Zwiecha edytora

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Silent_Scream
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posty: 126
Rejestracja: czw paź 08, 2009 1:48 pm

Zwiecha edytora

Post autor: Silent_Scream »

Cześć wszystkim,
Wiele rzeczy się pozmieniało, a problemy zostały takie same.
Nie mam pomysłu co może być nie tak. Otóż edytor włącza mi się dobrze. Mam mapę z teksturami, wodą, falami itp. Ustawiłem budynki na mapie z identyfikatorami. Zacząłem pisać blok i chciałem go przetestować w grze. Kompilacja przeszła bez błędów, ale w momencie akcji testowania edytor złapał zwiechę i ma brak odpowiedzi. Zamknąłem go i ponownie otworzyłem, błędów nie było, usunąłem napisany blok, bo myślałem, że on coś pierniczy, ale się myliłem. Znowu zwiecha. Usunąłem z mapy wszystko co mogło powodować błąd, ale dalej go łapie. Brak pomysłu na rozwiązanie.
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2020 9:49 pm przez Silent_Scream, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posty: 4166
Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Kontakt:

Re: Zwiecha edytora

Post autor: Serpent »

Jaki system operacyjny / jaka wersja gry?

Spróbuj odpalić w trybie zgodności z Win7 z uprawnieniami administratora.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Silent_Scream
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posty: 126
Rejestracja: czw paź 08, 2009 1:48 pm

Re: Zwiecha edytora

Post autor: Silent_Scream »

System operacyjny: Win 8.1
Wersja gry: najnowsza
Odpalane w trybach zgodności i z uprawnieniami administratora. Dalej po testowaniu się zawiesza i nic się nie dzieje. Dodam bo zapomniałem wcześniej, że to jest mapa 01_cont. Misja 01 odpala się bez problemu w trybie testowania z poziomu edytora. Tylko ta jedna 01_cont ma jakiś problem.
Awatar użytkownika
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posty: 4166
Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Kontakt:

Re: Zwiecha edytora

Post autor: Serpent »

To oznacza że winna jest mapa a raczej jej skrypt.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Silent_Scream
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posty: 126
Rejestracja: czw paź 08, 2009 1:48 pm

Re: Zwiecha edytora

Post autor: Silent_Scream »

Nie wiem czy sensem byłoby naprawianie mapy. Skoro mam gotowe gbi to tylko struktura mapy i roślinność zostanie do dodania i Bajlando :-) dziękuję za pomoc :-)
ODPOWIEDZ