OPERATION: EDISON - premiera!
Z radością udostępniam Wam mojego moda, Operation: Edison. To osiemnaście misji, dwie kampanie, kilka nowych elementów gry, kilka zmian w gameplayu - wszystko to odkryjecie zabierając swoich głównych bohaterów - Alexandrę Brown (kampania amerykańska) i Antoine'a Fourriera (kampania arabska) na dziwną, wymagającą i ekscytującą przygodę.
Mod zawiera:
+ kilka przywróconych pomysłów z fazy pre-alfa
+ zmienione statystyki broni i drzewko technologiczne inspirowane dostępnymi materiałami o eksperymentach Altaru
+ alternatywne uniwersum Original War inspirowane "Ostatnim dniem stworzenia" W. Jeschkego i wczesnymi pracami koncepcyjnymi twórców gry...
I jeszcze więcej!
Żeby przekonać się samemu, pobierz moda (v. 1.0) stąd:
https://www.dropbox.com/s/pm4mxsou9auvg ... n.rar?dl=0
Do gry wymagany jest najnowszy patch. Możesz pobrać go stąd:
https://owsupport.com/files/beta/OWPatc ... .9.284.rar
Operation "Edison"
Re: Operation "Edison"
Po tym, jak gracze znaleźli kilka niedociągnięć, przygotowałem poprawioną wersję. Mam nadzieję, że uda się rozwiązać większość kłopotów
Aby pobrać ostatnią wersję, skorzystaj z tego linku: https://www.dropbox.com/s/mwm10t446zti4 ... 1.rar?dl=0
Aby zagrać w poprawioną wersję, usuń pliki moda i zastąp je nowymi.Poprawki w misjach:
- Am02: uratowani żołnierze idą z ratującymi
- Am05: dodana akcja jeśli inżynier-sabotażysta nie może znaleźć odpowiedniego celu
- Am06: warunki zwycięstwa nie dotyczą jednostek wroga poza bazami
- Am09: małpoludy wykluczone z dialogów
- Ar01: mały błąd w dialogu naprawiony
- Ar06: korekta poziomu trudności
- Ar07: medal za wydobycie syberytu uwzględnia teraz wszystkie składy gracza; status jednostek Kuronskiego zmieniony na neutralny; limit produkcji pojazdów w Delcie
- Ar09: poprawiony nieprzetłumaczony dialog w angielskiej wersji językowej
Ogólne
- AI nie wykonuje już skryptów, kiedy straci bazę
- poprawione funkcje zapisu
- znany bug: Ar09 może wciąż wczytywać martwe postacie, o ile nie przejdziesz od nowa Ar08 by mieć nowy zapis
- poprawione małe błędy graficzne
- zwiększone limity doświadczenia w późniejszych misjach
Aby pobrać ostatnią wersję, skorzystaj z tego linku: https://www.dropbox.com/s/mwm10t446zti4 ... 1.rar?dl=0
- czeresniaczek1
- Soldier level 4
- Posts: 95
- Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm
Re: Operation "Edison"
W 5 misi Amerykańskiej po wykonaniu wszystkich badań budowie pojazdu z radarem. Sabotuje umocnienia inżynier zwiewa i nic się nie dzieje brak jakiej kol wiek akcji ze strony przymierza. Misja ciągnie się w nieskończoność. Po rozwaleniu całej bazy przymierza/dezerterów jest to samo. Wybieram opcję dialogową (chodzi mi o tabelkę) Nie podejmuj żadnej akcji to samo.
W misji 9 Arabowie jest (w przypadku mojej gry) błąd zapisu pojazdów produkuję Amerykańskie w 8 a po wczytaniu gry albo ich nie mam albo wczytuje Arabskie.
W misji 9 Arabowie jest (w przypadku mojej gry) błąd zapisu pojazdów produkuję Amerykańskie w 8 a po wczytaniu gry albo ich nie mam albo wczytuje Arabskie.
Last edited by czeresniaczek1 on Fri Feb 05, 2021 8:14 pm, edited 1 time in total.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
Re: Operation "Edison"
https://www.dropbox.com/s/nd1kv5v0gtqhu ... 2.rar?dl=0
zmiany w wersji 1.02 (w porównaniu do 1.01):
Am04:
- ciężarówki nie powinny utykać na mapie
- kod arabskich ataków napisany od nowa
- czas czekania na kierowców skrócony do 10 minut
Am05
- małe zmiany w dialogach
- naprawiony warunek zwycięstwa
Am07
- małe zmiany wizualne
- czeresniaczek1
- Soldier level 4
- Posts: 95
- Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm
Re: Operation "Edison"
Sprawdzę i dam znać.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
Re: Operation "Edison"
Postanowiłem ograć twojego moda jako kolejnego i w sumie nie będę miał dużo do dodania, bo w zupełności zgadzam się z tym co napisał już @Masterkiller.
Obecnie ogrywam misje 9 w kampanii amerykańskiej, która do tej pory jest najbardziej rozbudowaną w tym modzie. Niestety nie wiem czy ją ostatecznie ukończę przez jedną, ale istotną kwestię.
Wersja moda: 1.02
Błędy w misjach:
Am7:
- komory transportowe arabów są puste.
Am9
- nie można wybudować pojazdów zdalnie sterowanych mimo opracowanej technologii (swoją drogą chyba jest opracowana od początku?),
- pojazdy dezerterów, gdy są uszkodzone, to później z powrotem, gdy wracają do walki, to nie są do końca naprawione,
- czasami pojazdy przeciwnika mają dziwne zawiechy i podczas ataku po prostu stoją w miejscu. Zdarza się, że nic nie robią, a po chwili namysłu stwierdzają, że może jednak zaatakuje którąś jednostkę gracza,
- mała ilość skrzyń zrzucana w rejonie głównego złoża. Znaczna część spada na tereny przeciwnika przez co misja bardzo się strasznie dłuży i dlatego jeszcze jej nie ukończyłem,
- nie wiem czy coś mi umknęło w fabule, ale dlaczego arabowie wybudowali bazę w pobliżu głównego złoża i jeszcze go nie skazili jak nikt nie stał im na przeszkodzie, aby to zrobić? Nawet jeśli jeszcze nie wiedzieli jak to zrobić, to dlaczego nie pozostawili tam kilka swoich jednostek, aby mieć pewność, że przypadkiem nikt nie wpadnie na genialny pomysł, żeby wybudować tam bazę?
Ogólne uwagi:
- w rozbudowie na moduł słoneczny nie ma wypisanej ilości skrzyń jaką trzeba posiadać, aby ją zbudować,
- mała ilość postaci do dyspozycji. Jeszcze w pierwszych misjach jest to zrozumiałe, ale w kolejnych już nie bardzo. Zwłaszcza gdy trzeba zniszczyć lub zająć bazę wroga.
- fabuła jest ok, ale same misje nie są jakoś porywające. Może gdyby były bardziej rozbudowane, to wszystko wyglądałoby lepiej. Trochę szkoda, że tak wyszło, bo widać, że umiesz tworzyć i skończyć moda, ale jeszcze nie potrafisz tego dobrze wykorzystać
Jeszcze nie tykałem wcale kampanii arabskiej, ale mam nadzieje, że tam jest lepiej. Jak na razie wrażenie z moda mam takie średnie, ale na pewno jest potencjał i może się z tego urodzić coś lepszego
Obecnie ogrywam misje 9 w kampanii amerykańskiej, która do tej pory jest najbardziej rozbudowaną w tym modzie. Niestety nie wiem czy ją ostatecznie ukończę przez jedną, ale istotną kwestię.
Wersja moda: 1.02
Błędy w misjach:
Am7:
- komory transportowe arabów są puste.
Am9
- nie można wybudować pojazdów zdalnie sterowanych mimo opracowanej technologii (swoją drogą chyba jest opracowana od początku?),
- pojazdy dezerterów, gdy są uszkodzone, to później z powrotem, gdy wracają do walki, to nie są do końca naprawione,
- czasami pojazdy przeciwnika mają dziwne zawiechy i podczas ataku po prostu stoją w miejscu. Zdarza się, że nic nie robią, a po chwili namysłu stwierdzają, że może jednak zaatakuje którąś jednostkę gracza,
- mała ilość skrzyń zrzucana w rejonie głównego złoża. Znaczna część spada na tereny przeciwnika przez co misja bardzo się strasznie dłuży i dlatego jeszcze jej nie ukończyłem,
- nie wiem czy coś mi umknęło w fabule, ale dlaczego arabowie wybudowali bazę w pobliżu głównego złoża i jeszcze go nie skazili jak nikt nie stał im na przeszkodzie, aby to zrobić? Nawet jeśli jeszcze nie wiedzieli jak to zrobić, to dlaczego nie pozostawili tam kilka swoich jednostek, aby mieć pewność, że przypadkiem nikt nie wpadnie na genialny pomysł, żeby wybudować tam bazę?
Ogólne uwagi:
- w rozbudowie na moduł słoneczny nie ma wypisanej ilości skrzyń jaką trzeba posiadać, aby ją zbudować,
- mała ilość postaci do dyspozycji. Jeszcze w pierwszych misjach jest to zrozumiałe, ale w kolejnych już nie bardzo. Zwłaszcza gdy trzeba zniszczyć lub zająć bazę wroga.
- fabuła jest ok, ale same misje nie są jakoś porywające. Może gdyby były bardziej rozbudowane, to wszystko wyglądałoby lepiej. Trochę szkoda, że tak wyszło, bo widać, że umiesz tworzyć i skończyć moda, ale jeszcze nie potrafisz tego dobrze wykorzystać
Jeszcze nie tykałem wcale kampanii arabskiej, ale mam nadzieje, że tam jest lepiej. Jak na razie wrażenie z moda mam takie średnie, ale na pewno jest potencjał i może się z tego urodzić coś lepszego
Re: Operation "Edison"
Hej,
dzięki za szczegółowego posta. Może faktycznie arabska kampania bardziej ci podejdzie?
Spróbuję odnieść się do paru uwag:
Skrzynie spadają w ten sposób dlatego, żeby komputer też miał szanse produkować swoje pojazdy i odbudowywać bazę. Chciałem ograniczyć do minimum sytuacje, kiedy przeciwnik "magicznie" dostaje coś spoza mapy lub ma tysiące skrzyń w składzie.
W dokumentach Altaru możesz poczytać o tym, jaki klimat chcieli osiągnąć. Ja to zinterpretowałem (między innymi) w ten sposób. To eksperyment - jak wyglądałby gameplay, gdyby twórcy poszli w tę stronę? Dlatego od początku chciałem podkreślać - być może to ślepa uliczka, a Altar świadomie z tego zrezygnował? Gdybym nie spróbował, to bym nie wiedział.
Miłej zabawy z Arabami!
dzięki za szczegółowego posta. Może faktycznie arabska kampania bardziej ci podejdzie?
Spróbuję odnieść się do paru uwag:
Prawda, będzie poprawione w następnej wersji. Moje niedopatrzenie.- komory transportowe arabów są puste.
Jak wyżej. Musiałem o tym zapomnieć.- nie można wybudować pojazdów zdalnie sterowanych mimo opracowanej technologii (swoją drogą chyba jest opracowana od początku?),
Odpowiadałem na podobną kwestię już na fb: w tym modzie sporo pola zostawiłem altarowskim makrom. Uznałem, że pewna ilość fuckupów jest dopuszczalna, jeśli chce się przetestować je na większą skalę, niż dotąd ktokolwiek to zrobił. Dałoby się to oczywiście napisać w SAILu inaczej, na sztywno, i uniknąć takich sytuacji, ale to podważyłoby jeden z głównych powodów, dla których w ogóle chciałem zrobić tego moda. Inną sprawą jest to, że nadal w wolnych chwilach próbuję je ulepszać.- pojazdy dezerterów, gdy są uszkodzone, to później z powrotem, gdy wracają do walki, to nie są do końca naprawione,
- czasami pojazdy przeciwnika mają dziwne zawiechy i podczas ataku po prostu stoją w miejscu. Zdarza się, że nic nie robią, a po chwili namysłu stwierdzają, że może jednak zaatakuje którąś jednostkę gracza,
Powalcz o nie, będzie ciekawiej- mała ilość skrzyń zrzucana w rejonie głównego złoża. Znaczna część spada na tereny przeciwnika przez co misja bardzo się strasznie dłuży i dlatego jeszcze jej nie ukończyłem,
Skrzynie spadają w ten sposób dlatego, żeby komputer też miał szanse produkować swoje pojazdy i odbudowywać bazę. Chciałem ograniczyć do minimum sytuacje, kiedy przeciwnik "magicznie" dostaje coś spoza mapy lub ma tysiące skrzyń w składzie.
To jest w dialogu. Gracz przerwał ich badania, więc nie mogli zrobić tego natychmiast. Jeśli odpuścisz obronę - zrobią to bardzo szybko. Dlaczego nie postawili tam swoich jednostek? Nie wiadomo. Może na to nie wpadli? Może byli zbyt pewni siebie? Może Bojan jest słabym dowódcą i tego nie przewidział? Wybierz sam- nie wiem czy coś mi umknęło w fabule, ale dlaczego arabowie wybudowali bazę w pobliżu głównego złoża i jeszcze go nie skazili jak nikt nie stał im na przeszkodzie, aby to zrobić? Nawet jeśli jeszcze nie wiedzieli jak to zrobić, to dlaczego nie pozostawili tam kilka swoich jednostek, aby mieć pewność, że przypadkiem nikt nie wpadnie na genialny pomysł, żeby wybudować tam bazę?
Tak, wiem o tym. Niestety, na obecnym etapie narzędzia do edycji interfejsu nie wystarczają, żeby to naprawić.- w rozbudowie na moduł słoneczny nie ma wypisanej ilości skrzyń jaką trzeba posiadać, aby ją zbudować,
A to akurat, moim zdaniem, zaleta. Po prostu szukamy w grze czegoś innego- mała ilość postaci do dyspozycji. Jeszcze w pierwszych misjach jest to zrozumiałe, ale w kolejnych już nie bardzo. Zwłaszcza gdy trzeba zniszczyć lub zająć bazę wroga.
W dokumentach Altaru możesz poczytać o tym, jaki klimat chcieli osiągnąć. Ja to zinterpretowałem (między innymi) w ten sposób. To eksperyment - jak wyglądałby gameplay, gdyby twórcy poszli w tę stronę? Dlatego od początku chciałem podkreślać - być może to ślepa uliczka, a Altar świadomie z tego zrezygnował? Gdybym nie spróbował, to bym nie wiedział.
Miłej zabawy z Arabami!
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Operation "Edison"
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Operation "Edison"
Hm, nieźle. Stukacz twierdził, że nie da się tego zrobić. Podpowiesz jak?
Re: Operation "Edison"
Ogrywałem dalej tego moda dokąd tylko mogłem. Jak na razie moim zdaniem kampania arabska lepiej Ci wyszła. Może przez to, że misje są bardziej dynamiczne, ale niestety dosyć krótkie. Ostatecznie jest lepiej, ale nadal musisz popracować nad konstrukcją misji.
