Page 1 of 4
Sugestie dla pana patchmakera
Posted: Wed Apr 19, 2006 7:57 pm
by YuriStriatov
Jak wiadomo Stucuk z
OWSupport od kiedy dostal od Altaru kod zrodlowy gry ciezko pracuje na rzecz naszej sceny wypuszczajac coraz to kolejne patche. Przez caly czas jest z nami w kontakcie, stad zawsze wiedzial o nowo odkrytych bugach i sensownych sugestiach.
To co zaniepokoilo mnie to fakt ze ostatnio ludzie jakby przestali sie tym interesowac, i nie podaja swoich pomyslow na publike. Chcialbym tu i teraz zakomunikowac ze pomysl
odliczania czasu w MP oraz
systemu no-rush jest w tym momencie wprowadzany przez Stucuka w zycie i bedzie w nadchodzacym patchu 1.06.
W tym momencie tez chce prosic was o pomoc dla calej sceny OW, podsuwajcie swoje pomysly na forum a gwarantuje wam ze kazdy sensowny zostanie przekazany panu patchmakerowi (:P).
Przekazujcie swoje pomysly na forum
Posted: Thu Apr 20, 2006 1:30 pm
by Majkel
Posted: Mon Apr 24, 2006 10:01 am
by Maydex
do Yurka

to tak:
1. jeslibyloby to mozliwe to program do kompresji pakietow gry zanim zostana wyslane.. dzieki temu mozna powrocic do gry z malpami i gracze posiadajacy mozliwosci hostowania jednakze majace slabsze lacze mogliby zakladac 2v2 albo i wiecej (w zaleznosci od kompresji)
2. Automatyczne usuwanie gracza z serwera jesli jego ping wynosi ponad 1000ms
3. to chyba lekka przesada ale przydaloby sie mozliwosc prowadzenia dyskusji glosowej w grze (o ile by to zbyt nie obciazalo lacza)

Posted: Mon Apr 24, 2006 10:18 am
by zoNE
Maydex wrote:do Yurka

to tak:
1. jeslibyloby to mozliwe to program do kompresji pakietow gry zanim zostana wyslane.. dzieki temu mozna powrocic do gry z malpami i gracze posiadajacy mozliwosci hostowania jednakze majace slabsze lacze mogliby zakladac 2v2 albo i wiecej (w zaleznosci od kompresji)
2. Automatyczne usuwanie gracza z serwera jesli jego ping wynosi ponad 1000ms
3. to chyba lekka przesada ale przydaloby sie mozliwosc prowadzenia dyskusji glosowej w grze (o ile by to zbyt nie obciazalo lacza)

1. Nie jest to możliwe (kiedyś mówiłem twoją propozycję Stucukowi na PM i w grze już wszelkie dane, jakie są przesyłane łączem są po kompresji)
2. To nie za dobry pomysł. Byś chciał, aby Cie wywaliło w środku gry z serwera, bo byś miał ping ponad 1000 przez np. parę sekund?
3. Beznadziejna opcja ;/ (od tego jest team speak), bo takie opcje mogą powodować po 1. lagi, a po 2. byś chciał, by w środku gry ktoś zaczął Ci klnąć (w momencie głośników ustawionych na max) chociażby z powodu, że mu źle gra idzie (przecież to rozprasza)?
Posted: Mon Apr 24, 2006 10:23 am
by Phantom
zoNE wrote:3. beznadziejna opcja ;/ (od tego jest team speak) bo takie opcje moga powodowac po 1 lagi, a po 2 chcial bys aby w srodku gry ktos niewiadomo skad zaczal ci klnac (w momencie jak bys mial glosniki na max regulator) chociazby z powodu ze mu zle gra idzie xP? (przeciez to rozprasza)
A tak musisz czytać te wypociny "ku**y, h**e, nooby" Zresztą ja lubie jak ktoś się denerwuje jak go rozwalam, to potęguję moją satysfakcję z wygranej

Nie żebym miał jakieś sadystyczne ciągoty

Posted: Mon Apr 24, 2006 10:33 am
by Maydex
zone: no niby oks ale jak ktos wszystkim laguje? albo przelacza sie do windowsa? wtedy moznabylo spauzowac i czekac a teraz? powiedzmy atakujesz baze.. i nagle lag... przywraca gra i straciles armie... takie to mile? nie mowie ze od rzu powiedzmy 15 sekund przy pingu ponad 1000, 10 sekkund do 1500 i 5 sekund przy pingu 2000....
Posted: Mon Apr 24, 2006 10:35 am
by Phantom
BTW Myśle, że ku**a bedzię pauza w 1.06 !!!
Posted: Mon Apr 24, 2006 11:25 am
by zoNE
Phantom wrote:BTW Myśle, że ku**a bedzię pauza w 1.06 !!!
Raczej nie

.
Posted: Mon Apr 24, 2006 4:28 pm
by stucuk
Does anyone have any suggestions? The Pause(im assuming pauza = pause) was only put back because of Yuri iirc, which is the only Polish person who is actualy talking to me. Buildup time was also basicaly down to him.
Noone talks to me, noone suggests suff, i then don't know what ppl want. Which then means u don't get what u want. Can't read polish or ppls minds.
No feedback and no suggestions = No more patches and no more support from me.
Posted: Mon Apr 24, 2006 4:30 pm
by Phantom
U mean good pause = pauza

If u put back pause, then we dont have any sugetions for now...
Posted: Mon Apr 24, 2006 4:37 pm
by Nazim
i think, that i found a new bug.. but i cant speak english, so yuri tell you later, stu. good job!
Posted: Mon Apr 24, 2006 8:13 pm
by stucuk
then we dont have any sugetions for now...
i only knew alot of ppl wanted a buildup time when i asked Yuri the basics of one of the threads on the forum, which is my point. If i don't know what ppl want, i can't give it to them.
Current changelog is:
Editor
Added: 2 new SAIL commands related to making mine fields
Added: Create mod window which creates the nessisary directorys and ini file for you. (thus with 1.06 Tutorial 01 is useless)
Added: Editor will change the users Colours to 16Bit if there not set to it and change back it when the app is closed
Added: Hex grass tool (fills in all selected hex's)
Added: Wizard
Added: Minimap now displays rectangle indecating window position
Bug Fix: SAIL code is compiled into code.bin (was disabled b4)
Changed: defult map no longer loaded at start
Changed: Mouse hidden on credits screen
Game
Added: Will change to 16bit if needed when -window is used in the paremeters
Changed: Pause restored in multiplayer
WIP(Work In Progress):
New launcher (Owar.exe) with built in AutoUpdate
Posted: Mon Apr 24, 2006 10:23 pm
by YuriStriatov
zoNE wrote:Phantom wrote:BTW Myśle, że ku**a bedzię pauza w 1.06 !!!
raczej nie

Raczej tak jak widac

Posted: Tue Apr 25, 2006 6:12 am
by zoNE
YuriStriatov wrote:zoNE wrote:Phantom wrote:BTW Myśle, że ku**a bedzię pauza w 1.06 !!!
raczej nie

Raczej tak jak widac

Nie wchodziłem, więc nie zauważyłem, a zapomniałem o tym

.
Posted: Wed Apr 26, 2006 8:44 am
by Philly
nie dorzucajcie mu tych bledow bo stu. sie zamota i nic nie zrobi

niech poprawi tylko obwodke u arabow i doda zegarek.