Mission 03

Dział poświęcony projektowi Arabian Campaign

Moderátor: ArCamp Developer

Používateľov profilový obrázok
0dd1
ArCamp Developer
Príspevky: 332
Dátum registrácie: Ut Júl 01, 2014 3:01 pm

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa 0dd1 »

Myślę że brak wjazdu do bazy na kołowym podwoziu byłby najlepszy, tylko że tekstura w jednym wejściu nie wygląda za stromo. Chociaż może i ta komora nie będzie takim problemem, w końcu to dopiero trzecia misja.

A złoża dałoby się ograniczyć, już raz zrobiłem naliczanie wydobytych surowców w revampie. Tylko że dziwnie byłoby mieć coś takiego w tylko jednej misji, a zastosowanie tego do całej kampanii to chyba zbyt duży krok.
Do it!
AdDur
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Príspevky: 12
Dátum registrácie: Št Apr 18, 2019 1:21 am

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa AdDur »

To tylko luźne sugestie rozwiązania problemu zbytniego ułatwienia misji przez możliwą obecność komory - zresztą jak mówiłem, konwój nie musi być "transportowy", a może po prostu być grupą pojazdów jadących na front rosyjski.
Používateľov profilový obrázok
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Príspevky: 4166
Dátum registrácie: Ut Júl 07, 2009 9:13 pm
Bydlisko: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovať používateľa:

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa Serpent »

Ograniczanie wydobycia ropy to krok za daleko. Nie ma co utrudniać gry na siłę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
AdDur
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Príspevky: 12
Dátum registrácie: Št Apr 18, 2019 1:21 am

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa AdDur »

Całość rozbija się o problem tego, czy w tej misji ma być obecne zasilanie ropą, czy tylko słoneczne (na tej zasadzie jak w kampanii USA).
Používateľov profilový obrázok
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Príspevky: 4166
Dátum registrácie: Ut Júl 07, 2009 9:13 pm
Bydlisko: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovať používateľa:

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa Serpent »

Robimy zasilanie słoneczne bo jak już pisałem - arabowie mają deficyt ropy. Jednak umożliwiamy graczowi również zbadanie oraz budowę elektrowni na ropę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
AdDur
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Príspevky: 12
Dátum registrácie: Št Apr 18, 2019 1:21 am

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa AdDur »

Hm... W takim wypadku konwój chcący zatankować jest sensowną opcją, nawet jeśli jedzie bez komór. Względnie mogliby to być przebijający się do "swoich" Amerykanie, na zasadzie jak przełamujesz linię frontu w trzeciej misji kampanii amerykańskiej.
Používateľov profilový obrázok
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Príspevky: 4166
Dátum registrácie: Ut Júl 07, 2009 9:13 pm
Bydlisko: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovať používateľa:

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa Serpent »

Pojawienie konwoju można tłumaczyć następująco:
"We wschodnich sektorach trwają walki między Amerykanami a Rosjanami. Amerykanie chcąc utrzymać się w tamtych rejonach wysyłają do baz tam położonych posiłki oraz surowce za pomocą konwojów."

Konwój w omawianej misji powraca z bazy Omikron. Siłą rzeczy ciężarówka będąca w konwoju musi jechać pusta. Motyw z zatankowaniem pojazdów dobre wkomponowuje się w tą misje i pośrednio tłumaczy istnienie bazy amerykańskiej jako bazy postojowej.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Používateľov profilový obrázok
0dd1
ArCamp Developer
Príspevky: 332
Dátum registrácie: Ut Júl 01, 2014 3:01 pm

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa 0dd1 »

Serpent napísal: Ut Apr 23, 2019 7:20 am Pojawienie konwoju można tłumaczyć następująco:
"We wschodnich sektorach trwają walki między Amerykanami a Rosjanami. Amerykanie chcąc utrzymać się w tamtych rejonach wysyłają do baz tam położonych posiłki oraz surowce za pomocą konwojów."

Konwój w omawianej misji powraca z bazy Omikron. Siłą rzeczy ciężarówka będąca w konwoju musi jechać pusta. Motyw z zatankowaniem pojazdów dobre wkomponowuje się w tą misje i pośrednio tłumaczy istnienie bazy amerykańskiej jako bazy postojowej.
Może być.
Do it!
AdDur
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Príspevky: 12
Dátum registrácie: Št Apr 18, 2019 1:21 am

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa AdDur »

Byłoby to w sumie niezłe nawiązanie do tego, że w rosyjskiej kampanii Amerykanie nadawali o atakach Arabów przed odwrotem...
Používateľov profilový obrázok
Don Mateo
Soldier level 3
Soldier level 3
Príspevky: 51
Dátum registrácie: Ut Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa Don Mateo »

Coś z tym się dzieje? Czy misja 2 też będzie zmieniana? W sumie tylko tak pytam, a nie że twierdzę, iż też potrzebuje jakiś zmian.
Používateľov profilový obrázok
0dd1
ArCamp Developer
Príspevky: 332
Dátum registrácie: Ut Júl 01, 2014 3:01 pm

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa 0dd1 »

Jedyne co ostatnio próbuję robić dla Arcamp to tekstury. Ale bez większych sukcesów.
Do it!
Používateľov profilový obrázok
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Príspevky: 1239
Dátum registrácie: Ut Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa Creative »

A co z innymi misjami?
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Príspevky: 2061
Dátum registrácie: Pi Feb 17, 2006 3:44 pm
Bydlisko: Poland
Kontaktovať používateľa:

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa zoNE »

Misja została już przeportowana na mapę Altaru, pewnie niedługo 0dd1 doda ją na repozytorium, jak sprawdzi czy wszystko działa - testowałem i u mnie wszystko działało, więc pewnie niedługo się pojawi.

Tak misja wygląda aktualnie:
Obrázok

Tak wyglądała wcześniej:
Obrázok
Naposledy upravil/-a zoNE v Ne Sep 27, 2020 4:12 pm, upravené celkom 2 krát.
Používateľov profilový obrázok
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Príspevky: 398
Dátum registrácie: Pi Máj 21, 2010 5:56 pm
Bydlisko: Wrocław

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa Gwrhkhsh »

Ja do was apeluję, do waszego rozumu i godności człowieka.

W imię zgodności z notatkami Altaru weźcie po prostu gotową Ar3 z plików z owsupport i już. Tam jest i mapa, i dialogi, i SAIL, misja jest grywalna, wszystko pięknie.

Wywalcie to zasrane zbieranie kwiatków i inne udziwnienia. To nie jest oryginalna misja Altaru, jeśli robicie w niej zmiany.
Používateľov profilový obrázok
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Príspevky: 2061
Dátum registrácie: Pi Feb 17, 2006 3:44 pm
Bydlisko: Poland
Kontaktovať používateľa:

Re: Mission 03

Príspevok od používateľa zoNE »

Misja jest przeniesiona z oryginalnych plików, jedynie była dostosowana do reszty kodu, by kod był zgodny i błędów nie wyrzucał, no i dokończona została, bo nie wszystko było dopracowane. Jedyny motyw jaki został dodany przy portowaniu, jako "urozmaicenie", to właśnie historia z kwiatkami, jako dodatkowe zadanie a la RPG - ale zostało uproszczone i zupełnie zmienione. Jeżeli jednak społeczności by się nie podobało takie urozmaicenie, większa liczba osób by była przeciwna temu rozwiązaniu, to zawsze można je usunąć. Kwestia wyrażenia opinii przez społeczność, zostawienia feedbacku przez graczy i po prostu usunięcia tego fragmentu.
Naposledy upravil/-a zoNE v Ne Jan 24, 2021 12:55 pm, upravené celkom 2 krát.
Napísať odpoveď