W każdym razie błędy w misjach:
Am09:
- niby to poprawiłeś, ale i tak pod koniec małpa przemówiła ludzkim głosem
Ar05:
- nie wiem czy to dobry pomysł, aby komory transportowe wraz z eskortą jeździły sobie tak przez całą misję,
- po zakończeniu misji nie było okienka z przydzielaniem doświadczenia,
Ar06:
- po "przejęciu dowództwa" mam wrażenie, że amerykanie atakują tylko wschodnią stronę,
- jakoś po około 5 minutach od czasu, gdy obejmujemy dowodzenie, to wyskakuje błąd
W każdym razie błędy w misjach:
Am09:
- niby to poprawiłeś, ale i tak pod koniec małpa przemówiła ludzkim głosem
Ar05:
- nie wiem czy to dobry pomysł, aby komory transportowe wraz z eskortą jeździły sobie tak przez całą misję,
- po zakończeniu misji nie było okienka z przydzielaniem doświadczenia,
Ar06:
- po "przejęciu dowództwa" mam wrażenie, że amerykanie atakują tylko wschodnią stronę,
- jakoś po około 5 minutach od czasu, gdy obejmujemy dowodzenie, to wyskakuje błąd
Spoiler:
Re: Operation "Edison"
OPERATION: EDISON 1.031!
Od premiery Edisona chwila już minęła, spłynęło sporo feedbacku, a ja - mimo, że mam coraz mniej czasu - starałem się za nim nadążać. Przygotowałem dla Was paczkę z obecną wersją moda, bo trochę pozmieniałem, trochę pododawałem, a nie mam pojęcia, kiedy znowu będę miał chwilę, żeby się nim zająć na serio. W związku z tym:
+ dodana mapa skirmish z zapisem najlepszego wyniku gracza
+ zmiany w makrach, które powinny zapobiec najczęstszym błędom
+ powiększona mapa w Ar09
+ poprawki w SAILu w kilku misjach
+ część sugestii graczy wprowadzona w życie (dialogi w Am02, drobne zmiany w Am07 itp.)
Miłego!
https://www.dropbox.com/s/bpmphgfv0wscz ... n.rar?dl=0
Od premiery Edisona chwila już minęła, spłynęło sporo feedbacku, a ja - mimo, że mam coraz mniej czasu - starałem się za nim nadążać. Przygotowałem dla Was paczkę z obecną wersją moda, bo trochę pozmieniałem, trochę pododawałem, a nie mam pojęcia, kiedy znowu będę miał chwilę, żeby się nim zająć na serio. W związku z tym:
+ dodana mapa skirmish z zapisem najlepszego wyniku gracza
+ zmiany w makrach, które powinny zapobiec najczęstszym błędom
+ powiększona mapa w Ar09
+ poprawki w SAILu w kilku misjach
+ część sugestii graczy wprowadzona w życie (dialogi w Am02, drobne zmiany w Am07 itp.)
Miłego!
https://www.dropbox.com/s/bpmphgfv0wscz ... n.rar?dl=0
Re: Operation "Edison"
https://www.dropbox.com/s/0oixscmg9ng5h ... 6.rar?dl=0
^ link do ostatniej wersji. Poprzednie już nie działają.
+ 3 grywalne potyczki
+ poprawki do interfejsu i poprawione błędy mgły w kilku misjach (zapomniałem jej włączyć po testach)
^ link do ostatniej wersji. Poprzednie już nie działają.
+ 3 grywalne potyczki
+ poprawki do interfejsu i poprawione błędy mgły w kilku misjach (zapomniałem jej włączyć po testach)
Re: Operation "Edison"
Grałem w najnowszą wersje moda i zdarzyły mi się małe bugi
Ar08:
- arabowie nie atakują jednostek gracza dopóki nie zrobi tego gracz,
- przy rozdawaniu doświadczenia atak klonów
Ar09:
- klony się nie pojawiły, ale pojawiło się kilka dodatkowych pustych pojazdów,
- po zabiciu szejka, to jednostki arabów nie uciekają poza mapę tylko stoją przy krawędzi mapy, a pojazdy zdalnie sterowane stoją sobie w miejscu,
- po zabiciu amerykańskiego dowódcy pojawia się dialog o zabiciu szejka, mimo tego że go zabiłem wcześniej,
- zabiłem szejka, a później wszystkich amerykanów, a misja i tak się nie kończy,
- ponadto po opanowaniu wzgórza nadal pojawiają się ataki jednostek amerykańskich.
Ar08:
- arabowie nie atakują jednostek gracza dopóki nie zrobi tego gracz,
- przy rozdawaniu doświadczenia atak klonów
Spoiler:
- klony się nie pojawiły, ale pojawiło się kilka dodatkowych pustych pojazdów,
- po zabiciu szejka, to jednostki arabów nie uciekają poza mapę tylko stoją przy krawędzi mapy, a pojazdy zdalnie sterowane stoją sobie w miejscu,
- po zabiciu amerykańskiego dowódcy pojawia się dialog o zabiciu szejka, mimo tego że go zabiłem wcześniej,
- zabiłem szejka, a później wszystkich amerykanów, a misja i tak się nie kończy,
- ponadto po opanowaniu wzgórza nadal pojawiają się ataki jednostek amerykańskich.
Re: Operation "Edison"
nie mogę odpalić moda (wersja steam)
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 3.0.8.246
ModName : Operation: Edison
ModDir : Edison
ModVer : 1.036 (1.036)
ErrorType : WndProc
ErrorText : External exception EEDFAE4 | WndProc: External exception EEDFAE4
Stack : 005B3B83 OwarOGL_SGUI.exe CommPanelButtons (1337 - 2)
Stack : 00522387 OwarOGL_SGUI.exe PMainWnd (727 - 64)
Stack : 76D3EF5A USER32.dll
Stack : 76D35EC9 USER32.dll
Stack : 76D355A6 USER32.dll
Stack : 76D3374A USER32.dll
Stack : 5AAA702E OpenGL32.dll
Stack : 76D3EF5A USER32.dll
Stack : 76D35EC9 USER32.dll
Stack : 76D33C39 USER32.dll
Stack : 76D339FF USER32.dll
Stack : 50FC5D2F gameoverlayrenderer.dll
Stack : 005EA289 OwarOGL_SGUI.exe PComponents (645 - 5)
Stack : 00684E96 OwarOGL_SGUI.exe POwarInit (603 - 6)
Stack : 006860A0 OwarOGL_SGUI.exe OwarOGL_SGUI (257 - 4)
Stack : 7571FA28 KERNEL32.DLL
Stack : 77597C7D ntdll.dll
Module : 00400000 - 046CFFFF OwarOGL_SGUI.exe
Module : 06480000 - 064B1FFF libtheora.dll
Module : 064D0000 - 064DDFFF LuaLib.dll
Module : 06610000 - 06628FFF OpenAL32.dll
Module : 07470000 - 078C7FFF wrap_oal.dll
Module : 079D0000 - 079D9FFF VidUtil.dll
Module : 079E0000 - 079EBFFF 4xm_sdk.dll
Module : 0A420000 - 0C3BEFFF nvoglv32.dll
Module : 10000000 - 10013FFF Lua.dll
Module : 12020000 - 145F8FFF nvwgf2um.dll
Module : 14600000 - 15829FFF igd10iumd32.dll
Module : 15830000 - 17469FFF igc32.dll
Module : 1B290000 - 1B2A2FFF OWSteam.dll
Module : 1B390000 - 1C47DFFF steamclient.dll
Module : 50180000 - 50239FFF AppXDeploymentClient.dll
Module : 50F40000 - 510D2FFF gameoverlayrenderer.dll
Module : 511A0000 - 512CAFFF libvorbis.dll
Module : 512D0000 - 513A1FFF steam.dll
Module : 513B0000 - 51988FFF nvapi.dll
Module : 52130000 - 521D2FFF MSVCR90.dll
Module : 521E0000 - 52201FFF MSVFW32.dll
Module : 52210000 - 5222AFFF AVIFIL32.DLL
Module : 52230000 - 5224EFFF libvorbisfile.dll
Module : 52250000 - 52258FFF libogg.dll
Module : 52320000 - 52351FFF steam_api.dll
Module : 57C00000 - 57CD4FFF nvldumd.dll
Module : 59590000 - 59597FFF midimap.dll
Module : 595A0000 - 595D9FFF wdmaud.drv
Module : 595E0000 - 59626FFF WINSTA.dll
Module : 59630000 - 59722FFF Windows.UI.dll
Module : 59730000 - 597E8FFF TextInputFramework.dll
Module : 597F0000 - 59927FFF AUDIOSES.DLL
Module : 59F50000 - 59F59FFF msacm32.drv
Module : 59F60000 - 59F66FFF ksuser.dll
Module : 59F70000 - 59F77FFF AVRT.dll
Module : 59F80000 - 59FF2FFF WindowManagementAPI.dll
Module : 5A000000 - 5A00EFFF resourcepolicyclient.dll
Module : 5A010000 - 5A07AFFF MMDevAPI.DLL
Module : 5A080000 - 5A0FEFFF DSound.dll
Module : 5A120000 - 5A13CFFF winmmbase.dll
Module : 5A140000 - 5A158FFF MSACM32.dll
Module : 5A5A0000 - 5A5DEFFF GLU32.dll
Module : 5AA60000 - 5AB63FFF OpenGL32.dll
Module : 601E0000 - 602CCFFF igdgmm32.dll
Module : 60360000 - 603BEFFF vstdlib_s.dll
Module : 603C0000 - 6045AFFF tier0_s.dll
Module : 61390000 - 613BBFFF dxcore.dll
Module : 61A80000 - 61CFDFFF CoreUIComponents.dll
Module : 61D00000 - 61D9AFFF CoreMessaging.dll
Module : 61E30000 - 61F1CFFF InputHost.dll
Module : 61F20000 - 61F40FFF CSERHelper.dll
Module : 62620000 - 627AEFFF twinapi.appcore.dll
Module : 62A20000 - 62AFAFFF wintypes.dll
Module : 64250000 - 64311FFF dxgi.dll
Module : 643A0000 - 643C7FFF NTASN1.dll
Module : 643D0000 - 645AFFFF d3d11.dll
Module : 66680000 - 66682FFF sfc.dll
Module : 67760000 - 67780FFF ncrypt.dll
Module : 67870000 - 6787EFFF sfc_os.DLL
Module : 67880000 - 678ECFFF WINSPOOL.DRV
Module : 678F0000 - 67915FFF dbgcore.DLL
Module : 67980000 - 67998FFF MPR.dll
Module : 679A0000 - 67B27FFF DbgHelp.dll
Module : 67F00000 - 6818BFFF AcLayers.DLL
Module : 69610000 - 69653FFF powrprof.dll
Module : 69660000 - 696B1FFF MSWSOCK.dll
Module : 696C0000 - 696E3FFF DEVOBJ.dll
Module : 69760000 - 69785FFF dwmapi.dll
Module : 69830000 - 6983CFFF UMPDC.dll
Module : 69860000 - 69887FFF SspiCli.dll
Module : 69890000 - 698B5FFF cryptnet.dll
Module : 698C0000 - 698C7FFF wsock32.dll
Module : 6A040000 - 6A0DEFFF apphelp.dll
Module : 6A0E0000 - 6A108FFF ntmarta.dll
Module : 6DC80000 - 6DD42FFF PROPSYS.dll
Module : 6E180000 - 6E189FFF Secur32.dll
Module : 6E190000 - 6E1B7FFF WINMM.dll
Module : 6E1C0000 - 6E233FFF uxtheme.dll
Module : 6ED90000 - 6F1E9FFF wininet.dll
Module : 6F420000 - 6F451FFF IPHLPAPI.DLL
Module : 72240000 - 72847FFF windows.storage.dll
Module : 72940000 - 7294DFFF msasn1.dll
Module : 72A40000 - 72A57FFF profapi.dll
Module : 72A80000 - 72AA3FFF Wldp.dll
Module : 735A0000 - 735A9FFF cryptbase.dll
Module : 735B0000 - 735DEFFF rsaenh.dll
Module : 735E0000 - 735F2FFF CRYPTSP.dll
Module : 75290000 - 75297FFF version.dll
Module : 752A0000 - 752AEFFF kernel.appcore.dll
Module : 75370000 - 7537EFFF WTSAPI32.dll
Module : 753E0000 - 755F3FFF KERNELBASE.dll
Module : 75690000 - 756D4FFF SHLWAPI.dll
Module : 75700000 - 757EFFFF KERNEL32.DLL
Module : 757F0000 - 7582AFFF cfgmgr32.dll
Module : 75830000 - 75903FFF MSCTF.dll
Module : 75970000 - 75975FFF psapi.dll
Module : 75980000 - 75F33FFF SHELL32.dll
Module : 760B0000 - 760F6FFF WINTRUST.dll
Module : 76100000 - 761BEFFF msvcrt.dll
Module : 761C0000 - 762DFFFF ucrtbase.dll
Module : 762E0000 - 7635DFFF clbcatq.dll
Module : 76360000 - 763D5FFF sechost.dll
Module : 763E0000 - 76442FFF WS2_32.dll
Module : 76450000 - 764CAFFF msvcp_win.dll
Module : 764D0000 - 76549FFF advapi32.dll
Module : 76550000 - 76632FFF ole32.dll
Module : 76640000 - 766C6FFF shcore.dll
Module : 76780000 - 76798FFF imagehlp.dll
Module : 767A0000 - 767C2FFF GDI32.dll
Module : 767D0000 - 767E7FFF win32u.dll
Module : 767F0000 - 768CBFFF gdi32full.dll
Module : 768D0000 - 7698FFFF RPCRT4.dll
Module : 769F0000 - 76A08FFF bcrypt.dll
Module : 76A70000 - 76CF0FFF combase.dll
Module : 76D00000 - 76E95FFF USER32.dll
Module : 76EA0000 - 76F35FFF OLEAUT32.dll
Module : 76F40000 - 77374FFF SETUPAPI.dll
Module : 77380000 - 77480FFF CRYPT32.dll
Module : 77490000 - 774B4FFF IMM32.DLL
Module : 774C0000 - 7751CFFF bcryptPrimitives.dll
Module : 77530000 - 776D2FFF ntdll.dll
Module : 79660000 - 796ECFFF comctl32.dll
Module : 7B5C0000 - 7B7D6FFF nvspcap.dll
Module : 7C340000 - 7C395FFF MSVCR71.dll
Params : MOD EDISON
ParamCount : 2
Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :
mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :
lastSail : -1
tick : 0
Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True
Windows Info
------------
Product : Windows 10
Win32MajorVersion : 10
Win32MinorVersion : 0
BuildNumber : 9200
ServicePack :
ServicePackMajor : 0
ServicePackMinor : 0
Physical Memory : 8000MB
CPU Name : Intel(R) Core(TM) i5-8300H CPU @ 2.30GHz
CPU Clock : 2304Mhz
Current CPU Clock : 2305Mhz
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 3.0.8.246
ModName : Operation: Edison
ModDir : Edison
ModVer : 1.036 (1.036)
ErrorType : WndProc
ErrorText : External exception EEDFAE4 | WndProc: External exception EEDFAE4
Stack : 005B3B83 OwarOGL_SGUI.exe CommPanelButtons (1337 - 2)
Stack : 00522387 OwarOGL_SGUI.exe PMainWnd (727 - 64)
Stack : 76D3EF5A USER32.dll
Stack : 76D35EC9 USER32.dll
Stack : 76D355A6 USER32.dll
Stack : 76D3374A USER32.dll
Stack : 5AAA702E OpenGL32.dll
Stack : 76D3EF5A USER32.dll
Stack : 76D35EC9 USER32.dll
Stack : 76D33C39 USER32.dll
Stack : 76D339FF USER32.dll
Stack : 50FC5D2F gameoverlayrenderer.dll
Stack : 005EA289 OwarOGL_SGUI.exe PComponents (645 - 5)
Stack : 00684E96 OwarOGL_SGUI.exe POwarInit (603 - 6)
Stack : 006860A0 OwarOGL_SGUI.exe OwarOGL_SGUI (257 - 4)
Stack : 7571FA28 KERNEL32.DLL
Stack : 77597C7D ntdll.dll
Module : 00400000 - 046CFFFF OwarOGL_SGUI.exe
Module : 06480000 - 064B1FFF libtheora.dll
Module : 064D0000 - 064DDFFF LuaLib.dll
Module : 06610000 - 06628FFF OpenAL32.dll
Module : 07470000 - 078C7FFF wrap_oal.dll
Module : 079D0000 - 079D9FFF VidUtil.dll
Module : 079E0000 - 079EBFFF 4xm_sdk.dll
Module : 0A420000 - 0C3BEFFF nvoglv32.dll
Module : 10000000 - 10013FFF Lua.dll
Module : 12020000 - 145F8FFF nvwgf2um.dll
Module : 14600000 - 15829FFF igd10iumd32.dll
Module : 15830000 - 17469FFF igc32.dll
Module : 1B290000 - 1B2A2FFF OWSteam.dll
Module : 1B390000 - 1C47DFFF steamclient.dll
Module : 50180000 - 50239FFF AppXDeploymentClient.dll
Module : 50F40000 - 510D2FFF gameoverlayrenderer.dll
Module : 511A0000 - 512CAFFF libvorbis.dll
Module : 512D0000 - 513A1FFF steam.dll
Module : 513B0000 - 51988FFF nvapi.dll
Module : 52130000 - 521D2FFF MSVCR90.dll
Module : 521E0000 - 52201FFF MSVFW32.dll
Module : 52210000 - 5222AFFF AVIFIL32.DLL
Module : 52230000 - 5224EFFF libvorbisfile.dll
Module : 52250000 - 52258FFF libogg.dll
Module : 52320000 - 52351FFF steam_api.dll
Module : 57C00000 - 57CD4FFF nvldumd.dll
Module : 59590000 - 59597FFF midimap.dll
Module : 595A0000 - 595D9FFF wdmaud.drv
Module : 595E0000 - 59626FFF WINSTA.dll
Module : 59630000 - 59722FFF Windows.UI.dll
Module : 59730000 - 597E8FFF TextInputFramework.dll
Module : 597F0000 - 59927FFF AUDIOSES.DLL
Module : 59F50000 - 59F59FFF msacm32.drv
Module : 59F60000 - 59F66FFF ksuser.dll
Module : 59F70000 - 59F77FFF AVRT.dll
Module : 59F80000 - 59FF2FFF WindowManagementAPI.dll
Module : 5A000000 - 5A00EFFF resourcepolicyclient.dll
Module : 5A010000 - 5A07AFFF MMDevAPI.DLL
Module : 5A080000 - 5A0FEFFF DSound.dll
Module : 5A120000 - 5A13CFFF winmmbase.dll
Module : 5A140000 - 5A158FFF MSACM32.dll
Module : 5A5A0000 - 5A5DEFFF GLU32.dll
Module : 5AA60000 - 5AB63FFF OpenGL32.dll
Module : 601E0000 - 602CCFFF igdgmm32.dll
Module : 60360000 - 603BEFFF vstdlib_s.dll
Module : 603C0000 - 6045AFFF tier0_s.dll
Module : 61390000 - 613BBFFF dxcore.dll
Module : 61A80000 - 61CFDFFF CoreUIComponents.dll
Module : 61D00000 - 61D9AFFF CoreMessaging.dll
Module : 61E30000 - 61F1CFFF InputHost.dll
Module : 61F20000 - 61F40FFF CSERHelper.dll
Module : 62620000 - 627AEFFF twinapi.appcore.dll
Module : 62A20000 - 62AFAFFF wintypes.dll
Module : 64250000 - 64311FFF dxgi.dll
Module : 643A0000 - 643C7FFF NTASN1.dll
Module : 643D0000 - 645AFFFF d3d11.dll
Module : 66680000 - 66682FFF sfc.dll
Module : 67760000 - 67780FFF ncrypt.dll
Module : 67870000 - 6787EFFF sfc_os.DLL
Module : 67880000 - 678ECFFF WINSPOOL.DRV
Module : 678F0000 - 67915FFF dbgcore.DLL
Module : 67980000 - 67998FFF MPR.dll
Module : 679A0000 - 67B27FFF DbgHelp.dll
Module : 67F00000 - 6818BFFF AcLayers.DLL
Module : 69610000 - 69653FFF powrprof.dll
Module : 69660000 - 696B1FFF MSWSOCK.dll
Module : 696C0000 - 696E3FFF DEVOBJ.dll
Module : 69760000 - 69785FFF dwmapi.dll
Module : 69830000 - 6983CFFF UMPDC.dll
Module : 69860000 - 69887FFF SspiCli.dll
Module : 69890000 - 698B5FFF cryptnet.dll
Module : 698C0000 - 698C7FFF wsock32.dll
Module : 6A040000 - 6A0DEFFF apphelp.dll
Module : 6A0E0000 - 6A108FFF ntmarta.dll
Module : 6DC80000 - 6DD42FFF PROPSYS.dll
Module : 6E180000 - 6E189FFF Secur32.dll
Module : 6E190000 - 6E1B7FFF WINMM.dll
Module : 6E1C0000 - 6E233FFF uxtheme.dll
Module : 6ED90000 - 6F1E9FFF wininet.dll
Module : 6F420000 - 6F451FFF IPHLPAPI.DLL
Module : 72240000 - 72847FFF windows.storage.dll
Module : 72940000 - 7294DFFF msasn1.dll
Module : 72A40000 - 72A57FFF profapi.dll
Module : 72A80000 - 72AA3FFF Wldp.dll
Module : 735A0000 - 735A9FFF cryptbase.dll
Module : 735B0000 - 735DEFFF rsaenh.dll
Module : 735E0000 - 735F2FFF CRYPTSP.dll
Module : 75290000 - 75297FFF version.dll
Module : 752A0000 - 752AEFFF kernel.appcore.dll
Module : 75370000 - 7537EFFF WTSAPI32.dll
Module : 753E0000 - 755F3FFF KERNELBASE.dll
Module : 75690000 - 756D4FFF SHLWAPI.dll
Module : 75700000 - 757EFFFF KERNEL32.DLL
Module : 757F0000 - 7582AFFF cfgmgr32.dll
Module : 75830000 - 75903FFF MSCTF.dll
Module : 75970000 - 75975FFF psapi.dll
Module : 75980000 - 75F33FFF SHELL32.dll
Module : 760B0000 - 760F6FFF WINTRUST.dll
Module : 76100000 - 761BEFFF msvcrt.dll
Module : 761C0000 - 762DFFFF ucrtbase.dll
Module : 762E0000 - 7635DFFF clbcatq.dll
Module : 76360000 - 763D5FFF sechost.dll
Module : 763E0000 - 76442FFF WS2_32.dll
Module : 76450000 - 764CAFFF msvcp_win.dll
Module : 764D0000 - 76549FFF advapi32.dll
Module : 76550000 - 76632FFF ole32.dll
Module : 76640000 - 766C6FFF shcore.dll
Module : 76780000 - 76798FFF imagehlp.dll
Module : 767A0000 - 767C2FFF GDI32.dll
Module : 767D0000 - 767E7FFF win32u.dll
Module : 767F0000 - 768CBFFF gdi32full.dll
Module : 768D0000 - 7698FFFF RPCRT4.dll
Module : 769F0000 - 76A08FFF bcrypt.dll
Module : 76A70000 - 76CF0FFF combase.dll
Module : 76D00000 - 76E95FFF USER32.dll
Module : 76EA0000 - 76F35FFF OLEAUT32.dll
Module : 76F40000 - 77374FFF SETUPAPI.dll
Module : 77380000 - 77480FFF CRYPT32.dll
Module : 77490000 - 774B4FFF IMM32.DLL
Module : 774C0000 - 7751CFFF bcryptPrimitives.dll
Module : 77530000 - 776D2FFF ntdll.dll
Module : 79660000 - 796ECFFF comctl32.dll
Module : 7B5C0000 - 7B7D6FFF nvspcap.dll
Module : 7C340000 - 7C395FFF MSVCR71.dll
Params : MOD EDISON
ParamCount : 2
Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :
mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :
lastSail : -1
tick : 0
Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True
Windows Info
------------
Product : Windows 10
Win32MajorVersion : 10
Win32MinorVersion : 0
BuildNumber : 9200
ServicePack :
ServicePackMajor : 0
ServicePackMinor : 0
Physical Memory : 8000MB
CPU Name : Intel(R) Core(TM) i5-8300H CPU @ 2.30GHz
CPU Clock : 2304Mhz
Current CPU Clock : 2305Mhz
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Operation "Edison"
Zainstaluj nowszą wersje gry:
https://owsupport.com/files/beta/OWPatc ... .9.288.rar
https://owsupport.com/files/beta/OWPatc ... .9.288.rar
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak