne: propozycja mapy:
Serpent: propozycja mapy:
- Czy mapa powinna być większa?
- Czy Heike mogłaby opuścić mapę z innej strony?
- MarkedOne: propozycja mapy:
- Jednostki
- ai bazy wroga?
- Nefarem: W skrypcie dodać budowę nowych czołgów które by potem AI wysyłało na patrol po mapie.
- patrolowanie?
- propozycja dla patrol:
- 01_cont patrole1.jpg (171.92 KiB) Viewed 10257 times
- ai bazy wroga?
- Technologie - w tym przypadku chyba nic
- Postacie
- Heike, Olaf
- Amerykański żołnierz
- Może jacyś Rosjanie?
- Zapisane zmienne dla dalszych misji
- pojazd Heike
- Amerykanin
- Olaf
Kto jest za:
Kto jest przeciw:
Spoiler:
Things of note:
- 0dd1: Altar had a specific plan for this. Olaf the American soldier and vehicle capturing should stay. Could change the map and units on it.
American vehicle could appear with full hp, attack the Russians and then return when it's very damaged.
- Zone: Textures need improvement, adjust the grass and trees to it. It would be best if maps took into account their world location and terrain type, so maps between some missions match as appropriate.
Shorten the crawling time in the intro.
1 breastwork is enough for the base on the bottom.
- Nefarem: add more Russian patrols going through the map. Could also make them produce vehicles for it.
Make the environment on map more diverse.
Upgrade the bases a bit.
How it links to the rest of the campaign:
New plan:
- Mission events - Mostly as is
- New map
- Technologies - nothing in this case
- Characters
- Variables saved for later
People for the plan:
People against it:
- 0dd1: Altar had a specific plan for this. Olaf the American soldier and vehicle capturing should stay. Could change the map and units on it.
American vehicle could appear with full hp, attack the Russians and then return when it's very damaged.
- Zone: Textures need improvement, adjust the grass and trees to it. It would be best if maps took into account their world location and terrain type, so maps between some missions match as appropriate.
Shorten the crawling time in the intro.
1 breastwork is enough for the base on the bottom.
- Nefarem: add more Russian patrols going through the map. Could also make them produce vehicles for it.
Make the environment on map more diverse.
Upgrade the bases a bit.
How it links to the rest of the campaign:
- American soldier will appear in 04 if survives.
- Olaf will stay in hiding until mission 05.
- Taking the vehicle will slightly affect dialogue in 09.
New plan:
- Mission events - Mostly as is
- Heike appears on map
- She meets the American and two Russians
- later meets Olaf - could move him somewhere else?
- Optionally captures a vehicle, and leaves the map
- New map
- Structure
- MarkedOne: map proposition:
Serpent: map proposition:
- Should it be bigger?
- Could we make Heike leave the map in some other direction?
- MarkedOne: map proposition:
- Units
- base ai?
- Nefarem: add producing of vehicles that will be sent on patrol.
- patroling?
- patrol paths proposition:
- 01_cont patrole1.jpg (171.92 KiB) Viewed 10257 times
- base ai?
- Technologies - nothing in this case
- Characters
- Heike, Olaf
- American soldier
- Any Russians?
- Variables saved for later
- Heike's vehicle
- The American
- Olaf
People for the plan:
People against it: