Operation "Edison"

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply
User avatar

Topic author
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 401
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław
Contact:

Operation "Edison"

#1

Post by Gwrhkhsh » Sat Jun 27, 2020 3:28 pm

[English follows]

Cześć,

po trzech [z otwartymi testami: czterech] miesiącach ciężkich walk udało mi się skończyć pierwszą gotową wersję mojego moda - Operacji "Edison". Kampania jest gotowa, składa się z 9 misji Amerykanów i dwóch map multiplayer. Na pewno znajdziecie jeszcze bugi, fajnie by było, gdybyście dali mi znać w tym temacie, gdyby coś było rażąco bez sensu albo powodowałoby, że nie da się grać :)

W przyszłości planuję dorobić jeszcze kilka map potyczkowych. Czas pokaże, co z tego wyjdzie. Póki co - oddaję Wam kampanię. Nie wrzucam screenów, bo po co psuć frajdę ze zwiedzania map? ;)

Bardzo ucieszy mnie Wasz feedback. Miłej zabawy! :D

:idea: Link do ściągnięcia moda (~155 MB): [urlhttps://www.dropbox.com/s/5ltw8ik4j113k36/Edison.rar?dl=0[/url]
Mod jest dostępny po polsku i po angielsku.


[English]

Hi,

after three [with open testing: four] months of struggle I've finally managed to complete an early version of my mod - Operation "Edison". The campaign is ready, it contains 9 American missions and 2 multiplayer maps. I'm sure you'll find some bugs and it would be cool if you posted info about them in this thread. I hope there won't be anything that might render the campaign unplayable or stupid :)

As for the future, I'd like to prepare some skirmish maps. Time will tell. So far - please enjoy the campaign. I'm not posting any screenshots not to spoil the fun of discovering the maps ;)

I'll be very happy to read your feedback. Have fun! :D

:idea: The download link is here (~155 MB): https://www.dropbox.com/s/5ltw8ik4j113k ... n.rar?dl=0
The mod currently supports Polish and English.
Last edited by Gwrhkhsh on Sat Jul 11, 2020 9:51 pm, edited 4 times in total.
Narzekam, więc jestem.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4117
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Operation "Edison"

#2

Post by Serpent » Sat Jun 27, 2020 3:36 pm

Witamy po latach "przerwy" :D

Na feedback z moda musisz trochę poczekać.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


arturc200000
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 15
Joined: Fri Jul 08, 2016 1:01 pm

Re: Operation "Edison"

#3

Post by arturc200000 » Sat Jun 27, 2020 4:07 pm

Ja licze na jak najwięcej bugów. POzdrawian u mnie stream TERAZ
:rusick:

User avatar

Topic author
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 401
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Operation "Edison"

#4

Post by Gwrhkhsh » Sun Jun 28, 2020 10:20 pm

[english follows]

Hej,

przede wszystkim - wielkie dzięki dla OWChyba za testowanie moda na streamie, wiem dzięki tobie o bardzo wielu rzeczach, które trzeba poprawić. Będę nad tym pracował w ciągu tego tygodnia, mam nadzieję, że uda mi się w miarę szybko przygotować kolejną, ulepszoną wersję.

Jak na razie wiemy o paru niedociągnięciach, szczególnie w późniejszych misjach. Są na tyle istotne, że proponuję chętnym zaczekać do wydania następnej wersji (strzelam - w przyszły weekend) i wtedy zagrać ;)

[English]

Hi,

first of all - big thanks to OWChyba for streaming and testing the mod, thanks to you I got to know about a lot of stuff to correct. I'll be on it this week and I hope to prepare a next, more enjoyable version as soon as possible.

So far we know about some issues, especially in later missions. They are significant enough for me to suggest waiting a little until I release the new version (I guess - next weekend) and play then ;)
Narzekam, więc jestem.

User avatar

Topic author
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 401
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Operation "Edison"

#5

Post by Gwrhkhsh » Tue Jun 30, 2020 10:21 pm

Uwaga, nowa wersja testowa (0.954) dostępna: https://www.dropbox.com/s/3vhqxr4f3k943 ... 4.rar?dl=0
New test version available under the link above :)

Tradycyjnie, ucieszę się, jeśli dacie znać o bugach!
As always, I'll be happy to hear from you about the bugs!
Last edited by Gwrhkhsh on Wed Jul 01, 2020 12:47 pm, edited 1 time in total.
Narzekam, więc jestem.

User avatar

15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 172
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Operation "Edison"

#6

Post by 15DarkMaster1987 » Mon Jul 06, 2020 11:02 pm

jest problem bo w momencie kiedy w 4 misji dochodzi do 12:01 to blokuje się gra(bynajmniej u mnie) i lipa z dalszej rozgrywki :/
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(

User avatar

Topic author
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 401
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Operation "Edison"

#7

Post by Gwrhkhsh » Fri Jul 10, 2020 6:34 pm

Dzięki za info ;)

Problem będzie rozwiązany w nowym releasie, mam nadzieję, że w ciągu tego weekendu uda mi się go przygotować. Czekam jeszcze na jeden drobiazg. Za to - będą dwie mapy do multiplayera! :idea:
Last edited by Gwrhkhsh on Fri Jul 10, 2020 6:34 pm, edited 1 time in total.
Narzekam, więc jestem.

