Seite 1 von 1

Zwiecha edytora

Verfasst: Mi Apr 29, 2020 1:48 pm
von Silent_Scream
Cześć wszystkim,
Wiele rzeczy się pozmieniało, a problemy zostały takie same.
Nie mam pomysłu co może być nie tak. Otóż edytor włącza mi się dobrze. Mam mapę z teksturami, wodą, falami itp. Ustawiłem budynki na mapie z identyfikatorami. Zacząłem pisać blok i chciałem go przetestować w grze. Kompilacja przeszła bez błędów, ale w momencie akcji testowania edytor złapał zwiechę i ma brak odpowiedzi. Zamknąłem go i ponownie otworzyłem, błędów nie było, usunąłem napisany blok, bo myślałem, że on coś pierniczy, ale się myliłem. Znowu zwiecha. Usunąłem z mapy wszystko co mogło powodować błąd, ale dalej go łapie. Brak pomysłu na rozwiązanie.

Re: Zwiecha edytora

Verfasst: Mi Apr 29, 2020 5:50 pm
von Serpent
Jaki system operacyjny / jaka wersja gry?

Spróbuj odpalić w trybie zgodności z Win7 z uprawnieniami administratora.

Re: Zwiecha edytora

Verfasst: Mi Apr 29, 2020 9:20 pm
von Silent_Scream
System operacyjny: Win 8.1
Wersja gry: najnowsza
Odpalane w trybach zgodności i z uprawnieniami administratora. Dalej po testowaniu się zawiesza i nic się nie dzieje. Dodam bo zapomniałem wcześniej, że to jest mapa 01_cont. Misja 01 odpala się bez problemu w trybie testowania z poziomu edytora. Tylko ta jedna 01_cont ma jakiś problem.

Re: Zwiecha edytora

Verfasst: Do Apr 30, 2020 4:54 pm
von Serpent
To oznacza że winna jest mapa a raczej jej skrypt.

Re: Zwiecha edytora

Verfasst: Sa Mai 02, 2020 1:12 am
von Silent_Scream
Nie wiem czy sensem byłoby naprawianie mapy. Skoro mam gotowe gbi to tylko struktura mapy i roślinność zostanie do dodania i Bajlando :-) dziękuję za pomoc :-)