User avatar

Topic author
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 401
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Operation "Edison"

#8

Post by Gwrhkhsh » Sat Jul 11, 2020 9:54 pm

[English follows]

Cześć! Wrzuciłem dzisiaj kolejną, mam nadzieję że chwilowo ostateczną wersję moda: 0.955 :)
Do pobrania jest stąd: https://www.dropbox.com/s/2gmporgm2qkqx ... n.rar?dl=0

W porównaniu z poprzednią zawiera poprawki kilku zgłaszanych błędów, a także nowość: dwie mapy multiplayer. Miłej zabawy!

[ENG]

Hi! I've uploaded a new version of my mod, hopefully final for now: 0.955 :)
You can download it here: https://www.dropbox.com/s/2gmporgm2qkqx ... n.rar?dl=0

Compared to the previous version, it has fixes for some reported bugs and a novelty: two multiplayer maps. Enjoy!
Last edited by Gwrhkhsh on Sun Jul 12, 2020 7:00 pm, edited 1 time in total.
Narzekam, więc jestem.


MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 345
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Location: Himmelsdorf

Re: Operation "Edison"

#9

Post by MasterKiller » Sun Jul 19, 2020 1:04 am

Wlasnie przeszedlem tego trochę feministycznego modka (:P), wiec podsumowanie plusów i minusów:

Na +
- na pewno przyzwoite dialogi, nieliczne braki spacji czy literówki,
- udalo sie poprowadzic moda od A do Z ;D
- ciekawe tricki w niektórych misjach, jak z ta niewidzialnoscią, albo akcją dywersyjna

Na -
- wszystkie mapy wykonane na jedną modłe. To, że są ogólnie dość puste i słabo zagospodarowane, jeszcze by przeszlo, ale KAZDA ma identyczną kolorystykę i styl - czyli jakieś pustkowia z paroma krzaczorami tu i owdzie.
- w misjach jest troche za mało treści - po prostu wg. mnie za mało cut scenek, dialogów, jakichś wydarzeń, zwrotów akcji. Tylko misja z mozliwością sabotażu w bazie wroga mi się naprawdę podobała.
- zbyt niski poziom trudnosci - gralem na srednim i wszystko bylo banalne - wiekszosc ataków bardzo słaba, kazda baza ma jakiś bardzo słaby punkt, a ostatnia misja to już w ogóle - ataki mozna odeprzeć zwyklymi koszarami z 2 ludzmi w środku, bazy są bardzo słabe, brakuje nawet zwyklych paru czołgów które jezdziły by w te i we wte i broniłyby baz(podobnie jak we wspomnianej misji z dywersją). Poza tym, po prostu nic się w niej nie dzieje :D Bardzo słaba misja, w szczególności jako zwienczenie kampanii.
- personalna opinia: szkoda, ze tak pozno wprowadzasz kolejne technologie do badania. nie lubię bujania się z karabinem gatlinga do niewiadomo której misji :D brakuje też jakichś twoich indywidualnych pomysłów

Zapomniałem dopisać o bugach: i tutaj duży plus, bo było ich niewiele. Poza wspomnianym brakiem spacji, ten gość który szedł na dywersje w 5. misji, jesli siedział w pojezdzie, to się bugował. BTW, chyba w dzisiejszych czasach mógłbyś nawet za pomoca Lua zrobić jakiś przycisk do wybierania postaci (panie Serpent proszę o konfirmację/dekonfirmację).
Last edited by MasterKiller on Sun Jul 19, 2020 1:06 am, edited 1 time in total.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174

User avatar

Topic author
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 401
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Operation "Edison"

#10

Post by Gwrhkhsh » Mon Jul 20, 2020 9:12 pm

Dzięki za feedback :)

Jeśli chodzi o buga z 5 misji - masz na myśli to, że siedział w pojeździe zanim poszedł robić dywersję?

Miałem trochę problem z dopasowaniem poziomu trudności, bo sam nie jestem jakimś wymiataczem. Jeśli uda mi się kiedyś dorobić arabską kampanię - mam nadzieję, że będzie trudniejsza. Może i w tej coś jeszcze pozmieniam? ;)

Co masz na myśli, jeśli chodzi o indywidualne pomysły?
Narzekam, więc jestem.


MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 345
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Location: Himmelsdorf

Re: Operation "Edison"

#11

Post by MasterKiller » Mon Jul 20, 2020 9:40 pm

Chodziło mi o głownie o nowe bronie, również mechaniki (choć tutaj akurat zrobiłeś z tą dywersją).
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174

User avatar

Topic author
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 401
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Operation "Edison"

#12

Post by Gwrhkhsh » Tue Jul 21, 2020 7:29 am

A, to specjalnie nie dodaję nowych broni. Nie podobały mi się takie rzeczy w innych modach, więc wolałem w swoim zrobić wszystko jak najbliżej vanilli :)

Co do mechanik - pewnie, to zawsze fajna sprawa. Może uda mi się w przyszłości jakoś to porozwijać?
Narzekam, więc jestem.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests